יום שבת, 24 בנובמבר 2012

פינת המענה לקוראים, והשבוע: Grey's Anatomy, 90210, 666Park Avenue, Glee ועוד...

גם השבוע נתחיל במספר הודעות:

1. החל מהיום ובשל חוסר בזמן אני מוריד את כמות החומר שאפרסם בבלוג. נכון לעכשיו, הפינות של ימי ראשון ושני יישארו (בעיקר משום שהסיכומים ברובם מוכנים לפרסום), וכך גם פרסומי הרייטינג (אם כי יכול מאד להיות שאפרסם אותם במועדים מאוחרים ולא מיד לאחר פרסומם). את הספויילרים ועדכוני הסדרות אפסיק לעדכן ואציין רק במידה ומדובר בידיעה גדולה. ודרך אגב, אין טעם לשאול אותי בתגובות בפוסט לגבי מה עומד לקרות בסדרות, משום שלא אענה על כך, זה פשוט דרך אחרת לפרסום הידיעות ולא אעשה זאת. במידה ואראה שאני עדיין לחוץ בזמן אשקול את המשך עתיד הבלוג. עבור קוראי הבלוג אומר רק זאת: מצטער, ניסיתי, אבל הגעתי למצב שאני לא יכול להמשיך, לפחות לא באותה אינטנסיביות (ואולי אף בכלל). אעדכן אתכם ברגע שיהיו לי חדשות נוספות.

2. מחר אפרסם "שלב סיכום עונה" לסדרה פופולארית מאד וכן, ניתוח ארוך על חלק מנתוני הרייטינג בעונת החורף האמריקאית 2013-2012.

קדימה למלאכה.


נתחיל עם שאלה על Grey's Anatomy בעקבות הידיעה שקונסטנס זימר מגיעה בכדי להיות, קרוב לוודאי, מושא אהבה עבור אלכס:

לא צפוי לקרות משהו בין אלכס למתמחה החדשה,יש אחת יחסית יותר בולטת השאר ?



תגובה:

זו הידיעה שהגיעה אלי. אני מניח שאם הידיעה נכונה (ועדיין אין אישור רשמי) אולי הם מושכים את זה לסיפור של האם הם יהיו ביחד ? קצת מתח מיני. ובכלל, אלכס אמר שהוא רוצה להתבגר, אז עוד פעם לשכב עם מתמחה ? מצד שני זה אלכס... נמתין לידיעות נוספות.

ואיך אפשר בלי השאלה השבועית על 90210:

D1D1 תודה רבה על כל המענה שאתה נותן אתה אלוף!

אמרת שההפקה של 90210 זולה מאוד בהפקה יחסית לסדרות אחרות .. אז כבר שווה לעשות עוד עונה לסדרה שיש לה כבר מעריצים מאשר מסדרה חדשה שתתחיל ולא בטוח שתצליח ..?



תגובה:

צריך להבין, שברשת עוברים שינוי בנה האחרונה, הם מנסים להפחית את כמות אופרות הסבון ובמידה והמגמה תמשך זה אומר גם לוותר על אופרות סבון כושלות כמו 90210 (ובשנה האחרונה היא כושלת מאד). בסופו של דבר הכל תלוי בשני אלמנטים: במידה והנתונים שלה יהיו מספיק סבירים ועד כמה שאר הסדרות של הרשת ייכשלו. כבר ציינתי, שרק אם יומני קרי תכשל תכשל יהיה לה סיכוי ממשי וגם אז לא בטוח שזה יהיה ליותר מ 10 עד 13 פרקי סיום.

השאלה הבאה מתייחסת לביקורת שערכתי בשבוע שעבר ל 666Park Avenue:

אתה חושב שאם היא הייתה ממשיכה היא הייתה הופכת לטובה ואיכותית יותר?



תגובה:

היא לא הייתה הופכת לסדרה איכותית כמו "האוס", אבל ללא ספק שהיא הייתה מעניינת יותר. בכל מקרה, אני לא מצטער שהיא בוטלה.

ושאלה נוספת על 90210:

צפוי לקרות משהו רומנטי בין סילבר לליאם ?



תגובה:

עדיין לא ידוע, מה שכן ידוע זה שונסה חוזרת. בתחילה זה יהיה בצורה של מכתבים סודיים בנוסח של "אני יודע מה עשית בקיץ האחרון" ואח"כ יראו גם אותה, אז ליאם יהיה עסוק. ולמען האמת, למי אכפת ? ליאם היה בסדרה כבר עם נעומי, אנני וסילבר, נשארה לו רק אדריאנה בשביל להשלים את כל הנשים...נמאס מהשטויות הללו.

