יום ראשון, 29 באוגוסט 2010

פינת מענה לקוראים: סדרות הנוער בעבר ובהווה – חוות דעת, קוגאר-טאון, Weeds, Glee, Leverage ואדם ברודי.

מישהו\מישהי שאלו אותי לגבי סדרת הנוער החביבה עלי:
מה הייתה סדרת הנוער האהובה עליך (חוץ מבוורלי המיתולוגית )?
90210 \אחת שיודעת \מגרש ביתי \האו סי \שקרניות קטנות ויפות \יומני הערפד
ולמה ?

תגובה:
לא הייתה לי סדרת נוער אחת שהייתה חביבה עלי. בכל סדרה היו חלקים שאהבתי וחלקים גדולים שלא אהבתי. ככל שהיא איכותית יותר כך אני אוהב את הסדרות ולסדרות הנ"ל היו רגעים בהן הן הפכו לפחות איכתיות ולכן גם האהדה שלי כלפיהן פחתה.
את בברלי הילס המקורית אהבתי בדיוק עד אמצע העונה החמישית שלה, לאחר מכן הרמה שלה פשוט הידרדרה לאיטה עד שבסופה גם אותה היה קשה לראות. החידוש שעשו לסדרה בשנים האחרונות אפילו לא מתחיל להתקרב לרמה של הסדרה המקורית (עונה ראשונה מחרידה ובעונה השנייה חל שינוי קל לטובה אבל לא מספיק).
כבר ציינתי ש"אחת שיודעת" הייתה מעולה ב 13 הפרקים הראשונים של העונה הראשונה שלה ולאחר מכן חלה ירידה תהומית באיכויות שלה והיום היא מסתמכת יותר על הכוכבים החתיכים שלה מאשר על תסריט סביר.
העונה הראשונה של "האו.סי" הייתה פשוט מעולה, אולם כל מה שבא אחריה פשוט קלקל את מה שהעונה הראשונה יצרה. חבל.
את "שקרניות קטנות ויפות" אי אפשר עדיין לשפוט משום שמדובר רק בעשרה פרקים של העונה הראשונה, אבל מי שקרא את הבלוג שלי בוודאי שם לב שעוד לפני שהסדרה עלתה לשידור סימנתי אותה כהבטחה גדולה ובמידה מסוימת היא ענתה על חלק מהדרישות שלי למרות הנטייה לעבור מתסריט איכותי יותר לכיוון של אופרת סבון, עתה נשאר לראות מה יעלה בגורלה ככל שנצפה ביותר פרקים שלה והאם היא תוכל לשמור על האיכויות שלה.
את העונה הראשונה של "יומני הערפד" עדיין לא סיימתי (אני בפרק 13) אבל ממה שאני יכול לראות מדובר באופרת סבון טובה לתחומה. הבעיה היא, שאני לא רואה לאן הסדרה יכולה להתקדם מבחינה אומנותית מעבר לעונה נוספת. אני חושב שמקסימום, אם לא לפני כן, לאחר העונה השנייה תחול ירידה די גדולה באיכויות שלה. מקווה שאתבדה.

שני קוראים הגיבו על כך ששאלתי למי אכפת שג'ניפר אניסטון מגיעה ל Cougar Town.
אחד\אחת המשתתפים ענה\ענתה:
לי אכפת.
זה כמו איחוד חברים כזה, זה והסדרה החדשה שדומה לקוגר, שהשחקן שלה הוא מתיו פרי - צ'אנדלר.

ויהונתן כהן הוסיף:
גם לי אכפת!
יהיה כיף.



תגובה:
הסיבה ששאלתי למי אכפת היא משום שאני חושב שמדובר בסדרה גרועה. לא בסדרה בינונית אלא פשוט גרועה שלא שווה צפייה ובין הסיבות לכך ניתן למצוא את קורטני קוקס המעצבנת. אם ב"חברים" היא עוד הייתה נסבלת, הרי שהנוירוטיות שלה בגיל 40 פלוס לא ממש חביבה אלא יותר מעצבנת. אם אניסטון לא הייתה חברה של קוקס ספק גדול מבחינתי אם היא הייתה בכלל חושבת להגיע לסדרה כשחקנית אורחת.

