יום רביעי, 17 באפריל 2019

פרסום: 9 פרויקטים חדשים ברשתות הטלוויזיה האמריקאיות (17 באפריל 2019)



רשת Hulu אישרה מיני סדרה חדשה בשם The Dropout, אשר תתמקד בעלייתה ונפילתה של של אליזבת הולמס, היא והחברה שלה, "תראנוס". קייט מקינטון תככב בתפקיד הראשי. ההזמנה, קרוב לוודאי תהיה בין 6 ל 10 פרקים. הולמס פתחה את החברה בגיל 19 בכדי לספק תשובות מהירות יותר לבדיקות דם על סמך טכנולוגיה חדשה ומהר מאד זכתה לפופולאריות בעיתונות. לאחר סדרה של גילויים אודות החברה היא הואשמה במירמה והחברה נסגרה. עם הועדה לנריות ערך היא הגיעה להסדר, אבל לפני עשרה חודשים הוגשו נגדה ובן זוגה לשעברראמש בלוואני, שהיה נשיא החברה, כתב אישום פלילי.

שי מיטשל עומדת לככב בתפקיד הראשי בקומדיהDullface, אשר קיבלה להזמנה לצד קאט דנינגס וברנדה סונג. היא תגלם את הדמות הראשית של סטלה קול והיא תחליף את לקס סקוט דיוויס, אשר לוהקה במקור. הסדרה עוקבת אחר אישה צעירה (דנינגס), אשר לאחר שנזרקה על ידי החבר שלה מזה זמן רב חייבת להתמודד עם הדימיון שלה בכדי להיכנס מחדש אל עולם הנשיות וליצור חברות עם נשים נוספות. מיטשל תגלם את דמותה של סטלה קול, החברה הנוספת של מדיסון (סונג) מימי הקולג', בעלת נפש חופשיה ובעלת קסם אישי.



טיילור קיטץ', ומייקל סי הול יככבו בתפקידים הראשיים בדרמה חדשה בשם Shadowplay. הדרמה מתרחשת בברלין ומתמקדת בסיפורו של מקס מקלחלין (קיטץ'), שוטר אמריקאי, אשר מגיע בקיץ 1946 אל העיר בכדי להקים יחידת משטרה חדשה לאחר המלחמה. מטרתו היא לתפוס את גלאדו, ראש כנופית הפשע הגדולה ביותר באזור לאחר המלחמה. במקביל, הוא יוצא למסע צלב סודי בכדי למצוא את אחיו מוריץ, אשר הורג נאצים לשעבר כאשר הוא במחתרת. מקס לא מבין שמשתמשים בו כפיון בהתחלתה של המלחמה הקרה. הול יגלם את דמותו של פרנקלין. ההזמנה היא ל 16 פרקים.



"דיסני פלוס" מפתחת דרמה חדשה על פי דמותו של הוקאיי, כאשר ג'רמי רנר, אשר גילם את הדמות ביקום הקולנועי מקושר לפרויקט. הוקאיי מעביר את השרביט לקייט בישופ, חברה בארגון "הנוקמים הצעירים" והראשונה לקחת על עצמה את השם של הוקאיי אחרי קלינט בארטון.

"דיסני פלוס" מפתחת דרמה בשם The Sandlot, אשר יתרחש בשנת 1984. הסרט המקורי התרחש בשנת 1962 והתמקד בסקוטי סמאולס, אשר לאחר מעבר לשכונה חדשה מתחבר עם קבוצת ילדים המשחקים בייסבול והחבורה עוברת מספר הרפתקאות.

"דיסני פלוס" מפתחת קומדיה בשם Love, Simon, אשר תתבסס על הסרט משנת 2018. בסדרה, החיים מסוכים עור נער בן 17, אשר לא אמר למשפחתו או חבריו שהוא הומוסקסואל, ולא יודע את הזהות האנונימית של חבר לכיתה איתו הוא מתכתב ברשת.



רשת HBO מפתחת מיני סדרה בשם Lake Success, אשר ג'ייק ג'ילנהול יככב בה. הדרמה תתמקד בנרקסיסט ומנהל קרן גירוד בשם בארי כהן (ג'ילנהול), אשר בורח ממשפחתו ומעולמו למסע באוטובוס בחיפושו אחר חברתו מימי הקולג' ולתקווה האחרונה לגאולה מבחינה רומנטית. במקביל, במנהטן, אשתו המבריקה מתקשה לגדל את בנם האוטיסט ומתחילה לנהל רומן בעצמה.

ליילה קוסטה וגוילרמו פפנינג יככב בדרמה Foodie Love. ההזמנה היא לשמונה פרקים. מדובר בקומדיה אשר תתמקד בצמד אנשים אוהבי אוכל שנפגשים באמצעות אפליקציה. קוסטה תגלם דמות של מבקרת מזון בת 33 והיא די חשדנית בכל מה שקשור למערכות יחסים. פפנינג יגלם דמות של מתמטיקאי מצליח ומחושב, אשר לעיתים נאיבי. הם מגלים שהאהבה שלהם לאוכל יכולה להיות הבסיס למערכת שלהם.



"נטפליקס" הזמינה קומדיה חדשה בשם It's Bruno!. ההזמנה היא לשמונה פרקים. הקומדיה תתמקד במלקולם (סולבן "סליק" נעים), אוהב כלבים וכלבו ברונו וההרפתקאות שהם עוברים בבלוק שלהן בברוקלין. 

אין תגובות: