יום שני, 28 בינואר 2019

פרסום: 8 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 22 עד ה 28 בינואר 2019



הסדרה Carter של ג'רי אוקונול חודשה לעונה שנייה.

הסדרה Liza On Demand חודשה על ידי You Tube Premium לעונה שנייה.

העונה השלישית של The Expense תעלה ב"אמזון" במהלך שנת 2019.

הסדרה The Magicians חודשה על ידי רשת Syfy לעונה חמישית.

בסדרה Black Lightning, השחקן חוזה סאנצ'ס מגיע בתפקיד אורח מתמשך בתור מרכוס בישוף, סוכן C.I.A אשר נמצא בשיתוף עם ד"ר הלגה ג'ייס (ג'ניפר ריקר). הוא מסוגל לבצע רעידותופעילויות ססמוגרפיות אחרות לפי רצונו. הוא הרג את המפקד שלו לאחר שפסחו עליו לקידום לאחר שקיבלו עליו דו"ח ביצועים גרוע.עתה הוא נהנה להרוג כאשר הוא יוצא למשימות.

בסדרה Hawaii Five-O, השחקנית ג'ואן קולינס מגיעה להופעת אורחת כאמנדה סאווג', אמא של רייצ'ל (קלייר ואן דר בום), חמותו לשעבר של דני אותו לא אהבה מעולם. היא תופיע בפרק ה 18 של העונה. כאשר אמנדה מגיעה לעיר היא תצטרך את האבטחה של סטיב ודני ותחבב מיד את...סטיב.

בסדרה A Million Little Things, השחקן צ'אנדלר ריגס ("המתים המהלכים") מגיע לסדרה בתפקיד אורח מתמשך. הוא יגלם את דמותו של פי. ג'יי, גבר צעיר שרומה מכיר. גם פי ג'יי, כמו רום יש לו "שדים" משלו. ההיכרות שלהם תטיב עם השניים בדרכים שהם לא חשבו שיקרה. נכון לעכשיו, מדובר בשני פרקים, אך יש אפשרות שהתפקיד שלו יתארך.

בסדרה Whiskey Cavalier, השחקנים מאריקה דומינסקי (אשתו במציאות של דייב פולי, כוכב הסדרה), מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך למספר רב של פרקים. היא תגלם את דמותה של מרטינה מרק, שכירת חרב יפה, סקסית וקשוחה, אשר דרכה מצטלבת עם הצוות באמצע משימה במזרח אירופה. הופעתה משבשת את חיי הצוות באלמנטים רבים. מצטרפת נוספת הינה קריסטה מילר (Cougar Town), אשתו של המפיק, מגיעה להופעת אורחת לפרק אחד. היא תגלם את דמותה של קלי אשלנד, חברה קרובה של פרנקי (לורן כהן), אשר מציעה עזרה לאחר מות הוריה. עתה היא שופטת פדרלית, אשר גם דרכה מצטלבת עם זו של הצוות.

אין תגובות: