יום שלישי, 7 באוגוסט 2018

פרסום: 39 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (7 באוגוסט 2018)



רובי אמיל מצטרף לקומדיה Upload ש"אמזון" אישרה לה עשרה פרקים. הקומדיה מתרחשת בעולם שבו כל אדם לפני מותו יכול להעלות את המהות שלו לעולם וירוטאלי לפי רצונו. השנה היא 2033. נורה, אשר נולדה בברוקלין ועובדת בשירות לקוחותעבור סביבה וירוטאלית. לאחר שהמכונית של ניית'ן, אשר נהג לחגוג במסיבות, מתרסקת, החברה שלו מעלה את המהות שלו אל עולמה הוירטואלי של נורה.

"אמזון" העניקה מראש 2 עונות לדרמת האימה Them. העלילה מתרחשת בשנת 1953 תתמקד באלפרד ולאקי אמורי, אשר מחליטים להעביר את המשפחה שלהם מצפון קליפורניה לשכונה לבנה בלוס אנג'לס. השכונה נראית רגילה לחלוטין, אך היא הופכת לנקודה המרכזית בה מתרחשים אירועים על טבעיים, אשר מאיימים להרוס אותם.



בו ברידג'ס יככב בתפקיד ראשי לצד רורי סקובל בקומדיה Robbie. הקומדיה תתמקד במאמן של קבוצת נערים נוצרית בכדורסל (סקובל), אשר חי תחת הצל של אביו עד שהוא מבין שבנו יכול להוביל אותו לגדולות ונוצרות. בו יגלם את אביו של רובי, רובי וולטון האב, אדם אהוב על כולם בעיירה משום שהוביל את הקבוצה של העיירה פעמיים לאליפות הארצית, אך הוא לא סובל טיפשים, בעיקר את בנו.



רשת FOX מפתחת בימים אלו פריקוול לסדרה 24, אשר תעסוק בג'ק באואר הצעיר.

רוב ריגל אמור לככב לצד ליה רמיני וקייטלין אולסן בקומדיה חדשה שרשת FOX מפתחת. הקומדיה תעסוק באישה שזה עתה נישאה (רמיני), האישה שלה (אולסן) ובעלה לשעבר (ריגל), אשר כולם חיים תחת קורת גג אחת ומגדלים שני ילדים.



רשת HBO אישרה פיילוט לדרמה Euphoria, דרמה לנוער בכיכובה של זנדיה. המבוססת על הסדרה הישראלית העוסקת בבני 17, אשר מעבירים את הזמן בקיום יחסי מין, שימוש בסמים ובחיפוש אחר ריגושים. מדובר בעולם חסר גבולות אך גם של בדידות וריקנות. זנדיה תנהיג את הקבוצה.

רשת HBO הזמינה סדרה בשם The Time Travaler's Wife. האחראי לפרויקט יהיה סטיבן מופט ("שרלוק", ד"ר הו"). הסדרה מתוארת כסיפור אהבה קסום בין קלייר להנרי ונישטאין עם בעיה...מסע בזמן (של הנרי).


רשת FX מחזירה את הסדרה "שוגון" לחיים כמיני סדרה שכבר אושרו לה עשרה פרקים. מיני סדרה קודמת שודרה בשנות השמונים ברשת NBC. התמה היא של אאוטסיידר, אשר מגיע לתרבות חדשה, יפאנית הפאודלית והיא תתמקד בהתנגשויות של שאיפות של שני אנשים שני עולמות שונים וסמוראית אישה מיסתורית. ג'ון בלאקת'ורן, מלח אנגלי, אשר מוצא את עצמו על חופי יפן, אזור לא מוכר לתרבות המערבית, תרבות אשר תגדיר אותו מחדש. לורד טורנגה, בעל כוח רב ובמאבק עם יריביו הפוליטים וליידי מאריקו, אישה בעלת כישורים אך משפחתה בעלת קשרים לא ראויים, ואשר צריכה להוכיח את הנאמנות והיעילות שלה.

רשת FX אישרה הפקת מיני סדרה בשם Deves אודות מהנדסת מחשבים צעירה בשם לילי (סוניה מיזונו), אשר חוקרת את מחלקת המחשבים של הבוס שלה, חברת היי טק מצליחה בסאן פרנסיסקו, חברה אשר לדעתה אחראית להיעלמות החבר שלה. ניק אופרמן יגלם את דמותו של פורסט, המנכ"ל של "אמאיה", אשר מתעניין בעבודה החשאית של מחלקת הפיתוח שלו. ג'ין הא יגלם את דמותו של ג'יימי, החבר לשעבר של לילי ומומחה לאבטחה. זאק גריינר יגלם את דמותו של קנטון, מנהל מחלקת האבטחה של "אמאיה" ואיש מסוכן. סטפן מקינלי הנדרסון יגלם את דמותו של סטיוארט, אינטלקטואל בעל יכולות טכניות גבוהות, אשר עובד במחלקת הפיתוח של "אמאיה". קאלי ספאני יגלם את דמותו של לינדון, עובד במחלקת הפתיוח של "אמאיה". אליסון פיל תגלם את דמותה של קייטי, פיסיקאית מוכשרת, אשר הופכת ליד ימינו של פורסט.


