יום ראשון, 19 במרץ 2017

פינת המענה לקוראים, והשבוע: סדרות קומיקס, ערפדים וזומבים ועוד...

השאלות הראשונות הפעם הגיעו כולן הגיעו מיורם: 

שלש שאלות: 

1.ראיתי שג'וזף מורגן מצטרף לסדרת אקס מן של פוקס,אז זה אומר ביי ביי למקוריים?


2.למרות שרק עוד שבוע הסדרה יוצא אבל יש כבר ביקורות שליליות לאיירון פיסט,האם הביקורות השלישיות קשורות לעובדה שבסדרה יש מיסטיקה או שזה בגלל בעיות בתסריט\בעלילה\בשחקנים וכו'? והאם גם לדרדוויל ג'סיקה ג'ונס ולוק קייג' היו ביקורות שליליות שבוע לפני שהן עליו לאוויר?


3. דעתך לגבי כמה סדרות: 
The expense
Legion
"לוק קייג'"
"פריצ'ר"




תגובה:

1. התייחסתי לכך בשבוע שעבר. למקרה שלא יצא לך לראות, להלן הלינק: http://tvbyd1d1.blogspot.co.il/2017/03/cw.html

2. צריך להבין, שהמקרה של רשתות הסטרימינג, הכוונה לרשתות כגון Hulu או "נטפליקס" ההתייחסות היא מעט שונה מאשר לרשתות הברודקאסט או הכבלים הרגילות. בשיטה הרגילה, היו משחררים למבקרים פרק או שניים מתחילת העונה בכדי שיבקרו את הסדרה. במקרה של רשתות הסטרימינג הן לא משחררות את הפרקים הללו למבקרים מתוך עיקרון אלא לכולם בו זמנית. בשל כך, הביקורות הן בעיקר בשל הדלפות שהמבקרים משיגים מתוך ההפקה או מה שההפקה משחררת. בשל כך, לא הייתי מניח יותר מדי לפני שהייתי מנסה בעצמי לצפות בפרק או שניים. 

במקרה של "דרדוויל" הביקורות היו חיוביות מאד כמעט מההתחלה, למרות שניתן היה לזהות פה ושם ביקורת שלילית וכך גם במקרה של "ג'סיקה ג'ונס", במקרה של "לוק קייג'" הביקורות כבר היו מעורבות כבר מההתחלה, כאשר הנטייה הייתה לכיוון השלילי, ולדעתי גם בצדק. 

3. בסדרה The Expense צפיתי בתחילת דרכה, ליתר דיוק בחמשת הפרקים הראשונים, אבל לא יכולתי להמשיך מעבר לכך. לדעתי, מדובר בסדרה משעממת, לפחות במה שצפיתי. יכול להיות שהיא משתפרת בהמשך, אבל לאור העומס שיש לי מסדרות רבות, קשה לי לראות מצב שבו אני מנסה אותה שוב. 

בסדרה Legion עדיין לא צפיתי, אך היא מסקרנת אותי ויכול להיות שכאשר יהיה לי מעט זמן אנסה אותה, ככל הנראה בקיץ, משום שהיא גם קצרה מאד ובעלת שמונה פרקים בלבד בעונתה הראשונה. 

לגבי הסדרה "לוק קייג'", התייחסתי לכך בתשובה הקודמת אבל ארחיב מעט. צפיתי בסדרה מההתחלה ועד סופה, בין היתר בשל ההצלחה הגדולה של הרשת עם "דרדוויל" ו"ג'סיקה ג'ונס", אולם אפשר היה לראות את ההבדלים באיכות כבר מההתחלה. הבעיה הראשית שלה, בניגוד לסדרות הקומיקס האחרות של הרשת, שלא להוטים לצפות בפרק הבא שלה. מלבד השחקן הראשי וגם החיזוק שהסדרה מקבלת כאשר רוזריו דוסון כקלייר. הסיפור משעמם ונדוש. אם היא לא הייתה חלק מיקום הקומיקס של "מארוול" ב"נטפליקס" הייתי מוותר עליה. 

לגבי הסדרה "פריצ'ר", ברמת העיקרון אהבתי אותה. לא מדובר בסדרת קומיקס רגילה ודי "כבדה", אפילו יותר מסדרות הקומיקס של "נטפליקס", הרי מדובר ברשת AMC, ובעיקרון הייתי ממליץ לנסות אותה. אבל, לפי דעתי, לא מדובר בסדרת קיץ וברשת עשו טעות בכך שהעלו אותה בקיץ. הליהוק של השחקנים הראשיים היה מושלם והתסריט מעניין ובעיקר מרענן. 


שאלה שנייה: 

לא התייחסת לסדרה Last man on earth. מה אתה חושב שסיכויה להיות מחודשת?




תגובה:


גם לגבי הסדרה הזאת זה יכול ללכת לכל כיוון, כאשר הכיוון כרגע הוא חיובי במעט. לא אתפלא אם תחודש או תבוטל. 


שאלה שלישית: 

מה אתה חושב על העונה החדשה של המתים המהלכים? יותר על החלק השני. 


תגובה:

למען האמת, צפיתי רק בשני פרקי פתיחת העונה ואז החלטתי לנטוש אותה לאחר שצפיתי בכל העונות עד כה. אולי בתקופת הקיץ אחזור ואשלים את החסר או שאחליט לוותר עליה, משום שהיא די מתחילה למחזר את עצמה. 

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

צפיתי בלוק קייג', כשרואים את השחקנים "הרעים" רואים נפח, עומק ופתאום מגיע לו לוק קייג' שאמנם חזק בכוחו אך השחקן המשחק את לוק חלש. ההפתעה הטובה הגיעה לא מהמשחק אלא דווקא ממקום שלא מצפים לו-מועדון הלילה, הנגנים והזמרים הנפלאים שהחזירו את המוזיקה חזרה לקדמת הבמה. הטעות הגדולה היתה להרוג את מוקסין, בשלב כה מוקדם. מותו בשרה את הדרדרותה של העונה וחבל כל כך. כי תכלס היה פוטנציאל אם היו חושבים ומושכים עוד קצת את הריגתו של מוקסין לפחות לעונה הבאה כך שבנתיים נוכל להכיר את הדמויות וההתרחשות ופיתוח דמותו של לוק. לא כולם ראו ושמעו על הסדרה ג'סיקה ג'ונס.

אנונימי אמר/ה...

נראה לי שהתגובה השלילית לאיירון פיסט היא דווקא בשל היותה הכי פחות אפלה והכי קלילה בסדרות של נטפליקס ומארוול. היא יותר מזכירה את ספיידרמן בגישה מאשר את לוק קייג' [האקשן והעלילה בפיילוט למשל מאוד זריזים יחסית לפלאשבקים של ג'סיקה ג'ונס]- אני אהבתי את העונה הראשונה של איירון פיסט וממליץ [גם אהבתי את לוק קייג' למרות האיטיות, והשחקן היה מצוין בניגוד לדעה שמעלי, לדעתי]]
מצד שני לגיון פשוט נוראית וחוזרת על עצמה בשלב מסוים [יותר מדי עיסוק בחיפוש הפנימי של הגיבור שנראה כמו הקטעים 'על הLSD' מהסרט דוקטור סטריינג' (רק ששם זה היה במקום ולא על חשבון העלילה וכאן כבר משתלט עליה ומרגיז, לדעתי] ולא יודע מה ההתלהבות מפריצ'ר- העלילה לא זזה ולא ממש מעניינת- אפילו לא כצפייה ברקע [סליחה אם פגעתי באוהבי הסדרה ;)]
תודה על התשובות D1D1 ושבוע טוב