יום שני, 30 באוגוסט 2010

בוודאי שמתם לב ש...


העונה השנייה של Make It Or Break It פשוט מאכזבת. העונה הראשונה הייתה מרעננת, במיוחד לאור הזבל של שאר הסדרות לנוער. אבל העונה השנייה הפכה לאופרת סבון לכל דבר שלא מתקדמת לשום מקום. חבל, היה לה פוטנציאל להצליח, אבל להתרומם היא כבר לא תצליח. למען האמת, אני לא כל כך בטוח שהיא תקבל עונה שלישית, וגם אם זה יקרה נדע על כך ממש ברגע האחרון.
העונה השלישית של הסדרה האוסטרלית Rush עדיין לא מאכזבת. זו גם דוגמה כיצד ליצור סדרת משטרה טובה ולא ליפול אל אופרת הסבון, כפי שקורה לרבות מסדרות המשטרה האמריקאיות. צריך לזכור גם, שמדובר כבר בעונה שלישית ועדיין הרמה גבוהה. נהדר.
מליסה וג'ואי הצליחה בפרק השלישי לשמר, פחות או יותר, את נתוני הרייטינג שלה מהפרקים הראשונים. במבט שני, מדובר בקומדיה סבירה, שניתן למצוא בה פה ושם כמה שורות מחץ לא רעות בכלל. שימו לב למשחק של ג'ואי לורנס, משחק נהדר.
סודותיה של נערת טיפש עשרה הולכת ומדרדרת מפרק לפרק. מזל שעונת הקיץ שלה עומדת להיגמר. אני כבר מחכה בקוצר רוח לפגרה שלה. אולי היא תתרומם בחזרה למצב נורמאלי מבחינת התסריט שלה. והלוואי שיפסיקו להתעסק שם בנושא ההריונות. אני חושב שראינו די והותר לסדרה שלמה וזו רק העונה השלישית של הסדרה.
הסדרה Body Of Proof בכיכובה של דנה דלייני עדיין לא קיבלה תאריך עלייה לשידור מרשת ABC. בתחילה דובר שהיא אמורה לעלות בימי שישי של חודש אוקטובר אבל עדיין לא קיבלנו הודעה רשמית על כך. בכך מסתכנת הסדרה שתעלה מאוחר יותר וכתוצאה מכך מספר הפרקים שתשדר יהיה קטן יותר, או שבכלל תעלה רק בחצי השני של העונה. בלאו הכי, אני לא צופה לסדרה נתוני רייטינג גבוהים והיא נחשבת, בעיקר בשל שעת השידור שלה (יום שישי בערב) למועמדת חזקה לביטול לאחר עונה אחת בלבד.

אין תגובות: