יום שלישי, 2 באפריל 2019

פרסום: 5 פרויקטים חדשים ברשתות הבידור האמריקאיות (2 באפריל 2019)


השחקנית קרלה סוזה (How To Get Away With Murder) עומדת לככב בתפקיד הראשי בדרמה El Presidente שרשת "אמזון" מפתחת. הדרמה מבוססת על פרשת Fifa Gate משנת 2015 ומזווית מבטו של ג'וד, מנהל מועדון כדורגל צ'יליאני קטן, אשר גדל להיות שחקן משמעותי בשוחד של 150 מיליון דולר. האירועים יתרחשו בארה"ב, אמריקה הלטינית ואירופה.



"אמזון" מפתחת דרמה בשם Wild Seed. מדובר בסיפור אהבה ושנאה בין שני אפריקנים בני אלמוות. שם האחד הוא דורו, רוצח אשר מנצל את כוחותיו בכדי להפרות אנשים כמו בקר. הוא פוגש באנינו, מרפאת אשר גורמת לו להעריך מחדש את מעשיו. במשך מאות היריבות ביניהם משנה את דרכו של העולם במיוחד בשני נושאים: עבדים מול אדונים ורצח לעומת ריפוי.




רשת HBO מפתחת דרמה בשם Asunda, אשר מושפעת מ Midle -Earth של טולקין והמיתולוגיה היוונית. מדובר בסדרה דומה ל Game Of Thrones. עולם של מאבקים, כישופים וחרבות, אשר המציאות שלה כל הזמן משתנה. במרכז נמצאת ניבואה אטיוטאמי, יתומה אשר נולדה לשתי אומות ואשר נוצרה כמעשה אלימות וגדלה באואזיס, עיירת מדבר קטנה. אביה היה מלך ואמה נחטפה. היא תעשה הכל בכדי למצוא את משפחתה ולאד אותה כנגד אויביה.



"נטפליקס" אישרה דרמה טורקית חדשה בשם The Gift, דרמה בת שמונה פרקים אשר מתחילה באיסטנבול וממשיכה במספר ערים בדרום אנטוליה, במיוחד בגבקליטפה. הסדרה תעקוב אחר אטריי, ציירת צעירה ויפה אשר חיה חיים טובים: יש לה משפחה אוהבת וחבר אוהב ובנוסף לכל, היא עומדת לפתוח את התצוגה הראשונה שלה. חייה המושלמים עומדים להשתנות עם הגילוי של המקדש העתיק ביותר בכדור הארץ, גבקליטפה. ארכיאולוג בשם ארהן מגלה סמל בחורבות, סמל שקושר את הכוכבת למקום בצורה מיסתורית. אטריי תשנה את חייה לחלוטין, תצא למסע לגלות את סודות עברה, סודות החבויים בחורבות העתידים.



אחת מהקומדיות המפורסמות ביותר של רשת HBO, הכוונה היא ל"סקס והעיר הגדולה" מקבלת סדרת המשך, קומדיה אשר תבחן את נושא האהבה והדייטים אחריי גיל 50. Parount Television רכשה את הזכויות לספר שעומד לצאת מבית היוצר של קנדס בושנל, אשר כתבה גם את הספר "סקס והעיר הגדולה". שם הספר החדש יהיה Is There Still Sex in The City. בושנל גם תכתוב את התסריט לפיילוט ותהיה חלק מצוות ההפקה. הספר, דרך אגב, ייצא ב 6 באוגוסט 2019. לא ברור, אם בכלל, אם חלק מהצוות של הסדרה המקורית ישתתף גם בסדרה החדשה. 

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בנוגע לסדרה של HBO, בחייאת אם אתה לא יודע למה אתה כותב סתם???
הסדרה הזו לא מבוססת על העולם של טולקין...

D1D1 אמר/ה...

תוקן.
מצטער, אין לי הרבה זמן ואת הידיעה מישהו שלח לי. פירסמתי בלי לעשות הגהה.
בתקווה שלא יקרה שוב...

אנונימי אמר/ה...

אם מישהו שלח לך את זה אז אני מבקש סליחה