יום שני, 11 בנובמבר 2013

הודעה: דבר בעל הבלוג.

 
 
בעת האחרונה נשאלתי על ידי מספר קוראים האם הפסקתי לענות על שאלות הקוראים וזאת בשל העובדה, כי "פינת המענה לקוראים" לא הופיעה בשבועות האחרונים. אז, למרות שבשבועות האחרונים לא עניתי על השאלות הללו הן המשיכו להגיע ולכן, חשבתי לענות על כך, רק בכדי להבהיר את עמדתי.
 
התשובה הקצרה היא: כן, הפסקתי לענות על שאלות הקוראים. 

ועכשיו לתשובה הארוכה. כן, הפסקתי לענות על שאלות הקוראים ויש לכך סיבה טובה מאד. בשבועות האחרונים התחלתי לפרסם פינה מוזיקלית חדשה בשם "PWL שולטים", בה אני ממליץ על שיר של שלישיית המפיקים "סטוק אייטקין ווטרמן". במקביל התחלתי משאל פשוט לגבי כל שיר באם אהבתם או לא אהבתם את השיר. חשבתי, שעבור שמיעה של שיר בן 3 דקות וחצי יהיה נחמד לקבל פידבק קטן (אפילו אם הוא שלילי) על המלצת השיר. לא ביקשתי שתלחצו על פרסומות או שתעשו משהו יוצא דופן, אלא רק לשמוע שיר של שלש דקות וחצי ותלחצו על כפתור באתר, זה הכל. אפילו לא ביקשתי שתגיבו מבחינה מילולית. לצערי, ההיענות לכך הייתה נמוכה מאד.
 
ראשית, אני באמת רוצה להודות מכל הלב לקוראים שכן השתתפו במשאלים. אני כן ובאמת שלא ציני, אני שוב רוצה להודות לכם. היה נחמד לראות שלפחות מספר אנשים היו נחמדים בכדי לנסות ולהיות אדיבים כלפי.
 
אי ההיענות לשאלות של הקוראים לא מגיעה כעונש על חוסר ההיענות למישאלים. אלא מה ? אי ההיענות לכך גרמה לי חוסר חשק לענות לשאלות. לא מדובר בכעס, אלא בתחושה של אי מוטיביציה להשקיע בפינה עבור הקוראים, שלא מוצאים את הזמן להיות אדיבים כלפיי.
 
קוראי הבלוג הוותיקים שלי בוודאי זוכרים, שבשנים האחרונות אני שוקל בכל שבוע לסגור אותו בשל הזמן שהוא לוקח ממני. ואולם, בכל פעם פניות של הקוראים גרמו לי לחשוב שוב ולהשאיר את הבלוג בחיים. יתרה מכך, החל מעונת הקיץ גם החזרתי את פרסום נתוני הרייטינג, שבעונת החורף גם הפכה לפרסום יומי, אותה זנחתי בשל בעיית זמן שהיא לוקחת ממני. ובחודשים האחרונים הגעתי למצב של פרסום פינה בכל יום. למען האמת, פרט לחזרה של פרסום ספויילרים וליהוק שחקנים, הבלוג די חזר למתכונת רגילה, שאפיינה אותו גם בימיו הטובים.
 
חוסר החשק שאפף אותי בשבועות האחרונים בשל חוסר ההיענות למשאלים על שירי הפינה שלי גרמו לי לחשוב מחדש על הפרסומים שלי. כבר עתה שמתם לב, שלא בכל יום מפורסמת פינה (מלבד הרייטינג אליו אגיע מיד), מצב זה לא עומד להשתנות ואם עד עתה פירסמתי פינה מדי יום אזי עתה אני עובר לפרסום לפי צורך שלי. כאשר אצפה בסדרה או סרט שאני אוהב אבקר אותם ואפרסם את הפינה על פי הקצב שלי. יכול להיות שיהיו ימים שלמים ללא פרסום ומנגד יומיים או שלשה בהם אפרסם באופן רצוף.
 
כמו כן, בתחילת חודש דצמבר אפסיק לפרסם את נתוני הרייטינג, וזאת משום שמרבית הסדרות האמריקאיות יוצאות לחופשת החגים. נכון לעכשיו, אני לא רואה מצב שבתחילת חודש ינואר, כאשר הסדרות יחזרו מחופשת החגים, אחזור לפרסם את נתוני הרייטינג.
 
לגבי לוח ההערכות לעונה הבאה, כנראה שאפרסם אחד באמצע חודש דצמבר, אולם אני עדיין לא יודע מתי יפורסם הלוח הבא, אולי בחודש אפריל (בניגוד לשנים עברו בהם כל חודשיים פרסמתי לוח חדש).
 
אין טעם לנסות עכשיו סתם ללחוץ על כפתורי המשאל החדש. אם באמת שמעתם את השיר או ראיתם את הקליפ ואתם מעוניינים להשתתף במשאל זה יהיה נחמד, אולם אל תעשו זאת כספאם, אין לכך תועלת וזה לא ישרת את המטרה.
 
תודה מראש לגבי ההבנה.
D1D1.

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

א. תודה רבה על כל המידע המעניין והמועיל, ובתור אחד שנכנס כמעט כל יום אני מצטער לשמוע שהעדכונים יתמעטו
ב. רק עכשיו שמתי לב למשאל כיוון שאני תמיד מתמקד בתוכן בכל מקרה באמת חבל שלא מתייחסים למשאל ואני בטוח שעכשיו שאנשים רואים שזה חשוב לך יהיה יותר התעניינות (כמוני למשל) בכול אופן שוב תודה רבה והמשך יום נעים!

אנונימי אמר/ה...

יש לי הערכה גדולה להשקעה שלך בבלוג וחבל שחוסר ההיענות לפינה הוריד לך את המוטיביציה להמשיך לתחזק אותו.
יחד עם זאת, תופעת סטוק והשירים שהם יצרו לא דיברה אלי אז והיא לא מדברת אלי גם כיום. מאחר וגדלתי בתקופה של השירים בפינה אני כבר מכירה אותם ויודעת שאני לא אוהבת את סגנון המוזיקה הפופי הזה, ולכן לא טרחתי להגיב או ללחוץ על הכפתור.
יש לי הרגשה שאם היית עושה פינה על סצנת הגראנז' בשנות ה-90 ההיענות היתה הרבה יותר גדולה.

אנונימי אמר/ה...

חבל, דווקא אהבתי את השאלון לגבי PWL, ואפילו פרסמתי את אחד הלינקים הראשונים ליוטיוב שם [ריק אסטלי אאל"ט], וכמובן את הבלוג עצמו. חבל רק שבשל חוסר מענה לסקר המוסיקלי נשברת, זה מעט בעייתי מכיוון שהטעם המוסיקלי של אנשים כ"כ מגוון... ואם היית מפרסם את הלינק ליוטיוב בפוסט עצמו/ ואו כותב שהקישור נמצא בתוצאות המשאל [רק ללחוץ על VIEW RESULTS] - אולי העצלנים היו מגיבים יותר- סה"כ קשה להעתיק ולהדביק את השם ביוטיוב.... ;)
בכול מקרה תודה על ההשקעה עד כה ומקווה שיעבור לך הכעס- דווקא נראה כי לאחרונה די 'סבלת' מעלייה בכמות הנכנסים והמגיבים לפוסטי הטלוויזיה?1 תודה על כול פוסט שכן תחליט לפרסם, וסליחה מראש.. ;)

ליאת אמר/ה...

אני גולשת בבלוג מדיי יום כבר מעל שלוש שנים (וזה לא הסחפות זה פשוט ככה, שלוש שנים..)
אני לא מגיבה קבועה אבל פעם ב אני מגיבה, הפוסט הזה טיפה הוריד לי את החשק להכנס לבלוג,
תבין בפעמים הראשונות שהודעת שאולי הבלוג יסגר כאב לי ממש אני זוכרת שעשית בצד ספירה לאחור לימים שהבלוג יירד וכאב לי על כל יום שעבר.
ובגלל זה אני אהיה חצופה וארשה לעצמי להגיד- אני עדין נכנסת לבלוג מדיי יום-יומיים והבלוג עבר שינוי, זה לא כמו פעם וזה בסדר-
אתה גדל אנחנו גדלים,
לך אין זמן לפרסם כל יום כמו פעם- לנו אין זמן להכנס כל יום כמו פעם.

