יום שישי, 20 באוגוסט 2010

פרויקט מיוחד: סיכום הקיץ מבחינת נתוני הרייטינג של הסדרות.


רשת USA אמנם תנצח את הקיץ מבחינת הרייטינג של הסדרות שלה, במיוחד עם עליית הסדרה החדשה Covert Affairs אשר הניבה עד עתה 5.1 מיליון צופים בממוצע. אולם סדרות הדגל שלה Psych עם 3.6 מיליון, Burn Notice עם 5.6 מיליון ו Royal Pains עם 5.4 מיליון רשמו כל אחת ירידה שכמעט 10% ביחס לקיץ שעבר. גם White Collar איבדה כ 10% מהקהל שלה (4.4 מיליון) אבל במקרה שלה יש לזכור שהיא שידרה את עונתה הראשונה בלוח החורף, לוח שמושך יותר צופים מאשר לוח הקיץ.
סדרה נוספת שאיבדה קהל הקיץ היא סדרת הרפואה של TNT אשר נקראת Hawthorne אשר הניבה רק 3 מיליון צופים בממוצע ובכך רשמה ירידה של 12%.
רשת Syfy רשמה ירידה גדולה מאד עם Warehouse 13 כאשר בעונתה השנייה הסדרה איבדה 21% כאשר רשמה 2.6 מיליון צופים בממוצע בלבד !!!
The Secret Life Of American Teenager איבדה העונה (סוף סוף) 12% עבור רשת ABC Family עם 2.8 מיליון.
Rescue Me עם 1.3 מיליון צופים איבדה עבור רשת FX כ 12% מהעונה שעברה.
היו סדרות שדווקא הצליחו לגדול. The Closer הוותיקה של TNT עלתה ב 8% ל 7.1 מיליון בממוצע. באותו ערב השיקה הרשת את Rizzolie & Isles אשר הצליחה בעונתה הראשונה להניב עד עתה 7 מיליון צופים בממוצע. נתונים יפים מאד.
הסדרה החדשה הנוספת של TNT העונה לשם Memphis Beat הניבה רייטינג סביר של 3.6 מיליון. ואילו הסדרה הוותיקה של TNT בעונתה השלישית – Leverage הניבה נתונים זהים, פחות או יותר (איבדה רק 3%) לשנה שעברה – 3.4 מיליון.
סדרות נוספות שהצליחו השנה ביחס לשנה שעברה:
Mad Men רשמה עד עתה עלייה נאה מאד עבור רשת AMC של 26% כאשר היא מניבה 2.4 מיליון. True Blood רשמה אף היא עלייה עבור רשת HBO של 20% ל 4.8 מיליון.
Weeds הוותיקה עלתה ב 8% ל 1.3 מיליון צופים בממוצע, אבל במקרה שלה מדובר רק בפרק אחד, אז צריך לחכות לנתוני שאר הפרקים.
רשת HBO אמנם רשמה עלייה במקרה של True Blood אבל סדרה אחרת שלה Hung רשמה ירידה של 14%. ואילו Entourage הוותיקה שמרה בפרק הפתיחה על נתוניה משנה שעברה.
סדרות שהשיקו את עונתם הראשונה ודי הצליחו:
Hot In Cleveland רשמה עונה פנטסטית עבור הרשת שלה, TV Land, כאשר הניבה 3.1 מיליון.
The Big C הניבה 1.2 מיליון וגם אלו נתונים טובים מאד עבור Showtime.
The Glades עם נתונים מעט מעל לבינוניים של 3.2 מיליון.
Pretty Little Lairs עם 2.6 רשמה שיאים עבור רשת ABC Family.
סדרות שנפלו די חזק מפרק הבכורה של העונה:
Futurama עם 2.2 מיליון ו Rubicon עם 1.5 רשמה נפילות גדולות. אבל הנתונים שלהם עדיין מעט מעל לסבירים בשביל לקבל עונה נוספת. Louie עם 746 אלף היא דוגמה נוספת אבל הסדרה כבר השיגה לעצמה עונה שנייה.
Haven של Syfy רשמה נתונים סבירים עם 2 מיליון עד עתה בעונתה הראשונה. גם Hard Time Of R.J Berger של MTV אשר למרות הבאזז הגדול סביבה רשמה נתונים סבירים של 1.1 מיליון בלבד אבל השיגה לעצמה כבר עונה שנייה.

אין תגובות: