יום שישי, 27 באוגוסט 2010

פרסום: לוהקו חברי הצוות לשעבר של קייסי בסדרה צ'אק.


מדובר בשחקן המפורסם אריק רוברטס, בג'ואל דיוויד מור (אותו ניתן לראות כשחקן אורח בסדרה Bones כאחד המתמחים של ברנן) ובכוכב ה WWE – בטיסטה. השלושה יגלמו את חברי הצוות של קייסי בימי קלינטון העליזים של שנות התשעים בפרק הרביעי של העונה הרביעית. על פי המידע הם פונים לצד של הרעים וחוזרים לנקום בחברם לנשק.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ג'ואל מור הוא שחקן בחסד, הוא מצויין בתפקידים קומיים אבל לא רק (מומלץ לצפות בו בסרט עצמאי קטן שהוא הפיק בעצמו בשם SPIRAL, זמין ברשת, גם בחינם לחובבי ההורדות, שם הוא משחק באופן וירטואוזי בחור מופנם ובודד שהולך ומסתבך למציאות סיוטית-משחק מעולה!! אגב גם זאק ליווי משחק שם, אבל נדחק למול התפקיד הראשי של מור).

למי שיודע ולמי שעוד לא, ג'ואל מור וזאק ליויי הם חברים טובים שיש להם חברת הפקות משותפת, והם הופיעו כצמד בכמה סרטי קולנוע וטלויזיה.
הופעה של שניהם ביחד על אותו סט היא הבטחה להומור פרוע וקורע, כי מור מוציא מליויי את הילד הפרוע שבו...אז חכו לפרק 4 של צ'אק!! יהיה כיף!!

אנונימי אמר/ה...

ושכחת לציין שאריק רוברטס שיחק את הבוס של זאק ליויי בסדרה כמעט מושלמת בעונה הראשונה. הם נשארו בקשר טוב מאז. אגב, זאק ליויי מנצל את את הקומניקציה המעולה הטבעית שלו ואת תדמית הנייס גיי שלו כדי ליצור קשרים בהוליווד. רוב האנשים שהוא נתקל בהם במהלך עבודתו מחבבים אותו די מהר ונשארים איתו בקשרים טובים. קשרים ורושם טוב אף פעם לא הזיקו בהוליווד...

היחידה שלא מתרשמת מהחיוכים המפורסמים של ליויי ומהקסם האישי שלו זו האקסית שלו קייטלין קרוסבי. היא טוענת שזו פאסדה שמסתירה אישיות הרבה יותר מורכבת ומניפולטיבית.

טוב, אולי היא קצת פגועה ממנו.