השבוע יש גם שאלה על סדרה שמתה:

יש לך מושג על הפרק האחרון האחרון של פלאשפורוורד? זה שסוגר הכל?



תגובה:

עד כמה שידוע לי, הפרק האחרון ששודר סגר את הקצוות (ופתח חדשים). לא ידוע לי על פרק בונוס ב DVD.

שלמה התעניין לגבי סדרה של רשת FOX:

The Mob Doctor בוטלה?



תגובה:

עדיין לא, אבל זו רק שאלה של זמן עד שתגיע ההכרזה, קשה לי להאמין שהיא תשרוד זמן רב אחרי החגים.

להלן שאלה מחן:

אני שואלת לגבי 24 על זה היו דיבורים לסרט, מה עם זה.



תגובה:

עד כמה שאני מבין, הצילומים אמורים להתחיל באביב או בקיץ 2013, אבל אין תאריך רשמי ויכול להיות שהעניין ידחה בגלל קיפר סאת'רלנד ולוח הזמנים שלו. נחכה לעדכונים נוספים.

הגיעה גם בקש למידע על Glee:

בקשר לגליי, יש לך מידע מה יקרה בהמשך העונה עם קסנדרה ג'ולי?



תגובה:

מצטער, אבל אין לי מידע.

השאלה הבאה היא על סדרת כבלים:

אז Underemployed החמודה הולכת בדרך של i just want my jeans back לכיוון הביטול? :0



תגובה:

ככל הנראה כן, אבל עד שלא שומעים בצורה רשמית לא צריך לוותר...

2 שאלות נוספות על Grey's Anatomy:

שאלה ראשונה:

בקשר לאנטומיה, מה הקטע של ABC לשדר שני פרקים ואז פגרה של שבוע? הם ימשיכו ככה כל העונה?

שאלה שנייה:

מי הולך למות באנטומיה?????



תגובה:

החופשה היא בגלל חג ההודיה האמריקאי. לגבי המשך העונה, יהיו מספר חופשות נוספות במהלך העונה, מתי ? אי אפשר לדעת.

לגבי הדמות שעומדת למות, אין לי שמץ של מושג, אבל אולי אדל ? כמעט כולם חתומים ולכן הסיכוי שלהם למות קטנים.

גם Community מקבלת שאלה השבוע, בעקבות הידיעה שצ'בי צ'ייס עוזב את הסדרה בתום העונה:

לא כל כך קריטי אם הסדרה תגמר בעונה הזאת. השאלה היא האם יש עוד שביב של תקווה להישרדות התוכנית?
לסדרה יש קהל צופים קטן אך נאמן, אולי אפשר לשבץ את התוכנית ביום שישי ?



תגובה:

קשה לי להאמין שהסדרה תצליח להתרומם בנתוני הרייטינג ובשל כך לקבל עונה נוספת. יכול להיות שיהיה פרץ גדול של קהל בפרק החזרה ו\או בפרק שלאחר מכן, אך ככל שהעונה תתקדם היא תצלול. ברשת תכננו לשבץ אותה השנה ביום שישי, אך זה לא יצא לפועל, ולכן יש אפשרות שהיא תנדוד ליום הזה במידה ויצטרכו, אך לאחר שגם עוזב אותה אחד מהשחקנים הראשיים, קשה לי להאמין שברשת ימשיכו להמר עליה. לי נראה שברשת רוצים לעשות "ניקוי אורוות" וגם השיבוץ של הסדרה העונה ביום שישי היה כמו שעשו לצ'אק לפני שנה, לתת לה עונה אחרונה עבור המעריצים. אבל היי, עד שלא שומעים אחרת מהרשת, הכל אפשרי.

ושאלה מרועי:

שוב יש לי שאלה לא קשורה:
לאחר שבשבוע שעבר נחשפתי לסדרה פולישוק
השבוע נחשפתי לסדרה הקלאסית והנוסטלגית מר בין.
די1די תוכל לכתוב לי את דעתך לגבי הסדרה:מצחיקה? ילדותית? הקדימה את זמנה? נגמרה בטרם עת?
תוכל גם להוסיף מה מעמד הסדרה בעינך בין הקומדיות הגדולות בכל הזמנים והסדרות הגדולות בכל הזמנים.
אשמח אם תעשה גם פינה 6 דברים שלא ידעתם על הסדרה או השחקן שמגלם אותה.

מקווה שלא הכבדתי עלייך
אתה עושה עבודה נהדרת יישר כוח

רועי
קורא נלהב של הבלוג.



תגובה:

1. לגבי דעתי על הסדרה, מדובר בקומדיה איכותית וגם מצחיקה (אם כי לא כולה), אבל לא כולם היו אוהבים סוג קומדיה שכזאת. לא יודע אם לקרוא לה ילדותית, אולי אקצנטרית.

