יום שני, 13 באוגוסט 2018

פרסום: 28 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 7 עד ה 14 באוגוסט 2018



The Deuce תעלה בעונה שנייה ב 9 בספטמבר 2018.

Ray Donovan תעלה בעונה שישית ב 28 באוקטובר 2018.

העונה השישית והאחרונה של house Of Cards תעלה ב 2 בנובמבר 2018.

העונה התשיעית של Shameless הורחבה מ 12 ל 14 פרקים.

הסדרה Queen Sugar חודשה לעונה רביעית.

"נטפליקס" חידשה את "גרייס ופרנקי" לעונה שישית.

רשת NBC ביטלה את הקומדיה Trail & Error לאחר שתי עונות. בהפקה מנסים לשווק אותה לרשתות אחרות, אך הסיכויים להצלה נמוכים מאד.

החלו שיחות בין מנהלי רשת ABC להפקת הסדרה Modern Family על הזמנת עונה נוספת לסדרה. אולם, בכדי שזה יקרה על צוות ההפקה יהיה לסגור חוזים חדשים עם צוות השחקנים. בפעם שעברה (לפני שנתיים) זה לא היה קל.

רובי רוז לוהקה לגלם את דמותה של באטוומן בפרקי הקרוסאובר אשר ישודרו בחודש דצמבר ברשת ה CW. היא אמורה להמשיך ולגלם את הדמות גם בסדרה חדשה אשר בה היא תהיה הכוכבת הראשית כגיבורת הקומיקס הראשית הראשונה מקרב קהילת הלהט"ב (הדמות שלה היא לסבית). לטעמי, מדובר באחד מהליהוקים הגרועים ביותר שנראו על המסכים. דרך אגב, הפרקים הללו בהשתתפותה של באטוומן לא אמורים לשמש כפיילוט עבור הסדרה החדשה, אלא יצולם פיילוט נפרד.

החלו שיחות בין ראשי רשת CBS להפקה של The Big Bang Theory על אישור עונה אחת נוספת לפחות לסדרה. בכדי שזה יקרה על ההפקה יהיה לסגור חוזים עם צוות השחקנים היקר ביותר בטלוויזיה האמריקאית (הערכות מדברות על מיליון דולר לפרק לכל אחד מהשחקנים).

ראשי רשת ABC עדיין לא סגרו את הדלת עבור "ש.י.ל.ד." והם עדיין לא מחשיבים את העונה השישית של הסדרה, אשר תשודר בקיץ 2019 כעונה האחרונה שלה. הרבה יהיה תלוי במידה והסדרה תוכל לשמר את נתוני הבינוניים ומטה בעונה הקודמת גם בעונת הקיץ.

מארק פדוביץ', נשיא רשת ה CW טוען, כי לא אמורים לעבוד על ספין אוף נוסף ל Supernatural, משום שלדעתו הפורמאט מתאים רק לדמויות של סאם ודין.

בסדרה Dynasty, הדמות של קריסטל (נטלי קלי) אכן מתה בשריפה אותה ראינו בתום העונה הראשונה. אולם, השחקנית אנה ברנדה קונטררס מצטרפת לסדרה כ...קריסטל האמיתית.

בסדרה Crazy Ex- Girlfriend, השחקן סקיילר אוסטין מצטרף לעונה הרביעית והאחרונה של הסדרה כמושא אהבה עבור הדמות של רבקה באנץ' (רייצ'ל בלום). אין מידע נוסף בנידון.

בסדרה The Rookie, השחקן דני נוקי מצטרף לעונה הראשונה בתפקיד אורח מתמשך בתור הבלש סנפורד מוטה, בלש קשוח במחלקת התקיפות של התחנה.

בסדרה Last Man Standing, מולי מקוק (בתמונה) לוהקה מחדש לתפקיד של מנדי במקום השחקנית מולי אפריים ואילו ג'ט ג'ורגנמייר יגלם את דמותו של בויד במקום פלין מוריסון.

בסדרה The Orville, השחקנים הבאים מגיעים להופעת אורח: טד דנסון, מריאנה סירטס, אףמורי אברהם, רון קנדה וטוני טוד. כולם יופיעו בפרק השני של העונה.

בסדרה The Man In The High Castle, השחקן פרנסס טרנר (The Gifted) מצטרף כחלק מהקאסט הראשי וקלה בנט (Homeland) וריץ' טינג (NCIS: Los Angeles) יופיעו בתפקיד אורחים מתמשכים בעונה הרביעית של הסדרה. טרנר יגלם את דמותו של בל מלרוי, אשר ברחה ממחנה ריכוז נאצי למדינות היפאניות שם היא פוגשת את אלייז'ה (בנט),  לאומן אפרו אמריקאי. ביחד הם חלק מתא גורילה אשר מעוניין לשחרר את האפרו אמריקאים. טינג יגלם את דמותו של קפטן ליג'ימה, בלש צעיר ובעל שאיפות בקמפטאי והסגן הקרוב של קידו.

בסדרה Will & Grace, דיוויד שווימר מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כמושא אהבה עבור גרייס. מדובר בחמישה פרקים בו ישתתף השחקן, אך קיימת אפשרות שמספר הפרקים ישונה.

בסדרה SEAL Team, השחקנים מייקל מקגריידי ורופין פרנטיס יופיעו בתפקיד אורחים מתמשכים. מקגריידי יגלם את מפק הגדוד הארינגטון, חלק מצוות בראבו. פרנטיס יגלם את דמותו של סאמר קאריוס, המומחה החדש לניטרול פצצות).

בסדרה Law & Order: SVU, מארק טלמן (Rise) מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך כגאווין ריילי, הצ'יף של הבלשים, אשר עתיד להיות מושל ולא מפחד לדרוך על אנשים בכדי להשיג את מטרותיו. הוא רוצה ליצור שם לעצמו.

בסדרה Doom Patrol, ג'וויאן וייד לוהג לתפקיד ויקטור סטון (סייבורג).

בסדרה Good Truble, השחקן היידן ברלי אשר גים את דמותו של ג'וד בסדרת האם The Fosters, יגיע לגלם את אותה דמות כשחקן אורח בספין אוף. אין מידע על הסיפור שלו בפרק זה.

בסדרה The Flash, השחקנית קיאנה מדרה מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת מתמשכת כספנסר יאנג (Spin). בקומיקס מדובר היה בדמות של גבר. מדובר במומחית למדיה חברתית, אשר מנצלת את ההזדמנות להפוך את עצמה למפורסמת, כאשר היא מגלה שיש גיבור חדש בסנטרל סיטי. היא תופיע לראשונה בפרק הרביעי של העונה החמישית. 

אין תגובות: