יום שבת, 24 בנובמבר 2012

המלאכיות של שנות השמונים: מקום 24.

כאשר אני יושב היום על כסא במקום העבודה שלי אני מנסה לחשוב על הזמרות, כוכבות הסרטים וסדרות הטלוויזיה של שנות השמונים, אני תוהה, לאן הן נעלמו ? כמה פוטנציאל יכול היה להיות להן ולמה הן לא הצליחו. רבות מהנשים הללו ראויות להיזכר ולא להישכח במעמקי הנשייה. בשבועות הקרובים אעלה על הכתב את העלית של הנשים הללו במצעד בכדי שגם הדור הצעיר יותר יתוודע אליהן. אני בטוח שאשכח רבות אחרות, אך אולי בעתיד אכתוב מצעד שני ואכניס אותן לרשימה השנייה. נכון לעכשיו, אלו הנשים שעולות במוחי כשאני חושב על שנות השמונים.

כמו כן, אציין את הלהיטים הגדולים ביותר של המלאכיות, או את הסרטים בהן הן שיחקו. אשמח אם תוכלו להביע את דעתכם על השירים\סרטים\סדרות של המלאכיות.




מקום 24:

ליסה בונה – הפריצה שלה הגיעה כבת למשפחת קוסבי בתוכנית "משפחת קוסבי" (למרות שהופיעה לפני כן במספר פרויקטים) וכבר אז, בגיל 15 ראו עד כמה היא יפה. גוון עור מושלם, תלתלים סקסיים ופנים נהדרות. היא נישאה למוזיקאי לני קרביץ, ממנו יש לה בת בשם זואי אבל אז היא החלה להידרדר, בין היתר לסמים, והקריירה שלה פשוט קרסה לחלוטין. היום (בתמונה התחתונה) היא מופיעה בכמה הופעות אורחת בסרטים או סדרות אבל ניתן לומר שתהילתה מאחוריה וחבל.


הפרויקטים הבולטים של ליסה בונה:

1991-1984: The Cosby Show.
1988-1987: A Different World.
1998: Enemy Of The State (סרט קולנוע בכיכובם של וויל סמית, ג'ין הקמן וג'ון וויט).
2009-2008: Life On Mars (הגרסה האמריקאית, הופעת אורחת מתמשכת)


 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

והיא עדיין מהממת.