יום ראשון, 12 ביוני 2016

מבזק: 16 הידיעות שבלטו בין ה 6 ל 12 ביוני 2016



1. העונה השביעית של Game Of Thrones אמורה להיות קצרה בהרבה ממה שהתרגלנו עד כה. על פי פרסומים שונים היא אמורה להכיל 7 פרקים בלבד. חדשות מבאסות , לא ?

2. הסדרה Nashville חודשה לעונה חמישית על ידי CMT. על פי הפרסומים כל הקאסט אמור לחזור לעונה הבאה, אשר אמורה להכיל 22 פרקים.

3. הסדרה Supergirl מוסיפה 2 דמויות ראשיות חדשות: לנה לות'ור, אחותו של לקס לותר, אשר מגיעה לעיר בכדי להתרחק מהצל של אחיה הידוע. היא תהיה כבת 25 ומתארת כסקסית וחכמה, אשר לא תנוח עד אשר תשיג את מה שהיא רוצה. מה זה בדיוק ? נחכה ונראה. דמות נוסת היא של ניק פארו, אשר ייצא ראש בראש נגד קארה במקום עבודתה. הוא בן של עיתונאי מפורסם וירצה לעשות שם לעצמו. דמויות נוספות שמלוהקות (תפקידי אורח מתמשכים): דוקטור שטנית, אשר מובילה את פרויקט "קדמוס" ובו היא תשתמש בכישוריה כמנתחת בכדי להשתיל לאסירים טכנולוגיה חוצנית. סנאפר קאר, עיתונאי וותיק הממונה על ידי קאט בכדי לחדש את מחלקת החדשות. מאגי, בלשית לסבית גאה (כי עושה רושם חייבים שיהיו דמויות גאות בכל סדרה...), אשר מסונפת ליחידת המדע המשטרתית, ובה מנסים לתפוס אנשים בעלי כוחות.

4. דמות הקומיקס של Scarlet מבית היוצר של "מארוול" עומדת לקבל גרסה טלוויזיונית על ידי Cinemax. הסדרה נמצאת כרגע בשלבי הפיתוח.

5. לינדזי שואו חוזרת לגלם את דמותה של פייג' במספר פרקים בחלק הראשון של העונה השביעית של הסדרה Pretty Little Lairs החל מהפרק השמיני. מכיוון שהחלק הראשון של העונה מורכב מעשרה פרקים, עושה רושם שהיא תופיע בשניים או שלשה פרקים. לפחות, נכון לעכשיו.

6. רשת CBS מפתחת מיני סדרה אודות החטיפה של פאטי הרסט על ידי קבוצת טרוטריסטים בשנת 1974, ואשר לאחר מכן הפכה לתומכת שלהם. המיני סדרה תעקוב אחר 19 החודשים בהם ניסו לאתר אותה ולאחר מכן לתפוס אותה.

7. קייט וולש מצטרפת לסדרה החדשה של סלינה גומז ברשת "נטפליקס" - 13Reasons Why. אליה מצטרפים גם דילן מינלטי וקתרין לנגפורד.

8. אוליביה ויילד תופיע כשחקנית אורחת בקומדיית הכילאיים של רשת "פוקס" - Son Of Zorn.

9. "נטפליקס" מצטרפת להפקה של העונה השנייה של The Last Kingdom. בשורות נהדרות לסדרה, כאשר אולי בכך היא תזכה לעונות נוספות.

10. אדם רודריגז מצטרף לקאסט הראשי של הסדרה Criminal Minds בעונתה ה 12 כחלק מהקבוצה של גדעון.

11. בסדרה Legends Of Tomorrow נחזה בשחקנית חדשה אשר תגלם את דמותה של ויקסן, וזאת מאחר מייגלן אי קי, אשר גילמה את הדמות ב Arrow, לא פנויה.

12. בסדרה Reign ליהקו לעונה הרביעית את דמותו של לורד דארנלי, אשר לימים יהפוך לבעל השני של מרי מלכת הסקוטים ושגם יהפוך לאבי ילדה, ג'יימס.השחקן שיגלם את הדמות הינו וויל קמפ. מדובר בשחקן אורח מתמשך, עם אפשרות להפוך לחלק מהקאסט הראשי.

13. בריט רוברטסון (בתמונה) עומדת לככב בסדרה חדשה של "נטפליקס" -Girlboss. רוברטסון תגלם את דמותה של סופיה, אנרכסיטית מורדת, אשר מסרבת להתבגר. היא מוכרת בגדים ישנים ברשת והופכת לאשת עסקים מצליחה. בשעה שהיא מפתחת את האימפריה שלה היא מגלה את הערך והקושי בלהיות הבוסית של החיים שלה.

14. הסדרה Marseille חודשה לעונה שנייה על ידי "נטפליקס".

15. "אמזון" הזמינה 5 פיילוטים:
Carnival Row - הסדרה תתרחש בעתיד בעיר בשם בורחה, אשר נראית כמו בלונדון במאה ה 18. העיר מיושבת על ידי בני אנוש ויצורים אחרים ויש רוצח סדרתי ביניהם.
The Marvelous Mrs. Mausel - עקרת בית בשנות החמישים, אשר מחליטה להיות הסטנדאפיסטית הראשונה.
The Legend Of Master Legend - הסדרה תתמקד ב"מאסטר לג'נד" והסיידקיק שלו. (קומדיה בת חצי שעה)
Tropica - הסדרה תתמקד במה שקורה במועדון הטרופיקנה בקובה בתקופת המרידה ובכל מה שמסביב (מאפיה, תומכי באטיסטה, המהפכה של קאסטרו וה C.I.A).
Strange New Things - הסיפור ינוע סביב פיטר לי, כומר אנגלי, אשר נוסע לנסיעת חייו לחלל, נסיעה אשר לוקחת אותו הרחק מאשתו האהובה. מדובר בסיפור אהבה בין בעל לאשתו, כאשר היקום מפריד ביניהם.

16. העונה השישית של הסדרה Once Upon A Time לא תחולק מבחינה רעיונית לשני חלקים כפי שקרה בעונות האחרונות, אלא בהפקה חוזרים לסיפור שינוע על פני 22 פרקים. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

הכוונה בscarlet זה לscarlet witch?
ובקושי הצלחתי להגיב כאן תודות ל"עימות"