יום שני, 6 באוגוסט 2018

פרסום: 25 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 31 ביולי עד ה 6 באוגוסט 2018



העונה החמישית והאחרונה של The Last Ship תעלה ברשת TNT ב 9 בספטמבר 2018.

הסדרה The Cirucs תעלה ברשת Showtime ב 16 בספטמבר 2018.

הסדרה Mannic תעלה ב"נטפליקס" ב 21 בספטמבר 2018.

The Romanoffs תעלה ב"אמזון" ב 12 באוקטובר 2018.

הסדרה Chilling Adventures Of Sabrina תעלה ב"נטפליקס" ב 26 באוקטובר 2018.

הדרמה Victoria תחזור בעונה חדשה רק ב 13 בינואר 2019.

העונה השלישית של Stranger Things תעלה ב"נטפליקס" רק בקיץ 2019.

רשת AMC אישרה עונה שנייה לסדרה McMafia.

Better Call Saul חודשה לעונה חמישית על ידי רשת AMC.

Fear The Walking Dead חודשה לעונה חמישית על ידי רשת AMC.

American Horror Story חודשה לעונה עשירית. נכון לעכשיו, ההפקה של העונה השמינית אמורה להמשיך בימים הקרובים, והסדרה כבר חודשה לעונה תשיעית. ועתה הגיעה ההודעה הרשמית על חידושה לעונה נוספת.

"אמזון" ביטלה את הסדרה The Dangerous Book For Boys לאחר עונה אחת.

רשת NBC הודיעה על הענקת סרט טלוויזיה מסיים לסדרה Timeless אותה הרשת ביטלה. הסרט אמור להיות משודר בתקופת החגים.

בסדרה Doom Patrol ששירות הסטרימינג של DC מפתחים, השחקנית דיאן גררו (בתמונה) מצטרפת כחלק מהקאסט הראשי בתפקיד של ג'יין המטורפת. היא גיבורה שסובלת מפיצול אישיות חמור. כל אחד מ 64 האנשים שבתוכה מציגים כוח שונה ובכך הופכים אותה לגיבורה החזקה ביותר שיש, אך גם הבלתי יציבה שיש.

בסדרה How To Get Away With Murder, השחקן טימותי האטון מצטרף לקאסט הראשי של הסדרה. אין מידע נוסף על התפקיד אותו יגלם.

בסדרה Grey's Anatomy, השחקן כריס קארמק, אותו ראינו מככב שש עונות בדרמה "נאשוויל", מגיע לסדרה כשחקן אורח מתמשך כמנתח אורתופדי, אשר מגיע לעבוד בבית החולים ונחשב ל"מנתח אלוקי".

בסדרה Midnight, Texas, השחקנית טרייסי ליסט תגיע כשחקנית אורחת כסלסט, מכשפה אפלה ומוחצנת, אשר שהיא ההפך הגמור מהמכשפה הטובה שבעיירה. היא אמורה להופיע בפרק החמישי.

בסדרה  A Milion Little Things, סאם האנטינגטון יופיע בתפקיד אורח מתמשך בתור גבר מיסתורי מעברה של מגי (אליסון מילר).

בסדרה The Magicans, השחקנית ג'ולי פורדי תופיע בעונה הרביעית כשחקנית אורחת מתמשכת כיצור קסום הקשורה לאל המסיבות בקחוס.

בסדרה Legacies, השחקן פייטון אלכס סמית (The Quad) מצטרף לסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור רפאל, כאדם-זאב טרי, מסוכן וכריזמטי. הוא רוצה להיות אדם טוב, אך חי במאבק תמידי עם שדים אישיים הנובעים מילדות קשה. מגיע לסדרה כשחקן אורח השחקן סטיבן אר מקווין, אשר גילם את דמותו של ג'רמי בסדרה כמו כן,  The Vampire Diaries חוזר לגלם את הדמות בספין אוף של The Originals בפרק השלישי של העונה.

בסדרה Roswell, New Mexico, השחקנית ריילי וולקט (The Originals) מגיעה לסדרה החדשה שרשת ה CW תעלה בחצי השני של העונה בתפקיד אורחת מתמשך. היא תגלם את דמותה של קמרון, השותפה השנונה של מקס בימחלקה של השריף. היא יכולה כל הזמן לשבור את ההגנות שלו ואת המראה של הקאבוי.  היא מתוארת כסקסית וגזעית, קשה מאד לזעזע אותה והיא גאה במראה הריאלסטי שלה.

בסדרה Supergirl, השחקן ברנט ספינר ("מסע בין כוכבים הדור הבא") מגיע לעונה הרביעית של הסדרהבתפקיד אורח מתמשך כסגן הנשיא בייקר אשר נראה כאדם האחרון שיהיה מנהיג, אך בפועל כאשר צריך אותו הוא יהיה שם. כמו כן, השחקן סאם ויטווטר מצטרף כחלק מהקאסט הראשי. סאם זכור מימיו ב"סמולוויל" שם גילם את הדמות של "דומסדיי" ומהדרמה Being Human. הדמות אותה יגלם ב Supergirl הינה של הסוכן ליברטי פר, המייסד של הקבוצה "ילדי החירות", קבוצת שנאה אשר שמה את האנושות בראש הסדר העולמי. כוח השכנוע שלו גדול מאד.
בסדרה The Flash, השחקנית סוזן וולטרס, אשר גילמה את דמותה של ד"ר קרלה טנהאוזר, אמה של קייטלין, חוזרת בעונה החמישית כשחקנית אורחת.

בסדרה Jack Rayn, השחקן מייקל קלי (House Of Cards) מצטרף לעונה השנייה של הסדרה כחלק מהקאסט הראשי. קלי יגלם את דמותו של מייק נובמבר, קצין שטח של ה C.I.A, אשר עובד עם ג'ק ראיין וג'ים גריר.

בסדרה Lethal Weapon, השחקנית כריסטין גאטוסקי מצטרפת לעונה השביעית בתפקיד אורחת מתמשך כאישה נחמדה, מתוקה ואהובה, אשר כל אחד ירצה להכיר לאמא שלו. 

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

doom patrol זה לא של cw זה של השירות סטרימינג של dc

D1D1 אמר/ה...

תוקן.

אנונימי אמר/ה...

TY