גיל שאל לגבי העונה השישית של Weeds:
מה עם העונה ה-6 של Weeds שחזרה אלינו?
לא ראיתי בכלל עדכונים עליה, כבר פרק שני שודר...

תגובה:
לצערי, נבצר ממני לצפות בכל הסדרות או לעבד את כל המידע שקיים ברשת לגבי כל הסדרות אז אני ממדר אותן על פי סדר עדיפויות. באופן אישי לא התחברתי לסדרה ולכן החלטתי לזנוח את הצפייה בה. אם מגיעה ידיעה גדולה לגביה אני אפרסם אותה אבל מעבר לכך לצערי לא אוסיף. אלא אם תגיע דרישה ממש גדולה למידע עבורה (וכרגע אין כזאת דרישה).

נטלי ביקשה שאתרגם עבורה פיסת מידע עבור Glee:
Question: Any Glee scoop? —Ines
Ausiello: I’m hearing a major character (a series regular!) will find himself/herself in a literal life-and-death situation in this season’s third episode. In possibly related news (I say possibly because I honest-to-goodness don’t know), Chris Colfer’s Emmy-nominated TV dad Mike O’Malley tells us that episode 3 will be “another emotional, emotional episode” for father and son. The actor goes on to hint that the show will revisit the complicated dynamic between Burt and Kurt’s crush, Finn. “The last time I was on the show, [Burt] threw Finn out of the house. There [may] be some resolution there. One of the things I think is really important in life and for human beings is to forgive and be able to rise up from our mistakes. I’m hoping that Finn and Burt are able to cross that chasm.
Question: I seem to recall you said that Chord Overstreet (a.k.a. Glee‘s newest stud) wouldn’t turn out to be Kurt’s new boyfriend. Jane Lynch tells it differently
Ausiello: Actually, Jane Lynch tell it exactly the same i did.
Question: Will Glee ever cast Rachel’s “two gay dads”? Nathan Lane and Matthew Broderick are my top picks.
Ausiello: Series creator Ryan Murphy sounds doubtful. Though “people always ask me to do that…I don’t know that we ever will.” Maybe he’ll go with Lea Michele’s idea. Says the boss, she suggested "we see them in season 3, like a shot of Elton John cheering her on in an audience. I "haven’t decided how I’m going to do that.




תגובה:
אני אתרגם עבורך הפעם את המידע (בתמצות) אבל רק שתדעו, אני לא מתכוון לעשות את זה על בסיס קבוע. הפעם זה מקרה חד פעמי.
להלן התרגום:
שאלה: יש לך סקופים של Glee ?
תשובה: אני שומע שאחד\אחת מחברי הקאסט הקבוע יימצא\תמצא עצמו\עצמה בסכנת חיים בפרק השלישי של העונה. חדשות נוספות שאולי קשורות לידיעה הקודמת (אני מציין "שאולי קרובות" משום שאני באמת לא יודע), כריס קופלר (מגלם את אביו של קורט) אומר לנו, שהפרק השלישי יהיה "פרק אמוציונאלי נוסף" בין האב לבנו. השחקן רומז , כי הסדרה תבחן שוב את הדינאמיקה בין ברט לבחור בו בנו מאוהב – פין. "הפעם האחרונה בה השתתפתי בפרק של הסדרה (ברט) העיף את פין מהבית. יכול להיות שיגיעו לפתרון. דבר אחד שאני חושב שחשוב לסלוח וללמוד משגיאות. אני מקווה שברט ופין ידעו לאחות את הקרע".
שאלה: אני זוכר שאמרת שקורד אוברסטריט (החתיך החדש בסדרה) לא יהיה החבר של קורט. ג'יין לינץ' אומרת משהו שונה.
תשובה: למעשה, היא אומרת אותו דבר.
שאלה: האם ילהקו לסדרה את האבות של רייצ'ל ? נייתן ליין ומת'יו ברודריק הם העדיפויות שלי.
תשובה: יוצר הסדרה ראיין מאפי נשמע ספקן "אנשים תמיד שואלים אותי לגבי הנושא הזה...אני לא יודע אם אי פעם נעשה זאת". אולי הוא יבצע את הרעיון של לי מישל. היא הציעה ש"נראה אותם בעונה 3 בצילום כמו של אלטון ג'ון מריע לה מתוך הקהל. לא החלטתי כיצד לעשות זאת".

