יום ראשון, 4 ביוני 2017

פרסום: אז, מה קורה עם המותג Gossip Girl ?



כן, כן, זו לא בדיחה. סדרת הנעורים, אשר בוטלה רק לפני חמש שנים בדרך (אולי) בחזרה אל המסכים. בימים האחרונים נפוצו ידיעות כי "וורנר ברוס" בדרך להחזיר את המותג אל המסכים, אך הפעם כסרט ואולי כריבוט של המותג עצמו.

על פי המידע שמתקבל לייטון מיסטר כבר הביעה את הסכמתה להצטרף לפרויקט וכך גם סבסטיאן סטאן, צ'ייס קרופורד וג'סיקה סזור. כאשר השאלה היחידה היא האם בלייק לייבלי תסכים להופיע גם כן בסרט זה, משום שקשה לראות אותו מתרומם בלעדיה. אנשים שמכירים את השחקנית טוענים כי לפני שנה או שנתיים היא הייתה מסרבת מיד, אולם מאחר והיא הצליחה למצב את עצמה כשחקנית וליצור לעצמה שם בהוליווד, היא נראית פתוחה יותר לרעיון.

מי שדווקא היה פסימי לגבי הפרויקט היה אד וסטוויק (צ'אק), אשר טען כי הוא לא רואה את עצמו חוזר למותג. לטענתו, זה מוקדם מדי ועברו בסך הכל חמש שנים מאז שהסדרה ירדה מהאוויר. הוא מוסיף וטוען שהוא רוצה לעשות דברים נוספים בתחום לפני שיסכים לחזור למותג, בין היתר משום שהוא חושב שהדמות מיצתה את עצמה. כאשר נשאל אם ישלמו לו הרבה כסף בכדי שיחזור מה הוא יעשה אז, הוא ענה "אי אפשר לדעת".

ואני אומר, נגמרו להם הרעיונות ? בשביל מה להחזיר מותג שכבר מיצה את עצמו (ולמעלה מכך) ? למרות שמכל השחקנים בסדרה השחקנית שהייתי מאד רוצה לשוב ולראות היא דווקא מישל טרכטנברג (ג'ורג'ינה), השחקנית הטובה ביותר שידעה הסדרה וחבל שלא השתמשו בה יותר בסדרה.

XOXO
D1D1

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נשמע COOL
ומקווה שמישל טרכטנברג תפציע גם היא...
תוD1D1... :)

אנונימי אמר/ה...

מיותר לגמרי.