יום שני, 1 בפברואר 2010

רשימת הנשים היפות ביותר אשר מופיעות בסדרות מחו"ל. מקומות:21-30.

לפני שאגש לרשימה השלישית של הנשים היפות ביותר בתעשיית הסדרות הטלוויזיוניות (אנחנו קרובים מאד למקומות הראשונים) אציין שחקנית אחת שלמרות שכולם מסכימים שהיא אחת הנשים היפות בתעשייה היא לא תופיע בה. מדובר באליסה מילאנו שמופיעה בסרטים ובסדרות מגיל 9 ובמשך כמעט 30 שנה !!! (היא בת 38) היא לא נמצאת ברשימה משום שמאז שהסדרה שלה Charmed הסתיימה (2006) היא הופיעה בתפקידי אורח קטנים ולא משמעותיים במספר סדרות וסרטים.
ועכשיו לרשימה.
30. One Tree Hill - הילארי ברטון.
כאשר הסדרה "One Tree Hill" עלתה לשידור לפני כשבע שנים לא היה בכלל ספק מי הייתה היפה של הסדרה. תלתליה הבלונדינים זהרו והחבירה של דמותה לזו של לוקאס, כוכב הסדרה, גרמה לה להיות זו שכולם הביטו בה. כמובן שהיום, בגיל 28, היא השתנתה מעט. התלתלים הכה יפים הוחלקו אבל עדיין היא אחת הנשים היפות בטלוויזיה. כאשר הפסיקה לשחק בסדרה חסרונה הורגש מאד, למרות שהוחלפה באישה יפה לכשעצמה (שנטל ואן סנטן – מקום 41 ברשימה).

29. Gossip Girl - טיילור מומסן.


אחת הנכסים היותר יפים של הסדרה "Gossip Girl" ועוד לא בת 17. בלונדינית אמיתית, אם כי בהתנהגותה לא ממש מתנהגת כבלונדינית בת 16 אלא כמורדת אמיתית. למען האמת, די מתאימה לגלם את תפקידה בסדרה מבחינת האישיות. החלה לעשן מגיל צעיר ולפי דעתי עורה התבגר מהר מאד ובשל כך גם היא נראית מבוגרת לגילה אבל עדיין יפה אמיתית. אה כן, יש לה רגליים מדהימות שלא נגמרות (שימו לב בתמונה).


28. Friday Night Light - מינקה קלי.


קשה שלא לשים אליה לב. הפציעה אל חיינו בסדרה Friday Night Light כלילה והותירה רושם רציני. אין בה משהו אחד שניתן להגיד שיפה אצלה אבל החבילה כולה יוצרת אישה צעירה בעלת סקס אפיל ובכלל לא נראית בת 30 (גילה האמיתי). לו הייתי מפיק הייתי לוקח אותה לכל סדרת טלוויזיה שלי.


27. Brothers & Sisters - אמילי ואן קמפ.


אין בכלל ספק שהיא אחת הסיבות הבודדות לצפייה בסבוניה המעצבנת שנקראת Brothers&Sisters. יפה אמיתית אבל לצערה חסרת נוכחות וכריזמה. יכול להיות שהעניין נובע מהדמויות שלה אבל עדיין, היא צריכה למלא את המסך כשהיא מופיעה וזה די חסר. מלבד עובדה זו אני לא רואה בה פגם אחד. אה, והיא רק בת 24 למרות שהיא נמצאת על מסכנו כבר 8 שנים ברציפות (הסדרה הקודמת שלה הייתה אוורווד).


26. הילארי דאף.


בת 23 ונמצאת יותר מעשור בתעשיית הטלוויזיה. תחילה כיפיופה לילדים ועכשיו עושה מהפך אל עולם המבוגרים. אחת הנשים הצעירות עם הנוכחות המרשימה ביותר על המסך. כשהיא על המסך קשה שלא להביט בה למרות שהיא לא היפה האולטימטיבית. כשהופיעה בשישה פרקים של "Gossip Girl" העונה הרימה את הרמה של הסדרה בכמה דרגות, חבל שלא השאירו אותה עד תום העונה. אולי יעשו זאת לקראת העונה הבאה.


25. Melrose Place 2009 - קייט קאסידי.


הסיבה היחידה לצפות בחידוש לסדרה "מלרוז פלייס". אישה יפה ומוכשרת שהפציעה בשנה האחרונה בסדרה "האי של הארפר" ולפני כן במספר תפקידי אורח, בין היתר בסדרה Supernatural. בת 24 וכל עתידה לפניה. יכולה להגיע לאן שתרצה מבחינת הקריירה והיופי שלה רק יסייע לה לנצל את כישרון המשחק שלה.


24. Ghost Whisperer - ג'ניפר לאב היואיט.


לא להאמין אבל האישה הזאת כבר בת 31. היא נמצאת בתעשייה מגיל 15 כאשר הצטרפה לסדרה "שולחן לחמישה". יש לה הכל, יופי, גזרה יפה, כישרון משחק ואחד הדברים שאין להרבה נשים: אוהבים אותה. ניתן לראות בה מג ראיין מודרנית שגם נשים וגם גברים אוהבים לראות. אולי בשל התפקידים שגילמה בשתי הסדרות העיקריות של הקריירה שלה שולחן לחמישה ו Ghost Whisperer. העלתה במשקל עד לפני כשנה אבל בשנה וחצי האחרונות נראית טוב מתמיד.


23. House - ג'ניפר מוריסון.


אני לא חושב שכשהיא הופיעה בסדרה "האוס" רבים הביטו בה כסמל סקס, אבל גם היום כשהיא בת 31 ניתן להחשיב אותה ככזאת. גם היא כמו קודמותיה קודם מוכשרת ואח"כ יפה. אין ספק שהוצאתה מהסדרה "האוס" סימנה את איבוד של אחת הנשים היפות ביותר בתעשייה. נכס לכל סרט או סדרה שתופיע בה. שימו לב לגופה החטוב ולפניה המקסימות (ומעט תינוקיות).


22. Lost - אוונג'לין לילי.


אני בטוח שאף אחד מכם לא זכה לראות אותה לפני שהסדרה Lost עלתה לאוויר. אבל החל מהפרק הראשון (או שמא היה זה השני אני כבר לא זוכר) כשראו אותה בבגדי ים היא הפכה לסמל סקס ואי אפשר להאשים את הציבור. תביטו בה. הפנים לא הכי יפות אבל הגוף שלה הוא אחד הסקסיים שקיימים בתעשיית הטלוויזיה.


21. Burn Notice - גבריאל אנואר.
אני לא יודע אם הסדרה Burn Notice ("סוכן מחוק") הייתה מצליחה לולא הנוכחות שלה. יפה אמיתית אם כי לפי דעתי מעט רזה מדי. שיערה הארוך בשילוב פניה משווה לה יופי של נסיכה מהאגדות. והיא בת 40 !!! פשוט יפה וזהו.

אין תגובות: