יום שני, 21 בספטמבר 2015

מבזק: 9 ידיעות (21 בספטמבר 2015)



1. בסדרה ד"ר הו, השחקנית ג'נה קולמן עוזבת את הסדרה בכדי להופיע בסדרה Victoria אודות המלכה ויקטוריה והיא תגלם את דמותה של ויקטוריה בימי צעירותה.

2. בסדרה New Girl, השחקנית מייגן פוקס מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת מתמשכת. היא תגלם את דמותה של ריגן, נציגת מכירות של חברת תרופות, אשר משכירה את החדר של ג'ס לאחר שזו נמצאת בחבר מושבעים. הפרק הראשון בהשתתפותה יהיה השישי לעונה. 

3. רשת NBC הזמינה ישירות לסדרה הפקת פריקוול לסדרה Taken (בה כיכב ליאם ניסן). את הסדרה יפיק לוק בסון והיא תתמקד בבריאן מילס הצעיר וכיצד הוא הצליח לבסס לעצמו את כישוריו אותם ראינו בסדרת הסרטים. בסדרה בריאן לא יהיה נשוי וכמובן ללא בתו. 

4. בעונה החדשה של "טווין פיקס", אמנדה סייפריד קיבלה תפקיד מיסתורי שעדיין פרטיו לא ידועים. גם בלטזר גטי (Brothers & Sisters) לוהק. 

5. בסדרה Blue Bloods, השחקן אנטוני ריצ'ארדס ("אי.אר") מגיע לסדרה כשחקן אורח בתפקיד אורן קאירו, אשר חייו משתנים כאשר המוסטנג שברשותו (אשר בה נהג סטיב מקווין) נגנבת. 

6. בסדרה The Grinder, השחקן ג'ורג' אלכסנדר ("סיינפלד") מצטרף לסדרה כקליף בימס, היוצר והתסריטאי של הסדרה בתוך הסדרה. 

7. בסדרה Unce Upon A Time, בעונה החמישית נזכה לראות רומן בין שתי דמויות מאותו מין, בגדר אפשרות ניתן למצוא את מולן ואורורה. 

8. בסדרה Scream Queens, השחקן צ'אד מייקל מורי (Agent Carter) יגיע כשחקן אורח לפרק אחד כבראד ראדוול.

9. בסדרה The Good Wife, השחקנית ונסה ויליאמס תופיע כשחקנית אורחת מתמשכת כמושא אהבה עבור אילי. 

אין תגובות: