יום שני, 15 בפברואר 2010

לוח ההערכות לגבי חידוש סדרות אמריקאיות לעונת החורף 2011-2010.

אנחנו מתקרבים לחודש מאי בו הרשתות מודיעות על הלוח שלהן לעונת החורף הבאה. התמונה מתחילה להתבהר וכמה סדרות כבר חודשו לעונה הבאה. אולם מה עם שאר הסדרות שאתם אוהבים ועדיין לא חודשו ? לפניכם, גיליון ההערכות אחד לפני האחרון, האחרון יפורסם באמצע אפריל, ובו ההערכות שלי לגבי חידוש הסדרות לעונה הבאה. כפי שכבר ציינתי, ההערכות הן לפי הודעות רשמיות, כתבות של מספר רב של אתרים רשמיים ולא רשמיים מחו"ל והודעות של הפקות הסדרות. כולי תקווה שהסדרות שאתם אוהבים נמצאים במצב טוב לקראת היישורת האחרונה.
תהנו.


סדרות שחודשו (יצאה הודעה רשמית)

סדרות שיחזרו כבר באביב או קיץ 2010:



Mad Man
Dark Blue
Leverage
True Blood
Psych
Burn Notice
White Collar
warehouse 13
Eureka
Hawthorne
Doctor Who
Army Wives – חוזרת ב 11 באפריל.
in plain sight - חוזרת ב 31 במרץ.
Nurse Jackie - חוזרת ב 22 במרץ.
The Tudors - חוזרת ב 12 באפריל.
Breaking Bad - חוזרת ב 7 במרץ.



סדרות שיחזרו בלוח החורף לשנת 2011-2010:


Californication
Desperate Housewives
Friday Night Lights
Bored to Death
Bones
Sanctuary
Stargate Universe
Dexter
Merlin
Being Erica (עונה 3)
Theory The Big Bang
NCIS:L.A
Glee
Modern Family
The Good Wife
Law & Order
סודות ההתבגרות של נערת טיפש עשרה
Make It Or Break It
Cougar Town
The Middle
Two And A Half Men
American Dad
The Cleveland Show
Family Guy
The Simpsons
How I Met Your Mother
Parks and Recreation
Big Love
Sons Of Anarchy
Supernatural
The Vampire Diaries
America Next Top Model
Gossip Girl
BH 90210
Greek


סדרות שיחודשו ללא בעיה



Smallville – העסקה כבר נסגרה, מחכים רק להודעה הרשמית.

NCIS – מצליחה להתמודד שווה בשווה גם מול אמריקן איידול ולא נופלת ממנה בהרבה. נשארת לעונה נוספת, בוודאות.

Criminal Minds – לא רק שהיא נשארת, הרשת מפתחת לה ספין אוף שככל הנראה תשודר אחריה באותו יום.

The Mentalist – סדרה מעולה עם נתוני רייטינג מעולים, למרות התחלה די בעייתית בשל השינוי בימי השידור.

House – המנצחת הגדולה של פוקס, אין בכלל ספק בנידון, מבחינת סדרות הדרמה. אין סיכוי שהיא לא תחזור לעונה נוספת, פשוט אין.

Grey's Anatomy – בעיות בתוך ההפקה והשחקנים עדיין לא משפיעים על נתוני הרייטינג הטובים מאד של הסדרה. ואת האמת ? לא מבין למה. מצד שני, אי.אר החזיקה מעמד יותר מעשור, אז לכו תבינו את האמריקאים.

Ghost Whisperer – המנצחת הגדולה של ערבי שישי. לא רואה מצב שלא תחודש לעונה נוספת, במיוחד לאור העובדה ששאר הסדרות של הרשת באותו ערב: Numb3rs ו"מדיום" בסכנת ביטול, קשה לי להאמין ש CBS השמרנית תבטל את כל הערב שלה. כשצריך לציין שאין לה כרגע משהו טוב יותר ביד.

The Office – בעלת נתוני הרייטינג הטובים ביותר של הרשת. עדיין שומרת על נתונים גבוהים. אין בכלל ספק שהיא תחזור לעונה נוספת.

