יום ראשון, 30 בינואר 2011

פינת: D1D1 רואה סרטים.

Main Street – ככל הנראה המגמה של איסוף כוכבים לסרט אחד נמשכת, משום שבסרט הזה ניתן למצוא את אורלנדו בלום, אמבר טמבלין וקולין פירת'. הסרט מספר את סיפורו של זר (פירת'), אשר מגיע לעיירה דרומית מתוך רצון לקדם את העיירה ולסייע לה מבחינה כספית. נשאלת שאלה: באיזה מחיר ?
מדובר בסרט כבד, שלא מתפתח לשום מקום, אין בו רגעי שיא וריגושים, למרות שהצופה מחכה בכל רגע שהעלילה תתפתח. לא ברור גם מה המסר שהסרט הזה רוצה להעביר. לצופים נראה, שהסרט יצא לפועל רק בשביל להגיד שצילמו סרט. אין לי סיבה טובה יותר.
היתרונות בו ? הוא קצר באופן יחסי (פחות מ 85 דקות) וכמובן, האפשרות לצפות באמבר טמבלין המוכשרת והיפה. החיסרון ? כל השאר.
המלצה שלי: מי שרוצה לראות עד כמה הכישרון של אמבר טמבלין מבוזבז (לפי דעתי, היא צריכה להיות אחת מהכוכבות ההוליוודיות הגדולות של התקופה) יכול לצפות בסרט. כל שאר הצופים יכולים פשוט לדלג על הסרט. אני יודע, שאני מצטער שלא עשיתי זאת.

Welcome to the Rileys – כאשר שמעתי שקריסטין סטיוארט משחקת בסרט הזה חשבתי שמדובר בעוד סרט גרוע, אבל לאחר שצפיתי בדרמה הארוכה הזאת (כשעתיים), אני יכול להגיד בפה מלא, שמדובר בדרמה נחמדה.
הסרט מספר את קורותיו של דאג, גבר בגיל העמידה שאיבד את בתו בתאונת דרכים ואשתו סובלת מטראומה בשל כך במשך שנים. לאחר שהמאהבת שלו מתה מהתקף לב, דאג יוצא לועידה בניו אורלינס ופוגש בנערה צעירה בשם מלורי (סטיוארט), אשר עובדת כחשפנית. ככל שעוברות הדקות דאג מבין שאולי הנערה היא המתכון שלו להבנה עצמית ולהשלמה עם המוות של בתו.
למרות שמדובר בדרמה כבדה מאד, עדיין היה נחמד מאד לצפות בסרט, אשר מרתק את הצופה, במידה והוא נשאר לצפות בו לאחר רבע שעה ראשונה די משמימה. המשחק של סטיוארט וגאנדולפיני (דאג) מעולה ודי מחמם את הלב.
המלצה שלי: במהלך הצפייה בסרט הבנתי מדוע אני לא אוהב את קריסטין סטיוארט. לדעתי, היא מתאימה יותר לסוג סרטים כזה וכמו Adventureland (שגם אותו אהבתי), סוג הסרטים העצמאיים ולא שוברי הקופות כגון "דמדומים", שם היא מצטיירת כמזויפת. בכל מקרה, מדובר בסרט נחמד מאד. לא הסרט הכי טוב שצפיתי בו בעת האחרונה, אבל בהחלט ניתן לצפות בו. אבל, כפי שציינתי, קחו בחשבון שהרבע שעה הראשונה של הסרט קצת משעממת. כמו כן, אהבתי גם את סוף הסרט, אשר מציג מבט ריאליסטי על החיים.

Share on Facebook

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה על הפינה, תמיד מעניינת!

ELI אמר/ה...

מעניין! תודה :)