יום שני, 27 ביוני 2016

מבזק: 31 חדשות, אשר בלטו בין הימים 26-20 ביוני 2016



1. העונה השישית של הסדרה Grimm תעלה ברשת NBC החל מה 28 באוקטובר 2016.

2. בסדרה Legends Of Tomorrow, השחקנית מייזי ריצ'ארדסון סלר לוהקה מחדש לתפקיד של "ויקסן", הגיבורה החדשה להצטרף לצוות.

3. בסדרה Lucifer, השחקנית איימי גארסיה (Rush Hour) לוהקה לעונה השנייה של הסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור אלה לופז, אחת מאנשי המחלקה לזיהוי פלילי של המשטרה. היא מגיעה ממשפחה קתולית ויש לה חמש אחים. שחקנית נוספת שמצטרפת היא טרישיה הלפר ("באלטסטאר גלקטיקה") כאם של לוציפר. היא תהיה דומה לו מבחינת האופי, אך מבחינת קווי חשיבה הם לא לא יהיו זהים.

3. בסדרה The Leftovers, השחקנית לינדזי דנקן מצטרפת לעונה השלישית והאחרונה של הסדרה. אין מידע נוסף על התפקיד שהיא אמורה למלא או מספר הפרקים בהם תופיע.

4. בסדרה The Vampire Diaries, השחקנית קריסטן גטוסוקי מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך בתור סלין, אומנת עבור שני ילדים. נערה ממקום קטן, אשר מנסה לשרוד במקום מסוכן. היא תילחם בכדי להגן היקרים לה.

5. בסדרה The Originals, השחקנית כריסטינה מוזס מצטרפת לקאסט בתפקיד אורחת מתמשך בתור קלין, רופאה מצליחה בחדר המיון ואשת זאב האחרונה מהשושלת שלה. היא ביסקסואלית ולא מסתירה עובדה זו. היא הייתה אישה חמה ואוהבת, אך כאשר כל המשפחה שלה חוסלה היא מתחבאת ומנסה להימנע מאנשים, אך היא לא מבינה שהיא בדרך להתנגשות עם משפחת מייקולסון.

6. בסדרה Scream Queens, השחקן טיילור לאנטר ("דימדומים") מצטרף לעונה השנייה של הסדרה כחלק מהקאסט הראשי של הסדרה בתור ד"ר קאסידי קסקייד, רופא אשר סובל מבעיה רפואית והופך להיות חשוד לאחר שמתרחשות מספר רציחות במוסד בו הוא נמצא. שחקן נוסף שמצטרף הינו ג'יימס ארל (Glee) בתור קנדי סטריפר

7. בסדרה Gotham, השחקן ג'יימס קארפינלו מצטרף לעונה השלישית של הסדרה כמאריו פאלקון, בנו של הבוס המפורסם, אשר דחה את הדרך הקרימינלית של המשפחה ובנה לעצמו דרך לגיטימית ומכובדת כד"ר בחדר מיון. אך הגעתו לגותהאם תיצור גלים בחיי ג'ים גורדון. כמו כן, השחקנית מאגי גהה (בתמונה) לוהקה בתור אייבי פפר הבוגרת ("פויזן אייבי" לעתיד). בעונה השלישית לאחר מפגש כואב במיוחד עם מפלצת מ Indian Hill היא תיוולד מחדש ותהיה קרובה להיות ה"נבל" שכולם מכירים מעולם הקומיקס. ולבסוף, ג'יימי צ'אנג (Once Upon A Time) תפציע כשחקנית אורחת כואלרי וייל, העיתונאית החדשה של "גותהאם גאזט", אשר רוצה לפרסם את האמת מאחורי מה שקה ב Indian Hill. היא תעשה הכל בכדי להשיג את הסיפור שלה והיא תתמקד בג'ים, כאשר היא מאמינה שהוא המפתח לסיפור. היא גם הדודה של ויקי וייל, המוכרת מאד מהקומיקס.

8. בסדרה Nashville, השחקנים וויל צ'ייס (לוק) ואוברי פיפלס (ליילה) לא ימשיכו אל העונה החמישית של הסדרה.

9. בסדרה NCIS:New Orleans, השחקנית ונסה פארליטו (Graceland) מצטרפת לעונה השלישית של הסדרה כחלק מהקאסט הראשי כסוכנת F.B.I קשוחה ויפה, אשר נשלחת לעיר מוושינגטון בכדי לחקור את הצוות של NCIS. היא גם עובדת בדיוק על פי הספר ובשל כך גם תיכנס לחיכוכים עם הצוות.

10. בסדרה Time After Time, השחקנית ניקול ארי פארקר לוהקה לתפקיד וונסה, אותו גילמה בפיילוט השחקנית רג'ינה טיילור. ביליונרית פילנתרופית שהיא גם הבעלים של מכונת הזמן. היא הופכת לבעלת ברית של ה.ג. וויילס.

11. בסדרה Rosewood, השחקן בריאן אסטין גרין מצטרף לעונה השנייה של הסדרה כחלק מהקאסט הראשי בתור ארון סלייד, חבר חדש במשטרה, לא בוטח באף אחד ולא מעוניין בשותפים או צוות.

12. בסדרה Blindspot, השחקנית אנג'י פנג'בי (The Good Wife) מצטרפת לעונה השנייה של הסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כראש המחלקה הסודית של ה N.S.A, אשר עוקב אחרי המקרה של ג'יין דו.

13. בסדרה Conviction, השחקן דניאל תומאסו עוזב את הסדרה. הוא אמור היה לגלם את דמות אחיה של הכוכבת הראשית, והוא גם עורך דין מוצלח. בתחילה הוא אמור היה להיות בתפקיד אורח, לאחר מכן חלק מהקאסט הראשי ועכשיו הדמות כנראה תצעד לכיוון אחר לחלוטין.

14. בסדרה Fuller House, בעונה השנייה של הסדרה נחזה באשתו ובילדיו של ג'ואי.

15. בסדרה Supergirl, השחקנית לינדה קארטר (Wonder Woman) מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כנשיאת ארה"ב. היא תופיע לראשונה בפרק השלישי של העונה השנייה.

16. בסדרה Arrow, השחקן צ'אד אל קולמן (The Walking Dead) מצטרף לעונה החמישית של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך כטוביאס צ'רץ. פושע, אשר רוצה לאחד קבוצת פושעים בעיר תחת פיקודו. הוא יופיע לראשונה בפרק פתיחת העונה. כמו כן, הדמות של אוולין שארפ תחזור למספר רב של פרקים החל מהפרק השני של העונה.

17. בסדרה American Crime, השחקנית רג'ינה קינג חוזרת לעונה השלישית של הסדרה.

18. בסדרה You're The Worst, השחקנית סאמירה ויילי (Orange Is The New Black) מצטרפת לעונה השלישית של הסדרה בתור ג'סטינה, הפסיכולוגית של איה קאש גרטשן.

19. הסדרה Casual חודשה לעונה שלישית בת 13 פרקים, אשר תעלה בשנת 2017.

20. הסדרה Mr. Robot קיבלה ארכה לעונה השנייה שלה, אשר תכיל 12 פרקים במקום עשרה.

21. העונה החמישית של הסדרה Major Crmies הורחבה ותכיל 21 פרקים.

22. הסדרה Vinyl בוטלה לאחר עונה אחת בלבד על ידי רשת HBO.

23. הסדרה Archer חודשה לשלש עונות נוספות.

24. הסדרה Quarry של רשת Cinimax תעלה בעונתה הראשונה בת השמונה פרקים ב 9 בספטמבר 2016. הסדרה תעקוב אחר מאק קונווי, אשר חוזר בשנת 1972 מוייטנאם אל ממפיס ובשעה שהוא מנסה להסתדר בחייו החדשים הוא נקלע לרשת של רציחות ושחיתות לכל אורך המיסיסיפי.

25. בסדרה Once Upon A Time, מלהקים בימים אלו את הדמויות של סינבד ושחרזדה.

26. בסדרה Mom, השחקן ויליאם פיכטנר (אדם) קודם להיות חלק מהקאסט הראשי בעונה הרביעית של הסדרה.

27. בסדרה NCIS, כל הקאסט הראשי חתם על הסכם לשתי עונות נוספות. כלומר, לא יהיו עזיבות נוספות מלבד זו של מייקל וות'רלי (דינווזו).

28. בסדרה Master Of The Sex, השחקן דיוויד וולטון (נצפה לאחרונה כשחקן אורח בסדרה New Girl) מצטרף לעונה הרביעית של הסדרה כשחקן אורח מתמשך בתור אייב פרלמן, עורך דין של ג'ונסון.

29. בסדרה The Flash, השחקנית ויולט בין תחזור לעונה השלישית של הסדרה בתור ג'סי וולס. לא ברור עדיין מתי ולכמה פרקים.

30. בסדרה The Magicians, השחקנית בריטני קורן תגיע לעונה השנייה של הסדרה בתפקיד אורחת מתמשך בתור פן, אשתו של אליוט בפילוריאן.

31. העונה הראשונה של הסדרה Haters Back Off של "נטפליקס" תעלה ב 14 באוקטובר 2016. 

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה אחי
מה עם הלוח של ABC
ידוע לך משהו ??

D1D1 אמר/ה...

אין עדיין מידע. מצטער.