דונלד פייסון ("ריי דונובן") ואריק נילסן יככבו בדרמה Erase שרשת USA מפתחת לצד דניס לירי וקאלי ת'ורן. הסדרה מספרת את סיפורו של דנואל אוניל (לירי), שוטר מושחת לשעבר, אשר מחליט לעשות את הדבר הנכון ולהפליל את האחראים עליו. דונל גם נמצא במירוץ לתקן את המשבר שנוצר בתוך משפחתו במקביל לניסיונו להישאר בחיים. פייסון יגחם את דמותו של רפי דומוג, השותף לשעבר של דונאל (לירי) וחבר קרוב. הוא פרש ממשטרת ניו יורק ועתה הוא איש משפחה.  ואילו נילסן יגלם את דמותו של סאם אוניל, הבן של דונאל, אשר עובד כדי ג'יי. בשל הסביבה שלו, הוא מסתכן להדרדר בצורה שבה אביו הדרדר.




רשת Hulu הזמינה פיילוט ל Less Than Zero בכיכובו של אוסטין אברמס כסטודנט שנה ראשונה בקולג', אשר חוזר הביתה לכריסמס בכדי להעביר את הזמן עם החברה שלו לשעבר וחבריו, וחברו הנאבק עם התמכרות. שחקנים נוספי שמצטרפים לפרויקט: לילי דונהי (The Goldbergs), קופר קוש (Fracture), קינן ג'וליף (Rebel in The Eye), רונן רובינשטיין (Dead Of Summer) וג'יימס בלור (Dunkirk). דונהי תגלם את דמותה של בלייר, החברה לשעבר היפה והסקסית של קליי, אשר מעוניינת להצית מחדש את האהבה  שלהם. קוש יגלם את דמותו של ג'וליאן, החבר הכי טוב שלו בילדות, אשר ויתר על לימודים באוניברסיטה בכדי לחיות כאדם חופשי, אך לחופש היה מחיר כבד. ג'וליף יגלם את דמותו של ריפ, חבר של קליי וסוכן סמים, אשר חושב שכל הזמן יסמכו עליו. רובינשטיין יגלם את דמותו של טרנט, נאה אך ריק מבפנים. הוא לומד באוניברסיטת UCLA אך הוא בעיקר רוצה לדגמן. בלור יגלם חבר לכיתה של קליי ולא נמצא בקליקה של החברים שלו, אך גם הוא צרה לא קטנה.

רשת Hulu הזמינה שישה פרקים לקומדיה בכיכובה של אידי בריינט בשם Shrill. בריינט תגלם את דמותה של אנני, אישה צעירה ושמנה, אשר רוצה לשנות את חייה אך לא את גופה השמן. אנני רוצה להצליח כעיתונאית, בשעה שהיא מתמרנת בין חברים גרועים, הורים חולים ובוס פרפקציוניסט, בשעה שהעולם מתייחס אליה בצורה לא טובה בשל המשקל שלה. היא מתחילה להבין שהיא טובה בדיוק כמו כולם. לולי אדפופ תגלם את דמותה של פרן, החברה הכי טובה של אנני והשותפה שלה לדירה. לוקה ג'ונס יגלם את דמותו של ראיין, החבר של אנני. איאן אואנס, יגלם את דמותו של אמאדי, חבר של אנני ועמית לעבודה. ג'ון קמרון מיטשל יגלם את דמותו של גבי, הבוס של אנני.



"נטפליקס" אישרה דרמה חדשה בשם White Lines. לאחר שגופה של די. ג'יי אגדי במנצ'סטר מתגלה עשרים שנה לאחר היעלמותו מאיביזה, אחותו חוזרת לאי בכדי להבין מה קרה. החקירה שלה תוביל אותה אל תוך העולם של מוזיקת הריקודים, שקרים יאכטות, כיסוי תחת ועוד..., אשר יגרמו לה לגלות את הצדדים האפלים שבתוכה בעולם שכולם חיים על הקצה.

"נטפליקס" אישרה 8 פרקים לדרמה חדשה בשם Madam C.J. Walker בכיכובה של אוקטביה ספנסר. הדרמה תספר את סיפורה של ספרית חדשנית חדשנית בעלת השם שנושא את שם הסדרה וכיצד היא מצליחה באמצעות מאבקים גדולים להפוך למיליונרית האפרו-אמריקאית שעשתה זאת בכוחות עצמה.

"נטפליקס" הזמינה סדרה חדשה על פי הקומיקס Mystery Society. מיק האמונד ואנסטסיה קולינס הם החברה המיסתורית ומביאים משמעות חדשה למונח כת מחתרתית בשעה שהם מתחמקים מהרשויות הם מעבירים את זמנם בתיקון עוולות של העולם בעזרת חבורה של לא יוצלחים, אנשים שאוהבים לפתור תעלומות וגאונים.



בסדרה See, ש Apple מפתחת בכיכובו של ג'ייסון מומה ("אקוומן") ואשר תתרחש בעתיד מצטרפות שתי שחקניות. יאדירה גוברה פריפ (Supernatural), אשר תגלם את דמותה של בו ליון, לוחמת צעירה. ונסטה קופר (Travalers) אשר תגלם את דמותה של האניווה, בת גאה ונחושה.



Warner. Bros. TV החלו בתהליך של רצון לריבוט הסדרה ALF המיתולוגית משנות השמונים אודות חייזר קטן שאוהב לאכול חתולים וחוצפן לא קטן, אשר מתאחסן בביתה של משפחה אמריקאית.



ג'וליה ארמנד תככב בדרמה בת שישה חלקים בשם Gold Digger, אשר מתמקדת בג'וליה, אם ורעיה, אשר כל חייה שמה את הצרכים של אחרים לפני הצרכים שלה. הסדרה תספר את הסיפור כיצד בגיל 60 היא מתאהבת בבנג'מין, גבר הצעיר ממנה ב 25 שנה. נחזה כיצד מערכת היחסים שלהם משפיעה על משפחתה, בשעה שהסודות אודות עברם מתגלים וחוקרים האם בנ'מין אכן מעוניין רק בכספה.