Private Practice – בין הסדרות היחידות שניתן להגיד עליהן שנמצאות בעלייה השנה. ומדובר בעלייה רצינית. לא רק שהיא חוזרת, יוצרת הסדרה (ושהיא גם יוצרת הסדרה "האנטומיה של גריי") עומדת לפתח סדרת דרמה רפואה שלישית עבור הרשת.

Law & Order: SVU – בין 3 התוכניות של NBC שעדיין מצליחות. תחודש.


סדרות שיחודשו אבל לא כל כך מהר (ההודעה על החידוש תתעכב מעט)


Brothers & Sisters – בהפקת הסדרה התחילו להיערך לעונה השלישית לאחר ששיחרו את רוב לאו ששיחק את הדמות של רוברט מקאליסטר, ואת הנוכחות של קליסטה פלוקהרט הורידו על פי בקשתה. גם הם יודעים שהסדרה תחזור לעונה נוספת. הסיכוי לחידוש: 95%.


Chuck – כרגע הסדרה היא סדרת הדרמה עם נתוני הרייטינג הטובים ביותר של הרשת. נקודה נוספת שעובדת לטובתה היא שבעונה הבאה ל NBC נוספה שעת שידור נוספת בשעה 10 בלילה, כלומר עוד 5 שעות של סדרות שבועיות. וקשה לי להאמין שברשת יבטלו את סדרת הדרמה עם הנתונים הטובים ביותר שלה. לפי דעתי, במידה והסדרה תעבור את שתי הנקודות המכריעות שלה: ההפסקה בת השבועיים לשידור אולימפיאדת החורף בין פרק 7 ל 8, וההתמודדות עם "רוקדים עם כוכבים" החל מה 22 במרץ, במידה והסדרה תשמור לפחות על 6.2 מיליון צופים (כרגע הממוצע שלה עומד בערך על 6.8) היא תחודש. עד אז אני לא מצפה להודעה מצד NBC. הסיכוי לחידוש: 85%.

30Rock – הרייטינג שלה טוב (יחסית לרשת המשודרת – NBC) ואין בכלל ספק שהיא תחודש (אלא אם תהיה קריסה טוטאלית עד תום העונה, סיכוי כמעט אפסי שזה יקרה). הסיכוי לחידוש: 85%.


Castle – הסדרה מתקדמת בנתוני הרייטינג (אמנם לאט מאד אבל מתקדמת) ולאחרונה התבשרנו שהיא קיבלה תוספת של שני פרקים לעונה. העובדה הזו בתוספת העובדה שבספטמבר (לפני שהעונה החדשה אמורה לעלות) אמור לצאת ספר בסדרת "ניקי היט" גורמים לכך שהסיכויים שלה לחידוש נראים טובים מתמיד. הסיכוי לחידוש: 85%.


Life Unexpected – ברשת מרוצים מנתוני הרייטינג כרגע (אם כי מדי פרק חלה ירידה קלה) ואם ההחלטה הייתה צריכה להתבצע היום הם היו מחדשים את הסדרה לעונה נוספת אבל ברשת לא רוצים שיקרה להם מה שקרה בשנה שעברה ל NBC אשר חידשה את Southland לאחר שלושה פרקים כשהרייטינג היה טוב ואז באה הנפילה והרשת נאלצה לשלם פיצויים על אי שידורה. לכן, הם יוציאו למעריצים קצת את המיץ וינסו לראות אם הסדרה תשמר את הנתונים שלה כרגע. במידה ותעשה זאת היא תחודש, במידה ותמשיך להידרדר לאיטה היא תבוטל. הסיכוי לחידוש: 75%.


One tree hill – נערך משא ומתן עם המפיקים אבל בניגוד לשאר סדרות הרשת עמם ניהלו נציגי הרשת משא ומתן הרי שעם הפקת הסדרה הזאת המצב הסתבך מאד. במידה והסדרה אכן תחודש כמה שחקנים מהקאסט וחלק מצוות ההפקה יפוטרו. במידה ותבוטל על ידי רשת ה CW יש לערוץ Soapnet את זכות הראשונים עליה. הסיכוי לחידוש: 70%.

Flash Forward – מכיוון שלא שידרה פרק נוסף מאז העדכון האחרון שלי לא אשנה את דעתי. אם תשמור על הנתונים של הפרקים האחרונים שלה (שהידרדרו ככל שהעונה התקדמה) עדיין הסיכויים שלה לחידוש נראים טובים אבל במידה והנתונים ימשיכו ליפול היא תבוטל. הסיכוי לחידוש: 70.


Community – לאחר ש Parks and Recreationחודשה (הרייטינג שלה היה נמוך משל Community) ולאחר שהוסיפו לה פרקים נוספים העונה, נראה שגם היא בדרך לחידוש, אבל עדיין נתוניה בינוניים ומטה. הסיכוי לחידוש: 70%.

Medium – הסדרה נמצאת בבעיה משום שהנתונים שלה לא מספקים כל כך את הרשת אולם מדובר ברשת שמרנית מאד וקשה לי לראות אותה מבטלת 2 סדרות ביום שישי. במידה ו Numb3rs תבוטל מרבית הסיכויים שהסדרה הזאת תשרוד. הסיכוי לחידוש: 60%.

Lie To Me– על פי הרמזים שמתקבלים מרשת FOX הסדרה נאבקת עם Fringe על ההישרדות שלה. סביר להניח שאחת מהן תשרוד והשנייה תבוטל. כרגע המצב שלה טוב יותר, אבל יכול להיות שברשת יתחשבו בעובדה ש Fringe נמצאת בשעת שידור בעייתית יותר. הסיכוי לחידוש: 55%.


Fringe – כפי שציינתי קודם לכן, הסדרה ככל הנראה נאבקת עם סדרה אחרת של הרשת, Lie To Me, על האפשרות לשרוד וסביר ביותר שאחת מהן תבוטל והשנייה תשרוד. כרגע מצבה פחות טוב למרות שהיא הוכיחה שבשעת שידור אחרת או בשעת השידור שלה מול שידורים חוזרים היא פורחת, כך שיש לה סיכוי להצליח אז יכול להיות שהרשת תתחשב בה. הסיכוי לחידוש: 55%.

Human Target – הסדרה נאבקת מההתחלה עם נתונים מעט מעל בינוניים, אבל בכל זאת מדובר ברשת (FOX) שנתנה סיכוי נוסף ל Dollhouse אז אולי יש לה סיכוי לעונה נוספת. הסיכוי לחידוש: 55%.


V – הנתונים שלה עד עכשיו לא שווים שום דבר, רק נתוני שמונת הפרקים האחרונים שלה שישודרו מסוף חודש מרץ יקבעו אם תמשיך. אם תשמר את נתוני ארבעת הפרקים הראשונים תחודש, במידה ותמשיך לצלול, כפי שקרה מפרק לפרק, היא תהיה בבעיה. בשל כך, אין לה אחוזי סיכוי לחידוש.


סדרות שנמצאות בסכנת אי חידוש

Accidentally On Purpose – נתונים סבירים בלבד. אישית, אני לא סובל אותה. הסיכוי לחידוש: 50%.

The New Adventures of Old Christine – כמו The Middle נתוניה בינוניים אם כי (בהיעדר תחרות) בפרקים האחרונים הצליחה להתרומם מעט. נחכה ונראה. הסיכוי לחידוש: 50%.

Gary Unmarried – נתונים מעט פחות מטובים מזו של "הרפתקאות החדשות של כריסטין הישנה". במידה ו Accidentally On Purpose תשיג נתונים טובים יותר במשבצת השידור שלה (היא עוברת לשם כדי לפנות מקום לעונה נוספת של Rolls Of Engagements) ככל הנראה תשרוד על חשבונה. הסיכוי לחידוש: 45%.


Mercy – קשה לי לראות את הסדרה עוברת את ניקוי האורוות של NBC. מצד שני, יכול להיות שישאירו חלק מהסדרות כדי לא להתחיל כמעט מאפס ואז לסדרה יש סיכוי קטן לשרוד. הסיכוי לחידוש 45%.

