יום שני, 6 ביוני 2016

12 חדשות קולנוע



1. הריבוט של סרטי Friday The 13 יציג סיפור מוצא שונה לדמות הראשית, ג'ייסון. דיווחים גורסים שנזכה לראות את אביו של ג'ייסון, אליאס. דמות שלא נראתה על המסך בסרטים הקודמים, אך התייחסו אליה פעמים רבות. הסרט ייצא לאקרנים ב 13 בינואר 2017.

2. ברי לארסון (בתמונה) מבוקשת על ידי "מארוול" בכדי לגלם את דמותה של קפטן מארוול. הדיווחים גורסים שהיא עומדת לקבל את ההצעה.

3. סרט הסולו של "באטמן" בכיכובו של בן אפלק יהיה בעיקרו סרט מקורי עם נגיעות קטנות לקומיקס.

4. הפקת סרט הספין אוף של "מלחמת הכוכבים", הכוונה היא ל Rogue One:A Star War Story, נתקלה בקשיים רבים, משום שכאשר צפו במוצר המוגמר התוצאות לא היו טובות ובלשון המעטה. בשל כך סצינות רבות מתוך הסרט יצולמו שוב. ב"דיסני" גם מעוניינים שהסרט ישיק את הדמות של האן סולו הצעיר לפני שהוא יקבל סרט משלו בשנת 2018. כמו כן, ב"דיסני" לא ראו בו מוצר שאמור לייצג בצורה טובה את המותג של "מלחמת הכוכבים".

5. עליית הסרט השלישי בסדרת סרטי "פיץ' פרפקט" נדחתה והוא יעלה רק בתקופת חג המולד 2017.

6. לקס לות'ור יופיע בסרט של "ליגת הצדק", כך טוען ג'סי אייזנברג, השחקן שגילם את הדמות ב"באטמן נגד סופרמן".

7. מי שציפה לראות סרט קולנוע לדמות של "החץ הירוק" צפוי להתאכזב. לטענת השחקן סטפן אמל, אשר מגלם את הדמות בסדרת הטלוויזיה, ב DC Comics ו "וורנר ברוס" לא מעוניינים בכך.

8. אליזבת בנקס לא תביים את הסרט "פיץ' פרפקט 3", אך תפיק את הסרט וגם תחזור לגלם את דמותה של גייל.

9. אנתוני הופקינס ישחק בסרט "רובוטריקים 5". לא ברור עדיין באיזה תפקיד.

10. ג'יימס גאן, הבמאי של "שומרי הגלקסיה 2" פרסם תמונה ובה נראתה דמותו של ת'ור לצד הדמויות של שומרי הגלקסיה. אך יומיים לאחר שפרסם את התמונה הוא הודה שהדמות של ת'ור לא תשתתף בסרט.

11. טום הידלסטון הכחיש את השמועות שהוא אחד מהשחקנים שנחשבים בתחרות לתפקיד ג'יימס בונד.

12. שמועות גורסות כי צ'אנינג טאטום עזב את התפקיד הראשי בסרט "גאמביט", שהוא ספין אוף לסרטי X-Men. צריך לזכור שעדיין מדובר בשמועות בלבד ואין לכך אימות. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

רובוטריקים 5? עד כדי כך אנתוני הופקינס נואש לתפקיד בסרט?
מביך.