יום שבת, 28 באוגוסט 2010

פרסום: תמונות מפרק הפתיחה של צ'אק.


אני יודע שמרבית ממעריצי הסדרה רוצים בכל פרט קטן שמגיע ממנה. אז הנה תמונות מהפרק הראשון שלה. ניתן לראות את אוליביה מאן כשחקנית האורחת בפרק. תגידו, היא לא מזכירה לכם בתמונות את האנה (הדמות שקריסטין קרוק גילמה) ?

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בהשוואה לעונות הקודמות, בפרט לראשונה, זאק ליווי נראה פשוט מהמם, גם תספורת יותר מתאימה, וגם איזושהו לוק חינני. זאק ליווי התראיין לאחרונה ואמר שאם צ'אק ישרוד עוד עונה-שתיים, התוכנית לטווח הארוך היא להפוך את צ'אק לסופר-הירו, וכאילו להראות את הולדתו של גיבור על מגיק מחשבים שלומיאל לגיבור על סקסי.
מאידך, ג'וש שוורץ וכריס פדק (התסריטאים) גם התראיינו לאחרונה, ואמרו שאת העונה הרביעית כתבו כך שתתאים לשלושה תרחישים אפשריים: עונה מקוצרת ואחרונה, עונה מלאה ואחרונה, ועונה שיש לה המשך בעתיד.
הם סיפרו שבעונה הזו צפוי הרבה כיף על הסט, כי הקאסט ערוך לזה שזו עונה אחרונה ורוצה ליהנות מכל רגע. מבחינת הצופים- כשהקאסט נהנה אז גם אנחנו!!
מצד שני יש חוטים בעלילה שבונים המשך לעונות מתקדמות, כך שאנו כצופים לא אמורים להרגיש אווירה של "סוגרים את הבאסטה", להיפך, צפויה עונה משוחררת פרועה וכיפית.

אגב, תודה D1D1 אנחנו באמת צמאים לכל פרט מהסט של צ'אק!!

אנונימי אמר/ה...

אחי זה רק בתמונות שהבאת. במציאות אוליביה מאן ממש לא דומה לקריסטין קרוק, והיא גם הרבה יותר גבוהה (אפשר לראות בהשוואה לזאק ליויי, שכידוע מתנשא לגובה 1.92, הלוואי עליי)

אנשים: עוד פחות מחודש!!!
וואו!!