יום ראשון, 13 בספטמבר 2015

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Eye Candy, Prison Break, Lucifer, Blue Mountain State

נתחיל עם שאלה המתייחסת לסדרה Eye Candy: 

לסדרה יש סוף סגור?
ואיך קוראים לספר בעברית?





תגובה:


הסדרה הציגה 2 שאלות מרכזיות: מה קרה לאחותה של הכוכבת הראשית ומיהו הרוצח הסדרתי. לגבי השאלה השנייה התקבלה תשובה סופית, לגבי השאלה הראשונה התקבלה תשובה חלקית בלבד עם סוף פתוח. לא ידוע לי אם בכלל הספר תורגם לעברית. אם מישהו יודע הוא מוזמן לענות. 



השאלה הבאה מתייחסת לקביעה שלי ש Lucifer לא אמורה להצליח בעונה הבאה: 

צפית בפיילט של לוציפר?,דווקא הפתיע אותי לטובה
בכללי אני לא צופה בסדרות של fox





תגובה:

כן, ראיתי את הפיילוט ולא התרשמתי לגבי סיכויה מכמה סיבות. בכל זאת, אתן לסדרה עוד שניים שלשה פרקים ורק אז אחווה את דעתי הסופית לגביה. 



יש גם שאלה מעמית פרג'ון: 

מתי צפוי להגיע העונה החדשה של נמלטים?


תגובה:

לא ברור עדיין, בכל מקרה זה לא יקרה בעונת 2016-2015. יש לי הרגשה שיעשו מה שעשו עם הסדרה 24 ויעלו אותה בעונת הקיץ או מה שעשו עם "תיקים באפלה" בינואר 2017.


ושאלה לגבי סדרה שהסתיימה מזמן: 

מתי יוצא הסרט של עירוני בלו מאונטיין?




תגובה:

התכנון המקורי היה ספטמבר 2015, אבל אין תאריך מדויק. העובדה שעדיין אין תאריך מדויק גורמת לי לחשוב שאולי עליית הסרט (שהפקתו הושלמה לפני יותר מתשעה חודשים) נדחתה. נצטרך להמתין בסבלנות. 

אין תגובות: