יום שלישי, 25 בספטמבר 2018

פרסום: 19 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 17 עד ה 25 בספטמבר 2018




הסדרה Snowfall חודשה על ידי רשת FX לעונה שלישית.

הסדרה The Deuse חודשה לעונה שלישית ואחרונה על ידי רשת HBO.

הסדרה Greenleaf חודשה על ידי רשת OWN לעונה רביעית.

הסדרה Dietland בוטלה על ידי רשת AMC לאחר עונה אחת בלבד.

הסדרה The Royals בוטלה באופן סופי לאחר שלא הצליחה למצוא רשת חדשה במקום Eֱ! שביטלה אותה לפני מספר חודשים.

סרט הטלוויזיה של Downton Abby ישודר ב 13 בספטמבר 2019.

העונה השביעית והאחרונה של הסדרה Veep תהיה מורכבת משבעה פרקים בלבד, מספר הפרקים הנמוך ביותר מכל העונות של הסדרה וזאת בשל מחלת הסרטן ממנה סובלת השחקנית הראשית, ג'וליה לואיס דרייפוס.

בסדרה The Good Doctor, השחקנית בו גארט (בתמונה), אשר גילמה את דמות עורכת הדין של בית החולים, ג'סיקה פרסטון, עוזבת את הסדרה.

בהנהלת רשת ABC החלו שיחות עם הפקת הסדרה Modern Family לחידוש הסדרה לעונה 11 ואחרונה בת 18 פרקים. כל הצדדים טוענים לאופטימיות בכל הנוגע לשיחות. בכל מקרה, במידה ויגיעו להסדר הנ"ל, יצטרכו בהפקה להגיע להסדר כספי עם השחקנים, מאחר ואין אפילו שחקן אחד שחתום לעונה נוספת, אך נטען שכולם מעוניינים לחזור.

בסדרה Chicago Fire, השחקנית אנני אילונזה מצטרפת כחלק מהקאסט הראשי בתור אמילי, פארמדיקית חדשה. היא תופיע לראשונה בפרק פתיחת העונה השביעית.

בספין אוף של Suits הידוע גם בשם Second City, השחקנית בת'אני ג'וי לנץ מצטרפת כחלק מהקאסט הראשי בתור קרי אלן. היא מחליפה את רבקה ריטנהאוס אשר גילמה את הדמות בפרק הפיילוט ששודר כפרק האחרון של העונה השביעית של סדרת האם. מצטרפות נוספות הן שאנטל ריילי (ממשיכה לגלם את דמותה של אנג'לה, דודתה של ג'סיקה), איזבל אריזה אשר מגיעה כיולי, העוזרת האינטנסיבית של ג'סיקה, ואלי גור, אשר יגלם את דמותו של דרק, עיתונאי שהפך למזכיר העיתונות של ראש העיר.

בסדרה Whiskey Cavalier, השחקנית בלמי יאנג ("סקנדל") מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת כקרן פאפאס, האלמנה היפה של אימפריית ספינות, אשר מקסימה את הסוכן וויל צ'ייס (דייב פולי).

בסדרה Proven Innocent, השחקנית לורי הולדן תפציע כשחקנית אורחת מתמשכת כגרטה בלוז, אשתו של גור בלוז (קלסי גרמר), עורך הדין אשר נוקט בגישה קשוחה מאד נגד פשעים. היא קשוחה וסקסית. והיא רוצה שבעלה יקבל את תפקיד התובע הכללי, אולי אפילו יותר ממה שהוא רוצה.

בסדרה Black Ligtning, השחקנית קארן ג'יאובני לוהקה לתפקיד אורחת מתמשך כקאטר, אישה קשוחה, יפה וגאה, שכירה אשר אומנה על ידי המודיעין הבריטי.

בסדרה Arrow, השחקנית קתרין מקנמרה (Shadowhunters), מגיעה בתפקיד אורחת מתמשך לעונה השביעית כמאיה, לוחמת רחוב וגנבת מסטאר סיטי.

בסדרה The 100, השחקן ג'יי. אר. בורן (Teen Wolf) מגיע לעונה השישית בתפקיד אורח מתמשך כמנהיג  כריזמטי ובעל חזון של חברה שפניה לשלום.

בסדרה Dynasty, השחקן מייקל מנסיני מצטרף לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כקית' הייז, אשר מנהל בסתר קאזינו ונקלע לסקנדל.

בסדרה God Friended Me, השחקן מייקל ורטן (Alias) מגיע לסדרה בתפקיד אורח כאביה של ויולט בין.

בסדרה The Fix, השחקנית מולי קווין (Castle) מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כלינדזי, אחות הקורבן. 

אין תגובות: