יום שלישי, 6 בנובמבר 2012

פרסום: 16 ספויילרים ועדכוני סדרות.



1. בסדרה Ben & Kate, השחקנית ג'יין סימור מגיעה בכדי לגלם את דמות וונדי, האם הלוהטת של BJ, החברה הכי טובה של קייט והיא מגלה שבתה שומרת ממנה מספר סודות.



2. בסדרה Criminal Minds, השחקנית מישל טרכטנברג מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת בפרק השמיני של העונה. היא תגלם את דמותה של אישה שעוקבת אחר הטרף שלה ויוצאת משליטה לאחר שהיא לא מתקבלת לעבודה. באותו פרק גם נזכה להכיר את מושא האהבה של ריד. ולא, זו לא מישל.



3. בסדרה Beauty & the Beast, השחקנית ברידג'יט רייגן מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך כאלכס, הארוסה של וינסנט, אשר מאמינה שהאהוב שלה מת באפגניסטן. היא מגלה שוינסנט בחיים. היא תופיע לראשונה בפרק התשיעי.

4. בסדרה Teen Wolf, בהפקה מלהקים את דמותה של קורה, נערה קשוחה בת 17, אשר נמצאת לבדה במשך זמן רב. יש לה סודות הקושרים אותה לאנשי הזאב. בפרק השני של העונה נכיר גם את דמותה של התר, חברה של מישהו שחוגג יום הולדת. זה לא תפקיד גדול ולכן סביר להניח שלא תהיה מושא אהבה, אבל מי ידע שלסטיילס יש חברים נוספים...

5. בסדרה Revenge, אם חשבתם שקונראד בעל השפעה רבה, חכו עד שתכירו את ג'ייסון פרוסר. הוא עומד להיות בעל ממון רב ויריב של קונראד. הוא יישאר למספר פרקים.

6. בסדרה Nikita, בפרק ה 11 של העונה שון מופלל ברצח של סוכן C.I.A ועל ניקיטה לנקוט באמצעים קיצוניים בכדי לנקות את שמו. באותו פרק, סוכנת C.I.A נוספת, נעומי, נתקלת בדיסק און ק, אשר מכיל בתוכו את העדות הראשונית לקיומו של ארגון סודי אותו היא מחפשת. וכן, הארגון הוא "דיוויזיה".

7. בסדרה Parenthood, הכימותרפיה של כריסטינה תכריח אותה לגלח את שערה, והיא תעבור זמנים קשים בשל המבטים שתקבל. העניינים מקבלים גוון בהיר יותר כאשר היא מקבלת פאה, מנסה אותה והפעם היא ברנטית ללילה. וגם הפעם היא מקבלת תשומת לב מגבר צעיר.

8. בסדרה Hart Of Dixie, המפיקים מלהקים לתפקיד אורח מתמשך ג'ונה, רופא כריזמטי שחוזר לעיירה. הוא יופיע לראשונה בפרק ה 14 של העונה וכנראה שהוא שם את עינו על זואי.

9. בסדרה Hawaii Five-O, בפרק ה 13 של העונה נכיר את האחיין של דני מניו ג'רזי, אריק. חו ותראו את התמונה של דני,שאריק שולח לכולם.

10. בסדרה Scandal, בפרק העשירי של העונהנמצא את עצמנו דואגים מעט בשל הטעם בנשים של האריסון, כאשר הוא מתחיל עם אישה בלונדינית בבר ושמה הוא טריקסי, ואז נבין שהוא מדבר איתה מתוך מטרה מסוימת. באותו פרק, נראה חשוד מעונה באכזריות על ידי חוקר בפנטגון, עד שהנשיא דורש במיוחד את שחרורו.

11. בסדרה Smash, בהפקה מלהקים את דמותו של ג'ון קנדי להצגה על מרלין. בהפקה מחפשים שחקן שנראה כמו פליו, ך שידע לשיר ולרקוד.

12. בסדרה Sons Of Anarchy, בפרק שישודר השבוע יהיו, בניגוד לפרק הקודם, הרוגים. מספר ההרוגים יעשה חיים קשים לג'קס.

13. בסדרה Go On, בגלל הסופה פרק חג "ליל כל הקדושים" ישודר ב 13 בנובמבר.

14. בסדרה NCIS:LA, ברשת CBS עובדים על יצירת ספין אוף, אשר הפיילוט שלה ישודר כפרק כפול במהלך הסדרה בעונה הנוכחית. הסדרה תעקוב אחר קבוצה של סוכנים ניידים, שמוצאים את עצמם במצב שהם חייבים לעבוד ביחד.

15. בסדרה Cougar Town, השחקנית ג'יליאן ויג'מאן (גילמה את דמות אשתו של נוח בסדרה Suburgatory) מגיעה לסדרה כשחקנית אורחת בכדי לגלם את דמותה של מארי, אשה מוזרה שתהווה מושא אהבה עבור בובי.

16. בסדרה Bunheads, השחקנית ליסה ויל (גילמה את דמותה של פאריס בסדרה "בנות גילמור") מגיעה כשחקנית אורחת בפרק אשר ישודר ב 14 בינואר בכדי לגלם את דמות אחותה של טרולי. השתיים לא ביחסים טובים.

אין תגובות: