יום שישי, 10 באוגוסט 2018

לוח הערכות לקראת עונת סתיו-חורף 2019-2018: רשת CBS



ההימור הגדול ביותר של רשת CBS מגיע בערב יום שני. לצערה של הרשת, קשה לראות כיצד שתי הקומדיות החדשות של הרשת בערב זה, Welcome To The Nighborhood ו Happy Together מצליחות אפילו לשרוד עונה אחת. שתיהן לא ייצרו באז ואפילו בשוק הבינלאומי לא כל כך התלהבו מהן. דווקא "מגנום בלש פרטי" עושה הרבה רעש ונכון לעכשיו עושה רושם שנקודת ההתחלה שלה היא טובה מאד. לאחר שני הפרקים הראשונים אפשר יהיה להבין לאן הרוח נוטה. נכון לעכשיו, הכיוון חיובי מאד. Bull צפויה לאבד מעט גובה, אך עדיין להניב נתונים מספיק סבירים בכדי לחזור לעונה נוספת. כמו כן, בדרך כלל הרשת מעניקה עונה רביעית לדרמות שלה, גם אם הן על הגבול שבין נתונים טובים ללא מספיק טובים.

בימי שלישי לא צפוי כל זעזוע. הדרמה החדשה F.B.I מייצרת המון תשומת לב, השיבוץ הטוב שהיא קיבלה וההתלהבות של הקונים מחו"ל מראה שסביר להניח שהיא אמורה לשרוד לעונה נוספת. בכל מקרה, ל 2.0 נק' מדד היא לא אמורה להגיע. במקרה הטוב ל 1.5 נק' מדד. בעידן שלנו זה מספיק. גם שתי הסדרות של NCIS לא אמורות להתקל בקשיים לחזור.

נעבור ליום רביעי. עושה רושם שזו אמור להיות העונה האחרונה של Criminal Minds וזאת לאור קיצוץ העונה ל 15 פרקים בלבד. במידה ושאר הדרמות שלה יקרסו יכול מאד להיות שהיא תקרטע לעונה נוספת, אך זו אמורה להיות גם האחרונה שלה. הישרדות, כמובן, תחזור לעונה נוספת ללא בעיות. לגבי SEAL Team, נכון לעכשיו קשה לראות אותה שורדת לעונה נוספת, במיוחד אם לרשת יהיו מספיק פרויקטים חזקים בעונת הפיילוטים הבאה, במיוחד לאור הירידה הצפויה בנתונים בעונה הבאה, ירידה מנתונים שבלאו הכי היו בינוניים ומטה.

ערב הקומדיות של יום חמישי אמור להיות גולת הכותרת של הרשת ואמור לחזור על כנו בשלמתו לעונה נוספת. כן, הכוונה היא גם ל"מרפי בראון", אשר צפויה לפחות בהתחלה להניב נתונים יפים מאד. יהיה מעניין מאד לראות את נתוניה לקראת סוף העונה. בכל מקרה, עושה רושם שברשת יזדרזו להעניק לה עונה נוספת. כמובן, שבמידה והתסריט שלה לא יעבוד היא תקרוס, אבל קשה לראות את זה נכון לעכשיו. ולבסוף, בכל הנוגע ל S.W.A.T, זה יכול לנוע לשני הכיוונים. יכול מאד להיות שההצלחה של "מרפי בראון" תסייע לה לשפר מעט את נתוניה.

ביום שישי, הכל תלוי בהסכמה של מנהלי הרשת עם ההפקה על העלויות הכספיות ובהסכם כספי עם הכוכבים. פרט לכך, "מקגייור", "הוואי פייב או" ו Blue Bloods יחזרו לעונה נוספת.

בימי ראשון, עושה רושם שזה סוף הדרך של Madam Secretary, לפחות כמו שהיא עכשיו. במידה וימצאו לה משבצת שידור כפי שמצאו ל Elementary היא תשרוד, במידה ולא היא תבוטל. NCIS:LA תחזור לעונה נוספת, אך גם אצלה מתחילים להרגיש את הסוף מתקרב. בכל הנוגע ל God Friended Me, היא מייצרת הרבה תשומת לב, לפחות בתחילת דרכה היא צפויה להיות על הגדר בין נתונים טובים לבינוניים. נכון לעכשיו, בפרק השישי או השביעי נדע יותר.

מבין הסדרות שחוזרות לעונה נוספת ולא נקבע להן תאריך שידור, פרט לקריסה טוטאלית ו\או אי הגעה להסכמה כספית בין ההפקה למנהלי הרשת, Elementary צפויה לשרוד עונה נוספת וצחוק הגורל הוא שזה המצב גם של Man With A Plan, אך יותר בגלל שהרשת נוהגת להעניק לסדרות שלה שמגיעות לעונה שלישית  עונה רביעית , אלא אם הן קורסות. מנגד, Instinct תבוטל. לגבי Life In Pieces, במידה ויגיעו להסדר כספי מופחת היא תהיה מחליפה גם בעונה הבאה.

מבין הסדרות החדשות שמחכות לתאריך עליה לאוויר, לקומדיה FAM צריכה להיות רק תקווה אחת, שהיא תשובץ בערב יום חמישי לאחר ש"מרפי בראון" תסיים את העונה הראשונה שלה לאחר החזרה. לו זה יקרה יש לה סיכוי לשרוד, במידה ותעלה בערב יום שני (ומרבית הסיכויים שזה מה שיקרה) היא לא צפויה לחזור וזאת למרות שנינה דוברב מככבת בסדרה. מבין שתי הדרמות, Red Line לא מעוררות התעניינות ולכן הסיכויים שלה לשרוד נמוכים מאד וכך גם The Code, יהיה מאד מעניין גם לראות היכן ישולבו. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

תודה