יום ראשון, 11 ביוני 2017

מבזק: 10 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 7 עד ה 11 ביוני 2017



בסדרה Series Of Unfortune Events, השחקנים הבאים מצטרפים לעונה השנייה: נייתן פילון, טוני היל, שרה רו, לוסי פאנץ'. ואני אומר, בדרך כלל כאשר מביאים שמות גדולים לסדרה זה מצביעה על בעיה, האם יש לנו בעיה במקרה הזה ? 

"נטפליקס" החליטה לאשר את הדרמה Instable, שרשת ה CW פסחה עליה בעונת הפיילוטים האחרונה ובה תככב דבי ראיין. ההזמנה היא ל 13 פרקים לעונה הראשונה שלה. הדרמה תסוב סביב עורך דין דרומי, אשר משנה קריירה והופך למאמן לתחרויות יופי, בשעה שהוא לוקח נערה צעירה כקליינטית, כאשר הוא לא יודע מה הוא עומד להשליך על העולם. שחקנים: דאלאס רוברטס, דבי ראיין, ארין ווסטברוק, מיכאל פרובוסט, שרה קולונה, קימי שילדס, אליסה מילאנו, איירין צ'ואי. ואני אומר, יהיה מעניין לראות אם רשת ה CW עשתה בחוכמה כשויתרה דווקא עליה ואישרה פרויקטים כגון Valur או Last Chance. 

בסדרה NCIS, השחקנית ג'ניפר אספוזיטו (אלכס קווין) עוזבת את הסדרה לאחר עונה אחת בלבד. ואני שואל, אם זה המקרה, בשביל מה היה צריך אותה לעונה אחת בלבד ? 

בסדרה Halt & Catch Fire, השחקנית אנה קלמסקי אותה ודאי כולם מכירים מהסדרה Veep, מגיעה אל העונה החמישית והאחרונה של הסדרה כשחקנית אורחת מתמשכת כד"ר קייטי הרמן. ואני אומר, תוספת נחמדה מאד. 

רשת FOX החליטה לוותר על הפיילוט The Beast, דרמת בית החולים אותה פתחה בעונת הפיילוטים האחרונה. גם רשת NBC החליטה לוותר על הקומדיה The Sacett Sisters. בכך הגיעה לסופה עונת הפיילוטים 2017. ואני אומר, בשביל מה היה צריך עוד דרמת בית חולים ? במיוחד כאשר הרשת כבר אישרה את The Resident. 

רשת FOX ביטלה את הסדרה 24Legacy לאחר עונה אחת בלבד. בהפקה עדיין חושבים להפיק ספין אוף אחר מתוך המותג, אך יעבור זמן רב עד שזה יקרה. ואני אומר, 24 בלי ג'ק באוור זו לא אותה סדרה ולא יעזור שום דבר. 

Cinemax אישרה סדרה חדשה בשם Warrior, מדובר בדרמת פשע עם דגש על אומנות לחימה. הסדרה תתרחש בציינהטאון בסאן פרנסיסקו, והיא תספר את סיפורו של עילוי בתחילת דרכוו באומנות לחימה לאחר מלחמת אזרחים, אשר זה עתה הגיע מסין ונקלע למלחמות "טונג" בצ'יינטאון. ההזמנה היא ל 10 פרקים לעונה הראשונה. ואני אומר, בשביל מה באמת זקוקים לעוד סדרה מהסוג הזה ? 

עושה רושם שרשת FreeForm אישרה עונה שנייה לסדרה Clock & Dagger לפני שהעונה הראשונה עלתה. על פי המידע שמגיע עתה מתברר שהפקת העונה השנייה אמורה להתחיל בחודש הבא בניו אורלינס ולהימשך עד חודש אוקטובר. ואני אומר, לא כדאי לחכות בכדי לראות מה יעלה בגורל העונה הראשונה ? או האם המוצר בכלל יהיה איכותי ? 

העונה השנייה של Dice תעלה ב 20 באוגוסט 2017. ואני שואל, למישהו באמת אכפת ? 

בסדרה Quantico, על פי המדיה החברתית של ג'סמין אל מסארי (גילמה את הדמויות של ריינה ונימה) היא לא תשוב אל העונה השלישית של הסדרה. ואני אומר, במידה וזה נכון, מדובר בעונה וחצי מאוחר מדי. 

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

"בשביל מה אנחנו זקוקים לעוד סדרות מהסוג הזה?" לא יודע אם אתה יודע אבל יש מחסור בסדרות אקשן איכותיות בעיקר אחרי שבאנשי מכת המחץ ו qurry הסתיימו (ואגב שלושת הסדרות האלה הן של סינימקס)
ולגבי clock ו dagger,אם freeform החליטו לחדש אותה לעונה שנייה כנראה שהם הבינו שיש להם פנינה ביד

JamesCrow אמר/ה...

ג'סמין אל מסארי שחקנית מצויינת ועשתה אחלה של תפקיד לדעתי, בעונה האחרונה התפקיד שלה היה טיפה פחות מהעונה הראשונה אבל זה לא אומר שהיא לא תהיה חסרה בדיוק כפי שדמותו של אהרון הייתה חסרה.

אנונימי אמר/ה...

ואני אומרת שהקונספט החדש הזה של ה"ואני אומר" שלך, מנסה לשדר ציניות או חוכמה גדולה, אבל במקום רק משדר זלזול והתנשאות.
לא מבינה מה הצורך הגדול לשים הערה בסוף כל ידיעה גם כשבחלק מהמקרים ברור שאין לך שום דבר מועיל או חכם להוסיף.

JamesCrow אמר/ה...

מצטרף לדעה שכתבה אנונימית שההערות נראות יותר כזלזול מאשר הומור או ביקורת הולמת