יום רביעי, 26 בספטמבר 2018

פרסום: 11 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (26 בספטמבר 2018)

רשת NBC מפתחת דרמה בשם Strong Justice. מדובר בדרמת F.B.I בה לראשונה נראה אם ובתה. מדובר בסוכנת המיוחדת אטה ובממפיס סטורנג. לשתיים יש מקרים קשים והן לוחמות לשוויון על פני שתי תקופות, אולם המרדף של כל אחת מהן מגלה אמיתות אשר יכול לאיים על המורשת שלהן.

רשת NBC העניקה התחייבות לתסריט לקומדיה The Exceptional. הסדרה תתרחש בבניין דירות בלוס אנג'לס. ועד הדירות נמצא תמיד בתיקו עד אשר אחד הדיירים, ג'סטין (ג'וש מאיירס) מוכן להצטרף אליהם לפגישה אחת והופך לנשיא שלה. עתה הוא צריך לצאת מהבועה שלו ולהתחיל להתערות עם אנשים ולפתור את הבעיות שלהם.

רשת NBC העניקה התחייבות להפקה לקומדיה Saving Larry. הקומדיה תתמקד באב (קינן תומפסון), אשר לאחר שאשתו נפטרה, צריך להיות אב ואם לילדים שלו, בשעה שהחותן שלו כל הזמן נמצא מאחוריו ומשגיח שהוא יעשה עבודה טובה.

רשת FOX מפתחת דרמה בשם Switch. הדרמה תתמקד ביחידה הסמויים החדשה של ה F.B.I, יחידת "סוויץ'". יחידה שנוצרה בכדי לאפשר לסוכן להיכנס בתוך גוף של בן אדם אחר. או לפחות זו התאוריה. למרבה הצער, לואיס "לו" פוקס לא מצליחה למצוא סוכן בכדי שינסה את הטכנולוגיה שלה. הארי "מאק" מקליסטר, סוכן מרושל שאוהב לעבוד לבד, מגיע ורוצה לעשות זאת משום שהוא יאהב לבלות סופי שבוע בגופות של אנשים אחרים. אך הוא לא יאהב שלו תנסה לשלוט בו.

רשת FOX העניקה התחייבות לפיילוט לסיטקום Danny Issues. הקומדיה תעסוק בזוג אחיות, אשר מתאחדות אחרי זמן רב עם אביהן לאחר שאמא שלהן מתה. הם מגיעים למסקנה שמה שחשבו פעם כבעיה יכול להיות פתרון.

רשת FOX העניקה התחייבות לפיילוט לקומדיה Richard Lovely, אשר תתמקד בריצ'ארד לייבלי, סופר ילדים מצליח, אשר שונא ילדים. לאחר מספר אירועים פומביים ועזרה מהאלטר אגו שלו הוא נאלץ לאמץ ילד בשם ג'ורג'י בכדי להציל את הקריירה שלו, אך הוא יציל אותו בסופו של דבר.


רשת ABC העניקה התחייבות לדרמה מבית היוצר של אלן היינברג, התסריטאי של הסרט "וונדרוומן". מדובר בדרמת קומיקס, אשר תשים במרכז גיבורת על, אשר לא ידועה כל כך מהעולם של "מארוול".

רשת ABC מפתחת קומדיה בשם Everthing's Under Control אודות משפחה מהמעמד הבינוני, אשר בקושי מצליחה לשרוד, ואז הסבתא מפתחת אלצהיימר.


רשת CBS מפתחת דרמה בשם Far Rockaway. בדרמה זו שוטר ממשטרת ניו יורק בעת מילוי תפקידו ומקבל הזדמנות שנייה לחזור לכדור הארץ בתוך גוף של שוטר אחר בכדי לפתור את מעשה הרצח ולאחות את הקרעים של משפחתו האבלה.


"נטפליקס" העניקה הזמנה ל 20 פרקים לקומדיה חדשה בשם No Good Nick, קומדיה בכיכובם של מליסה ג'ואן הארט ושון אוסטין. השניים יגלמו את הדמויות של ליז ואד, אם בעלת קריירה אבל גם חנונית, אשר "מקבלת" ילדה בת 13 בשם ניק (קיצור לניקול) אל משפחתה בעלת ארבע הנפשות, לפני שהיא מגלה שהיא אמנית הונאות מהרחוב עם אג'נדה משלה.


"אפל" אישרה סדרה חדשה בת שמונה פרקים בשם Defending Jacob. הסדרה תספר את סיפורו של אב, אשר בנו בן ה 14 מואשם שהוא רוצח. כריס אוונס ("קפטן אמריקה") יככב בתפקיד הראשי. 

אין תגובות: