יום רביעי, 7 ביוני 2017

מבזק: 15 חדשות טלוויזיה



1. הסדרה Raven's Home תעלה ב"דיסני" ב 21 ביולי 2017.

2. בסדרה Kevin Can Wait, השחקנית ליאה רימיני, אשר הפציעה כשחקנית אורחת בשני הפרקים האחרונים של העונה הראשונה, תהפוך לחלק מהקאסט הראשי בעונה השנייה. ואני אומר, למה לנסות למחזר ? במקביל, ארין הייז, אשר גילמה את דמותה של דונה, אשתו, לא חוזרת לעונה השנייה. ואני אומר, מה ? 

3. בסדרה Law & Order: True Crime ("האחים מנדז"), אנתוני אדוארדס ("אי. אר") יככב בסדרה של רשת NBC כחלק מהקאסט הראשי בתור השופט סטנלי וויסברג, אשר פיקח על המשפט ואשר היית לו מערכת יחסים עם הסנגורית לסלי אברמסון. ואני אומר, ליהוק מעניין...

4. הסדרה The Last Tycon תעלה ב"אמזון" ב 28 ביולי 2017. ואני אומר, כדאי לנסות...

5. רשת Showtime אישרה דרמה חדשה בשם Escape Of Dannemora בכיכובו של בניטו דל טורו ופטרישיה ארקט. הדרמה תבוסס על בריחה אמיתית, אשר התרחשה בצפון ניו ניורק בשנת 2015 והמצוד אחר צמד רוצחים שברחו, אחד מהם היה ריצ'ארד מאט (דל טורו) שנעזרו בסוהרת בשם טילי מיטשל (פטרישיה ארקט), ששניהם היו מעורבים איתה במערכת יחסים מינית. ואני אומר, ברצינות ? לא מוקדם מדי ? 

6. בפיילוט The Pssage שרשת FOX מפתחת, מארק פול גוסלר יככב כחלק מהקאסט הראשי לצד סאניה סידני (Hiddden Figuers), ג'נסיס רודריגז (Time After Time), בריאן הווי (Scream Queens), בי ג'יי בריט (UnREAL) וג'ניפר פרין (Hell On Wheels). ואני אומר, האם רשת FOX לא ממחזרת שחקנים (השחקן כיכב בסדרה הכושלת Pitch, אשר בוטלה לאחר 10 פרקים בעונה שעברה) ? 

7. הדמות הרשעה הראשית בעונה הרביעית של The Flash תהיה של קליפורד דה-וו, אשר ידוע בכינוי The Thinker. ואני אומר, סוף סוף לא מדובר בספידסטר כדמות הרשעה הראשית.

8. בסדרה Supergirl, אודט אנאבל (Pure Genius, בתמונה) מצטרפת לעונה השלישית של הסדרה כדמות הרשעה הראשית בתור Reign. החוברות הקומיקס נטען שלדמות יש קשר הדוק עם קריפטון. היא הייתה אחת מחמש הרוצחים שנתפסו ומדענים קריפטונים ערכו עליהם ניסוי בכדי להפכם לנשק. לאחר ש Reign ושלשה רוצחים נוספים מתעוררים מהניסוי ומגלים שקריפטון נחרב ושאנשיה מתו, הם מוצאים את עצמם על כדור הארץ. ואני אומר: כל הכבוד על הליהוק. מדובר בשחקנית מוכשרת ויפה שלא מצליחה למצוא בית במשך כל כך הרבה זמן. כמו כן, השחקנית פלורינה לימה תחזור כמגי לעונה השלישית, אך רק כשחקנית אורחת למספר פרקים מצומצם. ואני אומר, הדמות לא מיצתה את עצמה ? 

9. הסדרה Qurry בוטלה על ידי Cinemax. ואני אומר, למישהו באמת אכפת ? 

10. הסדרה Underground בוטלה על ידי רשת WGN America. ואני אומר (שוב), למישהו באמת אכפת ? 

11. החצי השני של העונה החמישית של Young & Hungry תעלה רק בשנת 2018. ואני אומר, למה צריך לחכות כל כך הרבה זמן ? 

12. מספר הפרקים של העונה השביעית והאחרונה של Scandal יעמוד על 18. ואני אומר, יותר מדי, אפילו 16 הפרקים של העונה שעברה היו 3 יותר מדי. 

13. העונה השלישית של UNREAL תעלה בתחילת שנת 2018. ואני אומר, לא מיצינו ? 

14 בסדרה Legends Of Tomorrow, השחקנית טאלה אשה מצטרפת לעונה השלישית בתור זארי, אמריקאית-מוסלמית משנת 2030, אשר חיה בעולם של סתירות. הטכנולוגיה מביאה עימה הטבות גדולות, אך טבע האדם גורם לה להפוך לגיבורת על בכדי לשמר את כדור הארץ. היא חיה חיים כפולים מבלי לדעת שיש לה כוחות רדומים בתוכה, אשר נובעים מכוח מיסטי עתיק. ואני אומר, מה ? 

15. בסדרה Shadowhunters, השחקנית שרה היילנד, אותה בוודאי הצופים מכירים מהקומדיה Modern Family, מגיעה כשחקנית אורחת לחצי השני של העונה השנייה. אין מידע נוסף על התפקיד אותו תגלם. ואני אומר, כל המרבה שרה היילנד הרי זה משובח...

4 תגובות:

אורן אמר/ה...

ואני אומר: שכחת לגבי עונה שנייה של לוק קייג' ואיירון פיסט, ועונה שלישית של דרדוויל שמגיעות ב-2018?

אורן אמר/ה...

אה וכמובן אני אומר שגם ג'סיקה ג'ונס חוזרת איתם :)

שד משחת אמר/ה...

על הרוב אני מסכים איתך אח יקר ועל מה שלא בתכלס נהניתי מהשנינות
תודה רבה ויום מקסים

JamesCrow אמר/ה...

בנוגע לשש...
באמת? שחקן שמשחק בסדרה באותה רשת זה נקרא מחזור?
הדבר הזה קורה על בסיס קבוע ויש לא מעט שחקנים עם חוזים ברשת כזאת או אחרת.

UnderGround
אחת הסדרות הטובות והמוערכות שהיו על המסך בזמן האחרון.

Qurry
גם סדרה ששמעתי עליה רק דברים טובים.

זה הכל..
ואני אומר,אתה מדבר בהומור או שעובר עליך משהו?