יום ראשון, 25 ביוני 2017

מבזק: 16 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 19 עד ה 24 ביוני 2017


רשת ABC מפתחת דרמה מבית היוצר של שונדה ריימס בשם Adult Behavior. מדובר בדרמה סקסית, אשר תתמקד במספר דורות של אותה משפחה.

רשת ה CW מפתחת ספין אוף לסדרה Supernatural, אשר תקרא Wayward Sisters. מי שתעמוד בראש הסדרה היא קים רודס (אבגייל מילס), אשר אוספת חבורת נשים, אשר יסייעו לה להרוג יצורים על טבעיים.

רשת Amazon מפתחת קומדיה חדשה בשם The Dangerous Book For Boys. השחקן הראשי יהיה גבריאל בייטמן. הסדרה תספר את סיפורו של וייט (בייטמן) ואחיו, אשר חוברים יחד לאחר מות אביהם, פטריק. הוא מוריש להם ספר, אשר גורם לוייאט להיות קרוב לאביו המת.

רשת HBO מפתחת דרמה על פי חוברות הקומיקס של Watchmen. מי שיהיה אחראי לפרויקט הוא דיימון לינדורף (The Leftovers).

אושר סרט טלוויזיה לסדרה Downtown Abby, אשר הפקתו תחל בשנת 2018.

הסדרה Better Call Soul חודשה לעונה רביעית על ידי רשת AMC, ההפקה תחל בחודש נובמבר.

רשת ABC ביטלה את הסדרה Still Star Crosed לאחר עונה אחת קצרה כמו גם את Downward Dog.

בסדרה Instinct של רשת CBS, השחקנית שרון ליל ("סופרגירל") מצטרפת לקאסט הראשי. ליל תגלם חברה של הבלשית הבלשית ליז נידהאם, אשר זה עתה קודמה להיות הבוס במשטרת ניו יורק.

בסדרה Shameless, השחקנית ג'סיקה זור (Gossip Girl, בתמונה) מצטרפת לעונה השמינית של הסדרה כשחקנית אורחת מתמשכת. היא תגלם דמות של לסבית בעלת אופי חזק, אשר גרה בבניין החדש של פיונה. השתיים יפתחו מערכת חברות.

רשת FreeForm החליטה לא להמשיך עם הענקת סרט טלוויזיה לסדרה Greek וזאת למרות ההודעה שהם הוציאו לפני מספר חודשים.

בסדרה Shades Of Blue, השחקן ויקטור טורפין מצטרף לעונה השלישית של הסדרה בתפקיד אורח מתמשך כהנריקה, בנו הקולומביאני של דמות בחירה בקרטל הסמים.

העונה השנייה של Wet Hot American Summer תעלה ב"נטפליקס" ב 4 באוגוסט 2017.

בסדרה Designated Survivor, השחקנית ויג'יניה מאדסן עוזבת את הסדרה והיא לא תשוב לעונה השנייה.

בסדרה Taken, כמעט כל הקאסט הראשי לא ישוב לעונה השנייה. רק ג'ניפר בילס (כריסטינה הארט) וקלייב סטאנדן (בראיין מילס) ממשיכים.

בסדרה Criminal Minds, השחקן דניאל הני מצטרף לקאסט הראשי בעונה ה 13 של הסדרה. השחקן ימשיך לגלם את הדמות אותה גילם בסדרת הספין אוף שבוטלה, מאט סימונס.

בסדרה Grey's Anatomy, השחקנית קים ריבר חוזרת לסדרה לתפקיד אורחת מתמשך כד"ר טדי אלטמן. השחקנית תגיע כשחקנית אורחת גם לעונה החמישית של Ray Donovan, כמנתחת ד"ר ברגסטין. 

2 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

אחי היקר בוקר טוב
אחלה ידיעות
כמה מהן ממש לא ידעתי תודה ושבוע טוב וחודש טוב

אנונימי אמר/ה...

תודה על העדכון.
ותודה שהפסקת עם ההערות של: ואני אומר...