יום ראשון, 29 במרץ 2015

תמונת מצב: רשת NBC



סדרות שבוטלו:

A To Z
Bad Judge
Park & Recreation (עונה אחרונה)
Parenthod (עונה אחרונה)
The Slap (מיני סדרה)
Allegiance

סדרות שיבוטלו:

State Of Affairs
Marry Me
About A Boy
One Big Happy

סדרות שחודשו :

Law & Order:SVU
The Blacklist
Chicago Fire
Chicago PD
Grimm

סדרות שעתידן לא ברור:

The Night Shift - גם אם לא תחודש עבור עונת החורף, עושה רושם שכמחליפה לחצי השני של העונה הבאה או לעונת הקיץ 2016 הסיכויים שלה טובים מאד לחזור. ולא, העובדה שהיא משובצת אחרי The Voice לא מסייעת לה, היא מניבה את אותם הנתונים שהניבה בעונת הקיץ. הסיכוי לחידוש: 75%.

Undateable - למרות נתונים לא גבוהים, ברשת עדיין מתלבטים לגבי הסדרה. עושה רושם שבשנה הבאה ברשת לא יעלו כל כך הרבה קומדיות ולכן מצבה לא מזהיר. יכול להיות שישמרו אותה שוב לעונת הקיץ. לפי דעתי, עתידה ייקבע ברגע האחרון ולאחר שהרשת תבחן את הקומדיות שיש לה בעונת הפיילוטים הנוכחית ולאחר שתבחן באם נתוניה יירדו יותר לאזור ה 1.3 נק' מדד. במידה וזה יקרה, קשה להאמין שהיא תחודש. נכון לעכשיו, הסיכוי לחידוש: 50%.

The Mysteries of Laura - הסיכויים שלה מתמעטים מפרק לפרק, במיוחד לאור העובדה שברשת כבר מכינים ספין אוף נוסף ל Chicago Fire שיכול מאד להיות שישובץ בערב זה (שיבוצים אפשריים נוספים הם ימי שלישי בשעה תשע או יום חמישי בשעה עשר). הסיכוי לחידוש: 45%.

Constantine - לא אמורה לחזור, אבל ברשת מעניקים לה הזדמנות נוספת על ידי מצגת לעונה שנייה בתחילת חודש מאי ואז היא תקבל את ההחלטה הסופית. במידה ותחודש, והסיכויים לא גבוהים, צפו להורדת עלויות שיצדיקו את חידושה. הסיכוי לחידוש: 20%.

3 תגובות:

Gilad אמר/ה...

אני מחזיק ידיים לקונסטנטין One Big Happy ו marry me סדרות מעולות ומומלצות.

אנונימי אמר/ה...

לקונסטנטין יש את הסיכוי הכי גדול מבין השלושה,לפחות עד סוף החודש נדע..

techtik אמר/ה...

הפסקתי לעקוב אחרי הרשת הזו. חוץ מגרים והרשימה השחורה אני לא רואה אף סדרה שלה.