Flashpoint – בוטלה כבר וחזרה מהקבר. נחכה ונראה מה יהיה הרייטינג שלה ב CBS ואז נהיה חכמים יותר. כרגע המצב לא כל כך טוב. (לא אציין סיכוי לחידוש כי אין לה עדיין נתוני רייטינג על מנת שאוכל להסיק מסקנות).


סדרות שלא יחודשו


Heroes –למרות שהסדרה מכניסה לרשת כסף רב ממכירת DVD ומוצרים נלווים הרייטינג שלה הוא כבר מעבר לבדיחה. סדרות אחרות כבר מזמן היו מבוטלות. אם תחזור היא תעשה זאת ל 13 פרקים אחרונים בהחלט וככל הנראה ביום שישי. הסיכוי לחידוש: 35%.


The Forgotten – זקוקה לנס (שלא יגיע) כדי לשרוד כי הנתונים שלה מחרידים. הסיכוי לחידוש: 20%.

Trauma – קיבלה פרקים נוספים משום שהרשת הייתה צריכה למלא זמן שידור עד תום העונה לאחר ביטול הרפתקת ג'יי לנו. מצבה לא טוב, במידה וברשת יצטרכו לבחור את מי להציל, אותה או את Mercy ברשת יבחרו ב Mercy משום שהם אוהבים אותה יותר. עד כדי כך מצבה גרוע. הסיכוי לחידוש: 20%.

Melrose Place – המצב לא השתנה גם עכשיו. הסדרה זקוקה לנס כדי להינצל ולא נראה שזה יקרה. הסיכוי לחידוש: 10%.

Brothers – הסדרה גוועת בשקט ולא נראה שלמישהו אכפת. את האמת ? הם צודקים. סדרה זוועתית. הסיכוי לחידוש: 10%.

Numb3rs – ברשת טוענים שהיא לא בוטלה אולם כל הסימנים מעידים שכן. לפי דעתי, רק במידה ולא יהיה לרשת משהו אחר לשים ביום שישי בערב בשעה 10 בערב היא תשרוד. בהפקה צריכים לקוות ש Miami Medical שתחליף אותה תקרוס כי אחרת הסיכוי שלה לעונה נוספת שואף לאפס. גם כך סיכויה לחזור נמוכים. הסיכוי לחידוש: 10%.


Better Of Ted ו Scrubs – הסדרות חשובות כמתות. השחקנים כבר מחפשים עבודה בפרויקטים אחרים. הסיכוי לחידוש: 5%.




סדרות שבוטלו (יצאה הודעה רשמית)


The beautiful life
Monk
Eastwick
Hank
Three Rivers

Ugly Betty
Dollhouse
The Bar Raising
Past Life
The Deep End
The Tudors - מסתיימת אחרי העונה הזאת – העונה הרביעית-בכל מקרה.
Saving Grace - תשדר בקיץ את תשעת הפרקים האחרונים שלה ואז תסיים את דרכה.

3 תגובות:

Dean אמר/ה...

מה לגבי "10 דברים שאני שונאת אצלך" -"10 Things I Hate About You"
עונה 2 ב-29.3....

גם "שובר שורות" - "Breaking Bad" חוזרת לעונה שלישית ב-7.3...

"האחות ג'קי" - "Nurse Jackie" חוזרת לעונה שנייה ב-22.3

"ילדי האנרכיה" - "Sons Of Anarchy" חודשה לעונ ה שלישית שתעלה בספטמבר.

גם "דוקטור הו" - "Doctor Who" צפויה לעלות עם עונה חמישית באביב 2010.

גם "שושלת טיודור" - "The Tudors" חוזרת לעונה רביעית ב-12.4

D1D1 אמר/ה...

לגבי "10 דברים שאני שונאת אצלך" זו לא עונה שנייה אלא חלק שני של העונה הראשונה.
לגבי שאר תאריכי חזרת הסדרות קיבלתי והוספתי אותם לרשימה.

אנונימי אמר/ה...

Greek קיבלה חידוש...