מתן ציין לגבי העובדה שפארקר והארידסון עומדים לקבל רגעים רומנטים ב Leverage:
צפוי מדי שיקרה ביניהם משהו. הרי לא יכולים למשוך את המתח המיני ביניהם לנצח. אני בעד הרעיון, ועוד לאור העובדה שהובטח שלא הולכים להפוך את העלילה הזאת לדומיננטית מדי. ד"א, פרקר היא הדמות האהובה עליי בסדרה. מודה שאני לא מקורי, אבל כנראה שיש דברים בגו אם רוב הצופים של הסדרה הכי אוהבים אותה.

תגובה:
זה לא בדיוק צפוי משום שלפי דעתי יש משולש רומנטי, לפחות על פי הרמזים בסדרה, בין הארדיסון-פרקר-אליוט. כנראה שהחליטו ללכת דווקא על הארדיסון. מעניין אם בעתיד יפנו אותה גם לאליוט. וכן, גם אני אוהב את הדמות של פרקר אבל רק אחרי זו של ניית'ן.

אחד\אחת הקוראים שאל\ה לגבי אדם ברודי:
אתה יודע מה קורה עם אדם ברודי ?
מה הוא עשה מאז האו סי ?
ואם הוא עושה איזה פרויקט עכשיו ?




תגובה:

מאז שהסדרה The O.C ירדה ב 2007 ברודי שיחק בשני סרטים שכמעט ולא שמעו עליהם. אחד קיבל את השם Death In Love ויצא בשנת 2008 – דרמה תקופתית לאחר מלחמת העולם השנייה אודות אשה יהודיה שניהלה רומן עם מדען נאצי ובשל כך נשארה בחיים. והשני [The Romantics [2009 – דרמה קומית אודות שבעה חברים אשר מתאחדים לרגל חתונת שניים מהחבורה. הבעיה ? השושבינה והכלה רבו בעבר על החתן. וכעת ? וב 2 סרטים יחסית מפורסמים: "הגוף של ג'ניפר" – סרט אימה בו כיכב לצידה של מייגן פוקס וב Cops Out לצידם של ברוס וויליס וטרייסי מורגן.

אה כן, ברודי גם אמור לככב בסרט Scream 4 לצד כוכבים נוספים (ראו ידיעה נפרדת בהמשך).

4 תגובות:

רן אמר/ה...

D1D1 מה את חושב על "עמודי תבל" של רשת starz כי אני הייתי בטוח (כי גם לא הכרתי את הספר) שזה יהיה עוד סדרה מעפנה כמו ספרטקוס אבל אחרי הפרק הראשון של הסדרה (שהיה גם עם הכי הרבה פרטים לגבי העלילה והדמויות) פשוט הורדתי בטירוף את שאר 6 הפרקים שיצאו והתחלתי לראות -> אני עכשיו בפרק 5
ופשוט סדרה פצצתית ביותר.....
יש בה הכל מהכל.. סדרה חזקה ביותר

אנונימי אמר/ה...

יש לי עוד סקופ בשבילכם לגליי
באחד הפרקים תהיה נשיקה לסבית בין סנטרה ובריטני

אנונימי אמר/ה...

בשורות טובות לאוהבי השחקנית ארצ'י פנג'בי הבריטית האצילית והמהממת על הזכיה באמי זה עתה!! עד כמה שזכור לי D1D1 גם אתה בין מעריציה, לא?

דן אמר/ה...

אדם השתתף גם בסרט לך תבין נשים עד כמה שידוע לי