אבל מפה ועד לקחת את זה לנקודה כזאת קיצונית, עד כדיי כך שאתה מוריד פינה שהחזיקה את הבלוג וגרמה לרבים להכנס אליו, בגלל שפינה חדשה לא הצליחה כל כך נראה לי מוגזם .
הבלוג אף פעם לא זכה ליותר מדיי תגובות בכל פוסט- אבל זכה להרבה הרבה עיניים קוראות קרידיט וכבוד.
בסה"כ עשית פינה שלא כל כך הצליחה כמו שרצית וציפית (הכוונה למוזיקה) ולמרות שלי היה נחמד לקרוא את זה אסור לך להתעלם מהעובדה שרוב הקוראים שלך בכלל לא נולדו בתקופה של השירים האלה ולכן זה לא ממש מדבר אליהם.
אני חושבת שזאת טעות להוריד את את פינת המענה לגולשים בגלל שהפינה לא הצליחה.
אבל זאת רק דעתי, ולמרות שחבל לי לראות את הבלוג יורד ככה-
באופן קצת אירוני אבל כמו סדרת טלויזיה שממש הצליחה בעבר ולאט לאט דועכת ויורדת מהשידור- ולמרות שבתור מעריצה מושבעת כואב לי לראות אותה נגמרת יש בי צד קטן שמבין את הצעד הזה...

בכל מקרה D1D1 הגיע הזמן להגיד תודה על כל פוסט ופוסט בשלוש שנים האחרונות- ואם יהיו עוד אז גם על השלוש שנים הבאות...

אנונימי אמר/ה...

אני מסכים עם ליאת במאה אחוז.
גם לי יוצא לגלוש פה כבר הרבה סתם ככה נכנס לא מגיב או דברים כאלה אבל מכיר את הבלוג ומה שנעשה בו.
אני חייב להיות ישיר ולהגיד שזה פשוט בדיחה מה שאתה עושה התנהגות של ילד קטן אתה רוצה תסגור את הבלוג אתה רוצה אל תסגור עשה מה בראש שלך.
כל הזמן עומד עם סטופר ו"מאיים" לסגור.
מה אתה ילד?
אתה יכול למחוק בכיף את ההודעה שלי אבל וואלה אף אחד לא חייב להתחבר למה שאתה מתחבר. אני למשל זוכר שמכל הביקורות על הסרטים שלך אף סרט לא אהבת כולם אומר אפשר לוותר נו ברור שאפשר לוותר כי אתה רואה סרטים סוג ז' רק לפי הפוסטר אפשר לדעת שזה חרא סרט.

בקיצור אתה קצת חי בסרט אבל בקטנה וזהו הייתי חייב להגיד את זה גם אם זה נשמע רע.

חן אמר/ה...

עם כל הכבוד, ויש המון כבוד, זה בלוג טלויזיה. לא מוסיקה. רוב הגולשים כאן מתעניינים במצב סדרות הטלויזיה מעבר לים- למתעניינים במוסיקה יש מספיק מקורות במקומות אחרים. לא הגיוני שאתה כועס (וזה מיותר להכחיש שזה לא מכעס) בגלל אי-שיתוף פעולה של הגולשים. מוסיקה זה לא תחום שמעניין את הגולשים כאן, וגם אם יש כאלו שכן מתעניינים במוסיקה- אתה סוקר תקופה שממש לא רלוונטית עבור הרוב. חבל שאתה מעניש את הגולשים. הבלוג שלך מחזיק בעיקר בזכות הפינה הזו ופינת הרייטינג- אם תסגור את שתיהן הבלוג פשוט יעלם לו.