יום ראשון, 3 בנובמבר 2013

בוודאי שמתם לב ש..



סדרה ותיקה מקבלת עונה נוספת. הסדרה The Listener, אשר סיימה את העונה הרביעית שלה ב 28 באוגוסט, קיבלה את הודעת החידוש לעונה חמישית בת 13 פרקים, אשר אמורה לעלות במהלך שנת 2014. הנתון המעניין הוא, שהסדרה הקנדית יציבה מאד מבחינת נתוני הרייטינג זו השנה השנייה ברציפות, כאשר היא נעה סביב המיליון צופים במספר הצופים הכללי. ואני אומר, ניתן היה לעשות ממנה הרבה יותר ממה שיוצא בפועל.

הסדרה Ravenswood לא מצליחה להתרומם. לאחר פרק הפתיחה, אשר שודר לאחר פרק חג כל הקדושים של Pretty Little Lairs והניב נתונים סבירים של 2,116 מיליון צופים, הגיע הפרק השני והחזיר את רשת ABC Family אל הקרקע, כאשר הסדרה הניבה בסך הכל 1,100 מיליון צופים. עושה רושם, שלפחות מבחינת נתוני הרייטינג הסדרה עומדת להיות פלופ. מעניין יהיה לראות אם הסדרה תצליח להמריא בכל זאת. נתוני הפתיחה לא לטובתה.

מנהלי רשת CBS עושים שטויות. בשבוע שעבר הגיעה ידיעה, כי ברשת CBS הודיעו למפיקי הסדרה How I Met Your Mother, כי הם מעוניינים להפיק קומדיה דומה, אך מהכיוון הנשי. כלומר, אישה תספר כיצד הכירה את בעלה. ואני שואל, אחרי תשע עונות של הסדרה המקורית, למי בדיוק יש כוח לצפות בעוד עונות של אותו סגנון ? לא פלא, שרוז מגוון הגיבה לידיעה בשבוע שעבר, כי מנסים לעשות ריבוט לסדרה הקודמת בה כיכבה (Charmed), שלהוליווד נגמרו הרעיונות. מצד שני, הרשת מגלה שיש לה בעיה רצינית מבחינת הקומדיות שלה השנה, אז לא פלא שהיא בפאניקה.

נקבע תאריך לחזרת הסדרה Cougar Town. הסדרה חוזרת לעונתה החמישית החל מה 7 בינואר 2014. ואני אומר, למה בדיוק היא חוזרת ? ניתן היה להבין את הפואנטה שלה לאחר עונה אחת. כיצד הסדרה מגיעה לעונה חמישית ? האם רק בגלל השם של קורטני קוקס ? קשה לי להאמין. קשה מאד להבין את הציבור האמריקאי. מצד שני, קשה לי להאמין שנראה עונות נוספות של הסדרה, אני מאד מקווה שלא אתבדה.

לידיעה שמגיעה מבית היוצר של Glee. צופי הסדרה כבר מודעים לכך, שהסדרה תסתיים בתום העונה הבאה (העונה שישית), אולם בשבוע שעבר הגיעה ידיעה, כי בהפקה חושבים להתמקד בכל פרקי העונה רק במתרחש בניו יורק (רייצ'ל, קורט וסנטנה). ואני אומר, האם לא מדובר בהצבעת אי אמון בדור החדש ? אפשר לראות את הנסיגה בנתוני הרייטינג של הסדרה וכיצד היא מתפוגגת לאיטה. האם זה הפתרון ? לנסות "לרכב" על גלי המוות של קורי מונטית' תוך כדי התמקדות ברייצ'ל ? קצת עלוב אם תשאלו אותי. מעניין יהיה לראות אם יעשו זאת בסופו של דבר.

נקבע תאריך לסרט הטלוויזיה האחרון של הסדרה Poirot. לעונה האחרונה של הסדרה הופקו חמישה סרטי טלוויזיה. הסרט הראשון שודר ב 9 ביוני 2013, ואילו ארבעת הסרטים האחרונים החלו להיות משודרים מדי שבוע החל מה 23 באוקטובר 2013. הסרט האחרון, אשר יספר את סיפורו האחרון של הבלש המהולל על פי ספרה של אגתה כריסטי (שם הספר הוא Curtain), ישודר ב 13 בנובמבר 2013. ואני אומר, סמנו את התאריך בצבע אדום בוהק ולרוץ לראות את הסרט. פשוט סרט חובה.


סדרה אחת תסתיים השבוע:

יום ראשון - Drop Dead Diva.

סדרה אחת תעלה השבוע:

יום שני - Mike & Molly.

כמו כן, Glee חוזרת השבוע בפרקים חדשים.

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

Ravenswood, סדרה חמודה אך לא תחזיק עונה. חייבים לשנות את הצוות הצעיר, מלבד אולי שניים (זוג החברים). מה שגם את סגנון הכתיבה שמשאיר פערים גדולים מדי בסיפור, המתח בכלל לא מורגש, צריך לבנות אותו כבר. אחרת הקהל ימשיך לזפזפ.

אנונימי אמר/ה...

למה אתה לא עושה יותר פינת המענה לקוראים?

אנונימי אמר/ה...

להעביר את גלי לניו יורק יהיה הצעד הכי חכם שיוצרי הסדרה יוכלו לעשות ואיכשהו להעלות את נתוני הרייטינג. הדמויות החדשות לא הצליחו להתרומם והקהל לא אוהב אותן, ורוב הצופים רואים גלי רק בשביל הסצנות של ניו יורק.

אנונימי אמר/ה...

Ravenswood פשוט משעממת.