יום שלישי, 8 בספטמבר 2015

פרסום: הסדרות בעלות הבאז הגבוה ביותר מבין הסדרות החדשות של עונת 2016-2015



הדרמות Supergirl של רשת CBS ו Scream Queens של רשת FOX נמצאות בראש סדר הסדרות החדשות של רשתות הברודקאסט האמריקאיות בכל מה שקשור לציפיות של קהל המעריצים בפלטפורמות של המדיות החברתיות, וזאת על פי מחקר חדש.

Supergirl אמורה לעלות לאוויר ב 26 באוקטובר הגיעה ל 15.5 מיליון "נגיעות" ב"פייסבוק", "גוגל פלוס", אינסטגרם, טאמבלר, ויקיפדיה ו"יוטיוב" בשלשת החודשים לאחר העלאת הלוחות החדשים של רשתות הברודקאסט. Scream Queens הגיעה לרייטינג של DAR-TV של 14.3 באותה מסגרת זמן. הדרמות הבאות בתור הינן Legends of Tomorrow עם 8.7 מיליון, Heroes Reborn עם 7.4 מיליון ו Quantico עם 2.5 מיליון.

כמובן, באז גבוה הוא לא ערבון שהסדרה תהיה להיט, או שהיא אפילו תישאר באוויר, אך בוני לוחות המשדרים להוטים אחר הנתונים הללו עבור הסדרות החדשות שלהם, בין היתר בכדי לשווק אותם עבור המפרסמים.

Supergirl הפכה לכוח משמעותי כאשר רשת CBS שיחררה את הטריילר הראשון של הסדרה לאחר פרסום הלוח החדש שלה. מאז פרסום הלוח הסדרה קיבלה 14.3 מיליון נגיעות. הסדרה קיבלה גם זינוק במדיה החברתית לאחר שהפיילוט הודלף לאינטרנט.

ל Scream Queens יש נוכחות חזקה בכל אחת מהפלטפורמות שציינתי ועזרה לה העובדה שהכוכבים של הסדרה, כולל אריאנה גראנדה, מפרסמים פוסטים אודותיה.

בשעה ששבוע הצגת הלוחות החדשים גרם לזינוק בפופולאריות של הסדרות הללו הרי שקומיקון רשם את הדחיפה המשמעותית ביותר עבורן.

משלימות את הרשימה הינן: The Muppets עם 2.5 מיליון, Minority Report עם 2.3 מיליון, Grandfathered עם 2.0 מיליון, The Grinder עם 1.5 מיליון ו Limitless עם 1.4 מיליון.

צריך להוציא מהמשוואה של המחקר פעילות בחשבונות ה"טוויטר", שם המצב שונה מעט כאשר Scream Queens נמצאת בראש עם 114,000 עוקבים, Heroes Reborn עם מעט יותר מ 69 אלף, Supergirl עם 32,500,
The Muppets עם 17,000, Quantico הגיעה כמעט ל 10,000 ו Angel From Hell עם 5,500.

מעניין יהיה לראות מי מבין הסדרות החדשות יצליחו לעמוד במספרים הללו ובסופו של דבר להצליח. 

4 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

לדעתי Supergirl תהיה מבחן לכל הרשתות ולמפיקי הסרטים
אם באמת גיבורת על אשה תהיה עם אותם קהל יעד כמו גיבורי על גברים
לפי דעתי דמות של אשה בתור גיבורת על היא באיזשהו מקום תהפוך להיות גברית ולא מספיק נשית ואז קהל היעד יעדיף גבר ולא אשה שמשחקת גבר

אנונימי אמר/ה...

מוזר שאף אחד לא מצפה לללא גבולות...

שד משחת אמר/ה...

למה לא
אני מצפה מאוד לללא גבולות
זה נשמע מעניין ודומה לרעיון של הסרט לוסי שיצא שנה שעברה

אנונימי אמר/ה...

אתה יודע שבמקור ללא גבולות זה סרט,והוא יצא לפני לוסי