יום ראשון, 21 בפברואר 2010

לילה בכיף – עונה שנייה, פרקים 2-1: אכזבה.


אחת מההנאות שלי בשנה שעברה הייתה לחזור הביתה ולצפות בפרק של התכנית "לילה בכיף" אשר משודרת בערוץ ביפ. לעיתים צפיתי בפרק יותר מפעם אחת, משום שהתכנית הייתה מרעננת ומאד מצחיקה. כאשר העונה הראשונה הגיעה לסיומה לא ידעתי אם בכלל תהיה עונה שנייה, למרות שקיוויתי מאד שתהיה.
כאשר התבשרתי לפני מספר שבועות שהתכנית חוזרת לעונה שנייה שמחתי מאד, במיוחד לאור הזיכרונות הנהדרים מהעונה הראשונה המצחיקה מאד.
ואז צפיתי בפרקים הראשונים של העונה השנייה.
אני לא יודע מדוע אבל לפי דעתי כאשר באים לעונה חדשה צריך לרענן את השורות וליצור משהו חדש, במיוחד אם מדובר בתכנית אשר מבוססת על בדיחות נונסנס. במקרה הזה לא רק שלא רעננו את השורות אלא אפילו הלכו אחורה. לא ארחיב את הדיבור יתר על המידה, אלא אציג בפניכם שלש נקודות למחשבה בלבד.
ראשית, אין בכלל ספק שמבין השלשה: דודו ארז, אבי אטינגר ושחר חסון, אטינגר הוא המצחיק מכולם, אך בפועל הוא זוכה להכי פחות זמן מסך. הבדיחות של שחר חסון הפכו מוכרות ודי משעממות. ניתן היה להבחין בכך שהקהל פשוט לא צחק כאשר הוא סיפר את הבדיחות שלו. בתכנית של אברי גלעד זיהו את הבעיה שלהם בפינה שלו ומיהרו להחליף אותו ברמי ורד, לפי דעתי גם ב"לילה בכיף" היו צריכים להחליף אותו, כי כל מה שהוא יודע להגיד זה בדיחות על תימנים ולנבל את הפה. אם הוא רוצה ללמוד כיצד צריך לספר בדיחה הוא צריך להביט באבי אטינגר. ולמרות זאת חסון נמצא בתכנית כמעט מהדקות הראשונות ואילו אטינגר הוא כאילו כוכב אורח שמגיע באמצע. חבל.
שנית, אמרתי זאת פעם אחת ואומר זאת שוב: אין לי בעיה לשלב רעיונות הומו-לסבים בתוכנית, אבל מה שעושים בתוכנית הזאת זה פשוט מגעיל. הם לוקחים את הרעיון ופשוט לועגים לו כפי שעשו בתוכנית הראשונה. אני מתפלא איך הארגונים ההומו-לסבים לא מקימים קול צעקה כי בתוכנית פשוט מציגים אותם באופן מגוחך, גם אם בפועל רואים את שחר חסון ואבי אטינגר מתנשקים על המסך. הריצה עם דגל של הקהילה הייתה פשוט לעג במסווה של הומור.
נקודה שלישית, ה"בכפיות". תאמינו לי שאני נהנה כמו כל גבר ממוצע לראות בחורות יפות בביקיני בתכנית טלוויזיה, אבל הרעיון שמאחורי הפינה הזאת מוצה אחרי 5 או 6 תוכניות. ולמי שלא יודע בעונה הראשונה שידרו 49 תוכניות, כך שלראות שוב את אותן בדיחות על הנשים הטיפשות כבר מיצה את עצמו, אבל לא נראה שהכותבים הבינו זאת.
לסיכום, התאכזבתי מאד כשראיתי את הפרקים הראשונים של העונה החדשה של התוכנית. אני מקווה מאד שבהמשך העונה הרמה שלהם תעלה כי יהיה לי חבל להפסיק לצפות. נכון לעכשיו, ההומור מיושן וכך גם שאר החומרים בעונה השנייה, אטינגר לא מקבל מספיק זמן מסך ושחר חסון, שהוא הפחות מצחיק מהשלושה, מקבל יותר מדי. במילה אחת: אכזבה !

אין תגובות: