יום רביעי, 14 בספטמבר 2011

פרסום: גרסה טלוויזיונית נוספת ל"שרלוק הולמס" ?


מסתבר שכן. לאחר ההצלחה של סרטי הקולנוע והסדרה הבריטית מתברר שברשת CBS מנסים לברר אם ניתן לרכב על גל ההצלחה. ברשת החליטו ללכת על פרויקט נוסף אודות הבלש המהולל בהיסטוריה. אגב, גם הפרויקט הזה אמור להיות (כמו הסדרה הבריטית) גרסה מודרנית לסיפורי ארתור קונאן דויל. אולם לא מדובר בעיבוד אמריקאי לגרסה הבריטית.

Share on Facebook

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

חבל-להם-על-הזמן: אין אין אין על הכתיבה של גאתיס ומופט ("ד"ר הו") הבריטית, ואין שרלוק הולמס יותר מבנדיקט קמברבץ'. אין.
למכור שרלוק הולמס לבריטים זה כמו למכור שלג לאסקימואים, ב-BBC פסלו ב-2009 את הפיילוט של "שרלוק" בטענה שזה כל כך שונה מהמקור שזה ירים את כל לונדון ויעיף למלכה את הסעיף.(ברצינות-היה חשש מה יגיד בית המלוכה על "חילול" אחד האייקונים של לונדון), אבל פיילוט בגרסא ארוכה יותר (לתת זמן להסתגל) שודר לבסוף, בחשש גדול, ב-2010, והשאר כבר היסטוריה. הגרדיאן הבריטי טען שקונן דויל היה מודה שקמברבץ' כשרלוק טוב מהגרסא שלו ומשדרג אותה. כתבות שלמות פורסמו באובזרבר על האומץ והמקוריות של הכתיבה והמשחק, וכמובן גם הגיעו פרסי ה-BAFTA. מאז,נערות בריטיות ממתינות ליד האופנוע של קמברבץ' בצרחות היסטריות ועם אייפונים שלופים, (השחקן המשובח, שעד אז כונה "פוץ בריטי מתנשא", הפך בן לילה לסמל מין), בקיצור לאנגלים היתה אורה ושמחה.ל"שרלוק" יש מועדון מעריצים בארה"ב, ונראה איך הם יקבלו את הבשורה שיש עוד שרלוק...
אגב, מי שמעוניין להרים את הכפפה ולעזור להקים מועדון מעריצים פעיל של בנדיקט (ולא רק לפתוח דף בפייסבוק שעשו אלף לפניו) מוזמן להשאיר פה מייל ואחזור אליו בהקדם.