יום שני, 1 באפריל 2019

פרסום: 17 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 26 במרץ עד ה 1 באפריל 2019



Chambers תעלה ב"נטפליקס" ב 26 באפריל 2019.

העונה השנייה של Vida תעלה באפליקציה ובתשלום שלStarz ב 23 במאי 2019. שלשה ימים לאחר מכן ישדרו אותה בצורה לינארית.

הסדרה Swamp Thing תעלה ב 31 במאי 2019.

העונה החמישית של הסדרה Fear The Walking Dead תעלה ב 2 ביוני 2019.

"נטפליקס" חידשה את הסדרה The Order לעונה שנייה בת 10 פרקים.

הסדרה Burden Of Truth חודשה על ידי רשת CBC הקנדית לעונה שלישית.

רשת FX חידשה את הסדרה Better Things לעונה רביעית.

רשת NBC חידשה את הסדרה Law & Order: SVU לעונה 21. בכך זו תהיה הדרמה בעלת מספר העונות הגבוה ביותר בהיסטוריה של רשתות האמריקאיות. פיליפ וינצ'סטר עוזב את הסדרה ולא ימשיך לעונה הבאה.

Youtube ביטלה את הדרמה Orgin לאחר עונה אחת בלבד.

Epix ביטלה את הסדרה Berlin Station לאחר 3 עונות.

הסדרה Charmed אמנם חודשה לעונה שנייה על ידי רשת ה CW, אולם כבר לאחר עונה אחת בלבד בהפקה מחליפים את התסריטאי הראשי של הסדרה. קארטר קובינגטון עוזב את הסדרה ויחליפו אותו ליז קרוגר וקרייג שאפירו. המטרה היא להתעמק יותר בסיפורים העל טבעיים ופחות בחייהן של הבנות.

בסדרה Station 19, השחקנית בריגונדי בייקר הגיעה לתפקיד אורחת מתמשך החל מהפרק ששודר ביום חמישי שעבר, כימי, אחותו של דין. מדובר בדמות שנונה ומצחיקה ולא אוהבת טיפשים. היא מבינה את אחיה יותר טוב מכולם והוא לא תמיד אוהב את זה.

בסדרה You, השחקן צ'ארלי ברנט מגיע כשחקן אורח מתמשך כגייב, החבר הוותיק והקרוב ביותר של לאב. הוא עוסק בדיקור ומצליח בכך מאד בלוס אנג'לס, הוא את חייו במלואם.

בסדרה Homeland, השחקן יו דאנסי יגיע לתפקיד אורח מתמשך כג'וש זייבל, יועץ בוושינגטון אשר מצטרף ל"בית הלבן" כיועץ לענייני חוץ עבור הנשיא ויריב לסול ברנסן

בסדרה Animal Kingdom, השחקן ויני צ'יבר מגיע בתפקיד אורח מתמשך בתור ראול, ביליונר שחצן אשר רגיל לקבל מה שהוא רוצה במותרות ובנשים. כאשר אומרים לו שהוא לא יכול לקבל את מה שהוא רוצה הוא ישלם כל מחיר לקבל זאת. הוא מגייס את עזרת פרנקי והבנים.

בסדרה Strange Angel, השחקנית מרקיז סי בראון (בתמונה) מגיעה בתפקיד אורחת מתמשך כבטי, זמרת ג'אז אשר מחפשת אהבה וחופש בכת של ג'ק פרסונס.

בסדרה God Friended Me, השחקן דרק לוק לוהק לדמות של הנרי צ'ייס.

אין תגובות: