יום שישי, 17 באוגוסט 2018

לוח הערכות לקראת עונת סתיו-חורף 2019-2018: רשת ה CW



הרשת, פחות או יותר, ויתרה על ערב יום שני לטובת ערב יום ראשון. בשל כך, Legends Of Tomorrow אמורה לרדת לכיוון של 0.4 ואולי לעיתים 0.3 נק' מדד, בדיוק מה ש Arrow תניב בעונה הבאה ביחד איתה. עושה רושם, שלפחות אחת מהן תעבור לערב יום שישי בשנה שלאחר מכן, אלא אם בצעד כמעט מפתיע יחליטו לבטל אותן או את אחת מהן. הסיכוי לכך קטן, סביר להניח שעדיין שתיהן יזכו לפחות לעונה אחת נוספת.

ביום שלישי, מנגד, The Flash, למרות ירידה איטית ומבוקרת ו Black Lightning לא צפויות להתקל בבעיה כלשהי לקבל עונה נוספת.

ביום רביעי, Riverdale תצלח עונה נוספת עם נתונים שינועו סביב 0.4 ואולי לעיתים 0.5 נק' מדד, ובכל מקרה, בעיה כלשהי בחידוש היא לא צפויה לסבול ממנה. מצד שני, על All Americans כמעט ולא מדברים. אתפלא מאד במידה ותגיע ל 0.4 נק' מדד בוודאי ככל שהעונה תתקדם. שאלת חידושה תהיה רלוונטית מאד.

ביום חמישי, Supernatural, למרות שמספר הפרקים שלה בעונה הבאה קוצץ לעשרים עדיין תחזור ללא כל בעיות לעונה נוספת, בוודאי אם יגיעו להסדר לגבי ההפקה. Legacies מנגד נמצאת ממש על הגבול. עושה רושם שהגיעו לרוויה מסוימת בז'אנר הזה ולכן נק' הפתיחה שלה לא כל כך טובה. היא גם לא מעוררת יותר מדי תשומת לב. מדובר בניסיון האחרון "לסחוט" את טיפות הלימון האחרונות מהמותג הנ"ל. נתוני שני הפרקים הראשונים יהוו אינדיקציה. לטובתה קיימת העובדה ששלש סדרות של הרשת בוודאות מגיעות לסיומן בעונה הבאה ואולי יצטרכו סדרה נוספת להיות בהמתנה לחצי השני של העונה. זהו הסיכוי היחיד שלה לשרוד.

ביום שישי, Crazy Ex Girlfriend מגיעה לסיומה בתום העונה הבאה ופרט להפתעה מרעישה Dynasty תצטרף אליה. אלא אם המצב ישתנה ב 180 מעלות וצופים יגיעו לצפות בה. נכון לעכשיו, הסיכויים לכך קטנים מאד.

ביום ראשון, Supergirl תחזור ללא בעיות לעונה נוספת. מצד שני, עושה רושם שלמרות ההייפ סביב Charmed הצלחה גדולה היא לא אמורה לרשום. עושה רושם שהיא אמורה להיות פלופ כמעט כמו ש Dynasty הייתה בעונה הקודמת.

מבין הסדרות שמחכות לתאריך עלייה בעונה הבאה, iZombie ו Jane The Virgin מגיעות לסיומן. בשל כך ובשל ההצלחה היחסית שלה, עושה רושם ש The 100 תשרוד לפחות עונה אחת נוספת.

מבין הסדרות החדשות של הרשת, אשר מחכות לתאריך עלייה לאוויר ל Roswell, New Mexicao יש סיכוי טוב להצליח וזאת בניגוד ל In The Dark שכמעט ולא מדברים עליה והסיכוי שלה לשרוד קטן מאד. אולי רק כממלאת מקום וגם כך הסיכוי קטן.