יום ראשון, 30 באפריל 2017

עונת הפיילוטים 2017: הבאז לפני הצפייה הראשונה בפיילוטים (3)


אנחנו מתקדמים אל הימים המכריעים בעונת הפיילוט 2017, השלב שבו הפיילוטים של רשתות הברודקאסט האמריקאיות נעים אל שלב הצפייה של המנהלים וקבוצות הדגימה, שלב אשר יעזור בצורה מכרעת לקבל את ההחלטה באם לאשר את הפיילוטים או לא. אלמנט נוסף שיהיה מכריע בקבלת ההחלטות יהיה המשא ומתן בין מנהלי הרשתות ואגודת התסריטאים. בשלב הזה, עושה רושם שהסיכוי להסכם בין השניים קטן ובשל כך מנהלי הרשתות ממהרים לקבל החלטות, כאשר הם ערים לכך ששביתה נמצאת על סף דלתם. בכל מקרה, להלן הבאז לגבי הפיילוטים, נכון לעכשיו.

הניתוח הבא מתבסס על כתבות של שתי כתבות תרבות אמריקאיות: נלי אנדרווה ואליזבת ווגמייסטר. 



עושה רושם, שהדבר היחיד שכתבי התרבות האמריקאים מסכימים עליהם בנוגע לפיילוטים של רשת ה CW בעונת הפיילוטים הנוכחית היא, שכולם בתחרות בצורה זו או אחרת. בנקודה הזו בזמן, כולם בגדר אופציה לקבל אישור, כאשר נלי אנדרווה מציינת שברשת נתנו הוראה ל 6 ההפקות להגיע להסדר עם הסגל ובמיוחד עם התסריטאים. יכול מאד להיות שהצעד נעשה בשל הפחד מהשביתה, אבל בכל מקרה, אנדרווה מציינת שברשת שוקלים לאשר בין ארבע לחמש סדרות חדשות, כאשר קיים סיכוי גבוה שחלק מהם (או כולם) יקבלו הזמנה לעונה מקוצרת ומרכיב מכריע אמור להיות התקציב שלהן, ואילו אליזבת ווגמייסטר טוענת שהמספר יעמוד על ארבע סדרות.

מבין הפיילוטים, ווגמייסטר טוענת שבשלב הזה, שלושה כבר נעולים לעונה הבאה: הריבוט של Dynasty, 
Black Lightning ו Life Sentence. אנדרווה מחלקת זאת מעט וטוענת שהריבוט של Dynasty הוא הפייבוריט של הרשת, ואילו Black Lightning ו Life Sentence נראים חזקים מאד. מה שלא יהיה, בשל העובדה שכולם מסכימים שברשת יאשרו לפחות ארבע סדרות חדשות, עושה רושם, ששלושתם יאושרו.

אנדרווה מציינת ש Searches, אשר נתקל בקשיים בתחילת הדרך ונאלץ לעבור צילומים מחדש בדרום אפריקה, נמצא חזק מאד בתחרות. ווגמייסטר, מצד שני, טוענת, שהוא לא נמצא בעדיפות עליונה של הרשת.

אנדרווה ממשיכה ומציינת ש Instable הינו סוס שחור בעונת הפיילוטים הנוכחית ועדיין בגדר אפשרות טובה, ווגמייסטר מסכימה איתה, כאשר עושה רושם שהפיילוט יצא מוצלח מאד.

גם הפיילוט של Valor יצא מוצלח על פי ווגמייסטר, ויש לו סיכוי גבוה לקבל אישור, כאשר אנדרווה מסכימה ומוסיפה שמארק פדוביץ', נשיא הרשת, מאד מעוניין להריץ דרמה שתעסוק בצבא.




אין תנועה רבה בקרב הפיילוטים של הרשת. 

קומדיות: 


אנדרווה ווגמייסטר מסכימות ש Ghosted נראה נעול לעונה הבאה. וש Las - Vegas ו Linda From HR נמצאים חזק מאד בתחרות. וכן שמצבו של Type A "מתחמם" לטובה בימים האחרונים, כאשר אנדרווה מציינת שזה נובע בגלל השם של אווה לונגוריה, אשר מצורף לפרויקט. וכן ש Thin Ice עדיין בתחרות, אך לא בעדיפות ראשונה. 


דרמות: 


הפרויקט של מארוול נעול לעונה הבאה, ו The Resident חזק מאד בתחרות לקבל אישור. פרויקט התקיפה המינית באוניברסיטה התקבל בצורה טובה ווגמייסטר אף מציינת שברשת FOX מעוניינים בפרויקט. ולבסוף, אנדרווה מציינת ש Behind Enemy Lines איבד מזוהרו בימים האחרונים. 




קומדיות: 

הקומדיה Losing It נמצאת בעדיפות אצל הרשת והפיילוט התקבל בצורה טובה.

אנדרווה מציינת שעדיין חזק מאד בתחרות: Start Up, Charlie Foxtrot, הספין אוף של The Goldbergs, פרויקט ראש העיר וכן Household Name ופרויקט האב החד הורי, כאשר השניים האחרונים הינם סיטקומים. כאשר ווגמייסטר מוסיפה ש Start Up ופרויקט ראש העיר "מתחממים" בימים האחרונים.

אנדרווה מציינת ש Libby & Malcolm הוא בגדר סימן שאלה, אחרי בחינת הקונספט מחדש ווגמייסטר מציינת שהפיילוט לא התקבל בצורה טובה כפי שהרשת רצתה. כמו גם הספין אוף של Black-Ish.

ווגמייסטר מציינת של Splitting Up Together יש סיכוי לקבל אישור ואילו אנדרווה מרחיבה ומציינת שהפיילוט צובר מומנטום והפרויקט בעדיפות על פני Raised By Wolves.

דרמות: 

אנדרווה מציינת ש Deception, The Good Doctor והפרויקט של פול וויליאם דיוויס מבית היוצר של שונדה ריימס מקבלים באז גבוה. כאשר The Crossing מקבל תשומת לב ואילו Las Reinas מצליח הרבה מעל הציפיות והחלו בהפקה שלו לחפש תסריטאי ראשי. על הפרויקט של מארק צ'רי ורבה מקינטייר לא מדברים הרבה, אבל הוא עדיין בתחרות. ואילו Unit Zero מתקרר.

ווגמייסטר מסכימה עם אנדרווה לגבי רוב הפרויקטים, אך לא מזכירה את Deception ברשימות שלה.


קומדיות: 

אנדרווה מציינת שהקומדיה 9J, 9K & 9L ממשיכה לעמוד בראש, אך לגבי כל השאר המצב לא ברור. אנדרווה מציינת ש Brothered Up נאלצה ללהק מחדש את אחד השחקנים הראשיים, אך ווגמייסטר מציינת שברשת אוהבים מאד את הפרויקט ושהוא עבר בצורה מוצלחת מאד עד עתה.
ישנו באז לגבי Me, Myself & I.
ווגמייסטר מכניסה לתחרות גם את Hanna Royces Questionable Choices.

דרמות: 

שתי דרמות מרכזיות שמקבלות באז גבוה והן Instinct ו S.W.A.T, כאשר ווגמייסטר מסכימה, אך מציינת ש SEAL נמצא בעדיפות על פניהם.
אנדרווה גורסת ש Perfect Citizen עדיין בתחרות, כאשר ווגמייסטר מוסיפה שהפרויקט "מתחמם".
עדיין בגדר אפשרות: Wisdom Of The Crowed, אשר עבר בצורה טובה את קבוצת הדגימה.
אנדרווה טוענת שבהפקת הפיילוט Mission Control מחפשים תסריטאי ראשי.

דרמות: 

Rise ו For God & Country נעולים לעונה הבאה, כאשר בהפקות החלו להציע שכר לתסריטאים.
אנדרווה מציינת שקיים באז כלשהו לגבי Reverie, אך ווגמייסטר מציינת שגורמים בתוך ההפקה טוענים שהמוצר הסופי לא מספיק טוב.
לגבי Good Girls אנדרווה מציינת, שיש תמיכה כלשהי בתוך הרשת ואילו ווגמייסטר מציינת שהפרויקט "מתחמם".

צריך לציין, שיכול מאד להיות שברשת יאשרו רק שני פיילוטים העונה בקרב הדרמות.

קומדיות: 

אנדרווה מציינת שהקומדיה של סת' מיירס ללא שם, The Sackett Sisters ו ?What about Barab מקבלים את מרבית תשומת הלב, כאשר ווגמייסטר מציינת ש Sisters נמצא בעדיפות עליונה.
Champions עדיין בתחרות.
Relatively Happy - עובר צילומים מחדש
ווגמייסטר מוסיפה שהפיילוט של קורטני קאנג לא עבר בצורה טובה, וש Spaced Out והפרויקט החדש של מינדי קאלינג "מתחממים".