2. לגבי מעמדה, עבורי היא לא במאיה הראשונה.

3. לגבי פינת האנקדוטות, צריך לפנות לשקד. נכון לעכשיו, זו הפינה שלו.

נעבור לשאלות שהגיעו במייל:

השאלה הראשונה היא על סדרה ישראלית:

ידוע לך אם הסדרה חודשה לעונה שניה ?



תגובה:

לא, המידע שיש לי על סדרות ישראליות הוא מועט מאד. אם יש מישהו שיש לו מידע אשמח אם יוכל לעשות זאת בתגובות לפוסט הזה.

השאלה הבאה מתייחסת לסדרה חדשה:

היי D1D1

האם ידוע לך על הסדרה Wedding Band?
מומלץ?



תגובה:

למען האמת, הקדמת אותי, צפיתי בשני הפרקים הראשונים ובשבוע הבא אבקר אותה יותר לעומק. אומר רק זאת, הופתעתי לטובה.

10 תגובות:

שקד אמר/ה...

השבוע לא תהיה פינה בשבוע הבא אך אנסה לעשות על רואן אטקינסון פינה בשבוע הבא כי הוא פשוט שחקן אדיר.

D1D1, כשאמרת מחר תהיה שלב סיכום עונה, האם התכוונת ליום ראשון או ליום שני?

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה אתה אלוף ! אשמח אם תמשיך לעדכן את הבלוג אני כל יום נכנס מספר פעמים :)

אנונימי אמר/ה...

D1D1, הבלוג שלך מדהים וההשקעה כאן נראית לעין לחלוטין. אני בטוחה שאני לא היחידה שאומרת- יהיה עצוב מאוד לראות את הבלוג יורד מהאויר.
תודה על הזמן, ההשקעה והאכפתיות שאתה מקדיש כאן. ברור לי (ולכולנו) שמדובר בהתנדבות נטו, והלוואי והיינו יכולים לעשות משהו מעבר לזה כדי שתוכל להמשיך להפעיל אותו.
היה חשוב לי להביע את הערכתי.
תודה על הכל.

שקד אמר/ה...

לזה שמעליי, D1D1 ציין המון פעמים שבמידה וישנה דרך להפוך את הבלוג לרווחי (ויש למישהו רעיון9 הוא יותר מישמח לשמוע. כמו כן, לאחרונה, הוא ביקש ממשתמשים לנסות להפיץ את הבלוג כדי שיכול לפנות למפרסמים שיפרסמו בו (במידה ויהיו יותר מבקרים, יהיה ריאלי יותר שיסכימו לפנייה...).
כך שיש משהו שאפשר לעשות מעבר לזה.

משה אמר/ה...

הי הי הי!
Community = שש עונות וסרט!!!
P:
אין מצב שיבטלו.

המון תודה D1D1!

אנונימי אמר/ה...

היי D1D1 חבל על ההחלטה ותודה מראש על כול פוסט שיעלה מעכשיו...
ותודה על המענה לגבי underemployed.
ורק עוד שאלה קטנה אם אפשר: בזמנו ציינת שיהיה סרט סוגר עלילה לקלואי קינג, יש לך עוד מידע כי אני לא מצליח לאתר דבר בנושא וחבל.. תודה!!

אנונימי אמר/ה...

שקד, על הדברים האלו שמעתי. ניסיתי לעשות ככל הניתן, אבל לצערי, ולצערינו כולנו, הדברים לא עלו יפה בנושא.
מעבר לזה, כל מי שצופה באדיקות בטלויזיה האמריקאית ומעודכן במה שהולך שם, מכיר טוב מאוד את הבלוג, כך שלנסות ולהפיץ אותו במקומות שעשויים להיות מעוניינים בתכנים שלו, זה כבר דבר שנעשה.

אנונימי אמר/ה...

למה פלאשפורוורד בוטלה?

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה על בלוג נהדר ועל זה שאתה עונה על כל שאלה שאני שואל ואני שואל הרבה.
אני מאוד מקווה שהבלוג לא יסגר כי אין אף אתר או בלוג שמעדכן בכזו אינטנסיביות מידע על הטלוויזיה העולמית כמוך.
אני אנסה לעזור לך בכל מה שאני יכול כלה בחשיפת האתר להמונים וכלה בחשיבה והצעת רעיונות להפיכת האתר לרווחי.
תודה רבה
רועי
קורא נלהב של הבלוג

Urix אמר/ה...

תודה רבה רבה על העדכונים והתשובות לשאלות...
תודה!