יום ראשון, 21 באפריל 2019

פרסום: 14 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 16 עד ה 21 באפריל 2019


חובבי המותג Chicago עומדים לאבד פרצופים מוכרים לקראת העונה הבאה. בעוד בסדרה Chicago Fire כל הקאסט הראשי חוזר לעונה נוספת, הרי שבסדרה Chicago Med עומדים לאבד שני שחקנים מהקאסט הראשי: קולין דונל, אשר מגלם את דמותו של קונור רודס החל מהפרק הראשון של הסדרה ונורמה קולין, אשר מגלמת את הדמות של אווה בקר החל מפרק סיום העונה השנייה. כמו כן, בסדרה Chicago P.D, השחקן ג'ון סדה, אשר מגלם את הדמות של אנטוניו דוסון, מהעונה הראשונה, עם עזיבה קצרה באמצע בכדי לנסות להשיק את הניסיון הכושל של דרמת עורכי הדין של Chicago. כל השלושה לא יחזרו לעונה נוספת מתוך שיקולים של התסריטאים. לטענתם, זה נובע מהמקום של הדמויות שלהם ולאן רוצים לקחת את הסיפור שלהן.

הפקת הסדרה Swamp Thing הופסקה. במקור, הוזמנו 13 פרקים עבור העונה הראשונה שלה, אולם Warner. Bros, אשר מפיקים את הסדרה החליטו להפסיק את ההפקה בפרק העשירי שלה. הסיבה ? הם החליטו לבחון מחדש את כל השירות של היקום הטלוויזיוני של DC. התסריטאים יכתבו מחדש את הפרק העשירי בכדי שיהווה פרק סיום עונה ואז יצלמו אותו. הסדרה אמורה לעלות ב 31 במאי 2019.

רשת NBC מחליפה שעות שידור ביום שלישי בין The Voice, אשר עוברת לשעה תשע בערב ובין The Village, אשר עוברת לשעה שמונה. מדובר בניסיון אחרון של הרשת לבחון באם ניתן להציל את הסדרה בשל נתוני הרייטינג הגרועים שלה. אם גם במשבצת השידור החדשה שלה אותם נתונים שהציגה עד עתה יישמרו הסדרה תבוטל בוודאות, במידה והיא תנפק עליה מסוימת בנתונים הרשת אולי ינסו להצילה.

העונה הרביעית של Queen Of The South תעלה ברשת USA ב 6 ביוני 2019.

העונה השנייה של Krypton תעלה ב 12 ביוני 2019.

העונה השנייה של Starnge Angel תעלה ברשת CBS: All Access ב 13 ביוני 2019.

הדרמה Reef Break תעלה ברשת ABC ב 20 ביוני 2019.

בסדרה MacGyver, השחקן פיטר וולר יופיע בפרק סיום העונה כאיש הרע בשם מייסון. הדמות שלו היא מעין התאום הרשע של מקגייור.

בסדרה Insatiable, השחקן אלכס לנדי יופיע בתפקיד אורח מתמשך בעונה השנייה של הסדרה של דבי ראיין. אין מידע על התפקיד אותו יגלם.

בסדרה Castle Rock, השחקן ג'ון הוגנאקר מגיע לעונה השנייה בתפקיד אורח מתמשך הוא יגלם גבר עם קשרים מסובכים עם אנני וייקלס (ליזי קפלן).

בסדרה Stargirl, השחקנית הינה קאהן (בתמונה) מגיע בתפקיד אורחת מתמשכת. אין מידע על התפקיד אותו תגלם.

בסדרה Queen Of The South, השחקנית ורה צ'רני מגיעה בתפקיד אורחת מתמשך לעונה הרביעית בתור אוקסנה וולקובה, אישה קשוחה מאד, בעלת קשרים למאפיה הרוסית והאישה ששולטת על ההפצה של "מולי" באטלנטה. מאז שברחה מהכלא היא נעה בעולם התחתון ורודפת אחר כוח, אותו היא מעדיפה על פני יחסים בין אישיים.

בסדרה החדשה של Star Trek, אשר תעסוק בז'אן לוק פחקארד, מצטרפים שלשה שחקנים לקאסט הראשי: אליסון פיל, הארי טרידאוויי ואיסה ברינוס. אין מידע על התפקיד אותו יגלמו.

בסדרה NCIS: New Orleans, השחקנית ג'ואנה קאסידי מגיעה להופעת אורחת בתוך אימו של דוויין פרייד. היא תופיע בפרק  אשר ישודר ב 14 במאי 2019. במהלך הפרק פרידד נמצא בסכנת חיים. בכדי להציל את פרייד הצוות צריך לאתר חפרפרת אשר ממשיך למסור מידע לרשת המרגלים אפולייון. 

אין תגובות: