יום ראשון, 16 בספטמבר 2018

פרסום: 17 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 13 עד ה 16 בספטמבר 2018



"נטפליקס" חידשה את הסדרה Insatiable לעונה שנייה.

בסדרה Gotham, השחקן שיין ווסט מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כאחת מנבלי העל של העונה החמישית והאחרונה של הסדרה. הוא יגלם את דמותו של אדוארדו דוראנס, חבר ישן מהצבא של ג'ים גורדון. לאחר שאיבד עמו קר מאז המלחמה, דוראנס חוזר לגותהאם, כאשר הוא מוביל קבוצת חיילים עם מטרה של עזרה לגורדון להשלטת הסדר בעיר. אך גורדון מבין שיש לו כוונות נסתרות עבור גותהאם שהן אפלות יותר ממה שהוא יכול היה להאמין.

בסדרה Star, השחקנים טרננס ג'יי ולינדי גרינווד (בתמונה) מגיעים לסדרה בתפקידי אורחים מתמשכים בעונה השלישית של הסדרה. טרננס יגלם את דמותו של ראיין פרנץ', סלבס עם הרבה עוקבים, אך הוא רוצה לנצל את הפלטפורמה שלו בכדי לבצע שינויים חברתיים. גרינווד תגלם את דמותה של מייגן ג'טר, יפה וחכמה, חברותית אך גם חסרת פחד, היא עורכת דין אשר זה עתה יסדה את החברה שלה בעיר. לאחר נישואין כושלים, קיימת קשיחות מתחת לחמימות שלה.

בסדרה NCIS: New Orleans, ג'פרי אוונס מגיע כשחקן אורח לפרק השישי של העונה הקרובה בתור קומנדר אדמס, חבר וותיק שפרייד פונה אליו לעזרה רפואית ונפשית. וזאת בשל העובדה שהיה קרוב מאד למות, הוא פונה אליו בעצה לפתרון השאלה מה יכול לגרום לסימפטומים הנוכחיים שלו ומה הצעד הבא שלו לטפל בהם.

בסדרה Leathal Weapon, השחקן מקלטי וויליאמס מגיע אל העונה השלישית בתפקיד אורח מתמשך כטום בארנס, המגייס של קול, סוכן ה C.I.A לשעבר.

בסדרה מרפי בראון, השחקן אדם רושה מצטרף לקאסט כמיגל, חולם מקסיקני, אשר הגיע לארה"ב בגיל שנה. עתה הוא סטודנט בקולג' ועובד בבר של פיל לצד פיליס, בשביל לעזור לממן את לימודיו.

בסדרה Knightfall, השחקנית קלמנטיין ניקולסון מגיעה לעונה השנייה בתפקיד אורחת מתמשך כמרגרט, נסיכת בורגנדי, אשתו של הנסיך הצרפתי לואי. היא מצטרפת ללואי בפאריז ולחוצה להוליד יורש, היא גם תגלה את החיים האמיתיים בחצר המלכות ולמה היא צפויה בתור המלכה העתידית.

בסדרה Charmed, השחקן קרייג פרקר (Regin) מגיע לסדרה בתור אליסטר קיין, יושב הראש של חברת הביוטק "מורנינגסטאר" והמיטיב של מעבדת אוניברסיטת הילטון, שם מייסי עובדת. קיין הינו איש עסקים כריזמטי, ימיט הרס על חיים האישיים והקסמים של הבנות.

בסדרה Supergirl, השחקנית אליזבת טולוץ' (Grimm) לוהקה לתפקיד לויס ליין ותופיע בפרקי הקרוס אובר בחודש דצמבר (9 עד ה 11). לא ברור בכמה פרקים מבין השלש היא תופיע. כמו כן, טיילור הוצ'לין יופיע בכל 3 הפרקים כסופרמן.

בסדרה Supergirl, השחקנית קסנדרה ג'ין אמיל לוהקה לתפקיד נורה פריז, אשתו של מר פריז, אחת מהנבלות בעונה הרביעית. וגם היא תופיע בפרקי הקרוסאובר בחודש דצמבר.

בסדרה Supergirl, השחקן זאנדר ברקלי מגיע לסדרה בתפקיד אורח כאביו של בן לוקווד (סאם וויטוור), הידוע גם בשם הסוכן ליברטי. שחקנים נוספים שהצטרפו הינם רונה מירטה כמייסי גרייבס, וניקול מיינס כניה נאל, כתבת בקאטקו.

בסדרה L.A Finest, השחקן בארי סלואן יופיע כשחקן אורח מתמשך בדרמת המשטרה בכיכובן של ג'סיקה אלבה וגבריאל יוניון. סלואן יגלם את דמותו של דנטה, האח הצעיר של האיש הרע, ריי שרמן (זאק מקגוון), עמו יש לו עבר קרימינלי. למרות שהוא פושע לשעבר המנסה לשנות את דרכיו, אחיו הגדול ממשיך לגרור אותו לאירועי פשע.

בסדרה The Conors, השחקנית מאיה לין ריצ'ארדסון מצטרפת לקאסט הראשי כחלק מהקאסט הראשי בתור ג'נה וויליאמס קונור, אשתו של די. ג'יי ואמה של מארי, אשר חוזרת הביתה לאחר שירות באפגניסטן. היא תחליף את השחקנית קושה רוקמור, אשר גילמה את הדמות בפרק אחד בעונת החזרה.

בסדרה Grand Hotel, השחקן ג'נקארלוס קאנלה מגיע בתפריד אורח מתמשך כאל ריי, אמן הקלטות נודע במיאמי. הוא שחקן חשוב בתעשיה ו"שחקן" גם בקרב המין הנשי.מציעים לו להופיע בבית המלון.

בסדרה Yellowstone, השחקן ניל מקדונו מצטרף לעונה השנייה בתפקיד אורח מתמשך כמלקום בק, איש עסקים מצליח אשר מנהל קאזינו ביחד עם אחיו, טיל. הם אנשים ממולחים, אשר יודעים כיצד לתמרן את המערכת בכדי להשיג מה שהם רוצים.

בסדרה All Americans, השחקן ג'יי ריבס מגיע לסדרה החדשה של רשת ה CW בתפקיד אורח מתמשך כשון סקוט, חבר כנופיה כריזמטי, וחבר ילדות לשעבר של ספנסר (דניאל עזרא).

השחקנית מוניקה ריימונד (Chicago Fire) השיגה את התפקיד הראשון שלה לאחר עזיבת הסדרה. היא תופיע בסדרה P-Town של רשת Straz. היא תגלם לסבית בשם ג'קי קווינונס, סוכנת במשרד National Marine Fisheries Services, אשר אוהבת להשתמש בתג ובאקדח שלה בכדי לתפוס תיירות בפרובינסטאון. אך כאשר היא מוצאת גופה על החוף, החיים שלה משתנים לרעה, בשעה שהיא הופכת לאובססיבית לפתור את המקרה. 

תגובה 1:

אורן אמר/ה...

לא INSTABLE.
INSATIABLE