יום שלישי, 16 בפברואר 2010

בוודאי שמתם לב ש...


למרות שרבים מצופי "האוס" רוצים לראות את האוס במערכת יחסים עם קאדי הרי שחייבים לומר זאת בפה מלא: ליסה אדלשטיין (קאדי) פשוט מכוערת.

בריטני רוברטסון (בתמונה), השחקנית הראשית בסדרה Life Unexpected, היא אחת הנשים הצעירות היפות אבל גם החמודות ביותר שניתן לראות כרגע על מסך הטלוויזיה.

הקמפיין השלילי של אוהבי הצמד צ'אק-שרה בסדרה צ'אק, שהחל לאחר שידור הפרק לפני שבוע (פרק 7 בעונה השלישית) בשל העובדה ששידכו לצמד בני זוג אחרים, צובר תאוצה ומספר אתרי אינטרנט ועיתוני תרבות בארה"ב הקדישו לכך מאמרים והמפיקים (ג'וש שוורץ וכריס פדאק) אף הטריחו מהר מאד את עצמם לנסות להרגיע את הצופים. עובדה שגורמת לי לחשוב שאולי הם היו אלו שהחלו את כל המסע הזה כדי לשמור את הסדרה בתודעה עד שהיא תחזור לשידור לאחר אולימפיאדת החורף.

סמולוויל הצליחה לעמוד יפה מאד ביום שישי מול השידור הישיר של טקס הפתיחה של אולימפיאדת החורף ברשת NBC אשר הניב 29.73 מיליון צופים !!! כאשר השיגה את הממוצע שלה 2.48 מיליון צופים. נתונים אלו היוו הוכחה נוספת עבור קברנטי רשת ה CW שהחלטתם לחדש את הסדרה לעונה נוספת הייתה נכונה.

מרבית מרשתות הטלוויזיה בארה"ב החליטו לוותר על שידור פרקים חדשים מול שידור אולימפיאדת החורף ברשת NBC, לכן לא ראינו ולא נראה השבוע פרקים חדשים של האוס, הקומדיות של סי.בי.אס בימי שני, Coguar Town ,NCIS, Crinimal Minds ועוד...

אין תגובות: