יום שני, 14 בינואר 2019

פרסום: 14 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 8 עד ה 14 בינואר 2019





הסדרה Star Wars Resistance חודשה לעונה שנייה אשר תעלה בחורף 2019 בערוץ דיסני.

הסדרה Bless This Mess תעלה בימי שלישי בתשע וחצי ברשת ABC החל מה 16 באפריל 2019.

בריבוט של NYPD: Blue, השחקנים קים דילייני וביל ברוקטרופ יחזרו לגלם את הדמויות של הבלשית דיאן ראסל וג'ון ארווינג, אותם גילמו בסדרה המקורית.

בסדרה Hightown, השחקן ג'יימס באדג' יככב בתפקיד הגברי הראשי לצד מוניקה ריימונד. הוא יגלם את דמותו של הבלש ריי אברוזו, שוטר בשירות המדינה, אשר מוקצה לכוח המיוחד שהוקצה למקרה הסמים בקייפ קוד. הוא חוקר את ג'קי (ריימונד) מאחר והגופה שהיא מצאה הוא אדם שהיה מספק לו מידע בתחום. הוא נחוש לפתור את המקרה ולפענח את מקרה הרצח.

בסדרה The Good Doctor, השחקן דניאל דה קים, המפיק של הסדרה, יגיע כשחקן אורח מתמשך כד"ר ג'קסון האן, המנהל החדש של המנתחים. בואו יגרום לזעזוע אצל שון והקריירה שלו תהיה בסכנה. הוא יופיע לראשונה בפרק ה 15 של העונה.

בסדרה Stargirl, השחקן לוק ווילסון מצטרף בתור פשט דוגאן, אשר מתפעל את סטריפ, רובוט ענק אותו המציא.

בסדרה Claws, השחקן ג'ון רידינגר מגיע כשחקן אורח מתמשך בתור ג'ו דופרי, המנהל של הקאזינו הגדול ביותר באזור פלורידה.

בסדרה Legion, השחקנית לורן טאסי מצטרפת לעונה השלישית והיא תגלם את דמותה של סוויטץ', מוטנטית צעירה שהיכולות שלה הכרחיים להוצאת תוכניתו של דיוויד לפועל.

בסדרה Good Trouble, השחקנית היילי שחר מגיעה בתפקיד אורחת מתמשך בתור וויל ג'זמין, האחות הטרנסג'נדרית של גאל, ואשר מגיעה ממשפחה שמרנית. לאחר שהיא מפוטרת היא מגיעה אל אחיה בבקשת עזרה.

בסדרה L.A. Finest, השחקן ג'ייק בוסי מגיע בתפקיד אורח מתמשך כבישוף דובל, פושע חידתי אשר רוצה להכניס את רגלו בעולם הסמים בלוס אנג'לס.

בסדרה Glow, ברידה וול מצטרפת לסדרה בעונתה השלישית בתפקיד אורחת מתמשכת בתור דניס, חשפנית לשעבר ונכון לעכשיו קפטנית לריקוד בקזינו. היא חיה בלאס וגאס ומנסה לפרוץ בכדי לפרנס את בתה הקטנה.

בסדרה Supergirl, השחקן ג'ונתן בנט יופיע בפרק ה 14 של העונה הרביעית כקוונטין, נספח ממשלתי אשר מתרגש כשסופרגירל מצילה אותו. אך כאשר הוא מראה את פרצופו האמיתי על ידי השתתפות בכינוס אנטי חייזרי סופרגירל מנסה להוכיח לו שלא כל החייזרים רעים.

בסדרה The Rookie, השחקנית שרה שאהי (בתמונה) מגיעה בתפקיד אורחת מתמשכת בתור ג'סיקה רוסו, סוכנת F.B.I חכמה, אשר מנצלת את חוכמתה בכדי לאמן אנשים בסקטור הפרטי. ישירה ובעלת חוש הומור, היא גם מומחית במקרה של בני ערובה.

בסדרה Watchman שרשת HBO מפתחת, השחקנית הונג צ'אן מצטרפת בצור ליידי טי, שהיא גם וייטנמית. 

אין תגובות: