יום ראשון, 26 במרץ 2017

עונת הפיילוטים 2017: הפיילוטים של רשת ABC


קומדיות: 

Charlie Foxtrot (לא ממשיכה הלאה) - הקומדיה תתמקד בצ'ארלי טיילור, רופא שיניים בפורט בראג, אשר לאחר שאחיו ג'ו נהרג בקרב חייב לעמוד במילתו ולהגן על ילדיו בני העשרה של ג'ו ובארוסתו, אנג'לינה, אישה אימפולסיבית אשר נכנסת הרבה לצרות. על צ'ארלי להפוך לגיבור בשביל לעשות זאת.

שחקנים: ג'ייסון ביגס, אנה אורטיז, סוויזי קורטץ, רוברט בייקר.


Household Name (ברשת יפתחו את הסדרה מחדש) - איימי פולר אמורה להיות המפיקה של הסדרה. הקומדיה תעסוק במשפחה אשר יש לה הזדמנות לקנות את הבית המושלם עבורם, בית שלא יוכלו לשלם עבורו. יש רק בעיה אחת, הם חייבים לגור ביחד עם בעלת הבית, שחקנית לשעבר (ברנט), עד שהיא מתה.

שחקנים: קרול ברנט, מרי הולנד, מאט אוברג, טימותי אומאונדסון.


Jalen Vs. Everbody (לא ממשיכה הלאה) - הקומדיה תעקוב אחר שחקן ה N.B.A לשעבר ג'יילן רוז בשעה שהוא מתמודד עם הקריירה שלו, התחייבותו והאחריות שלו כאב חד הורי.

שחקנים: ג'יילן רוז, אנה מריה הורספורד, מרלה גיבס, קלי ג'נרטה, לייסלה דה אוליברה, ג'סיקה מקנה, ריץ, סומר.


Libby & Malcolm (לא ממשיכה הלאה) - הקומדיה תתמקד בשני אנשים שהם יריבים בעבודה אך הם גם בעל ואישה ומגדלים את ילדיהם. אה כן, יש להם השקפה פוליטית שונה לחלוטין.

שחקנים: פליסטי הופמן, קורטני בי ואנס, קתלין מקגי.


Loosing It (לא ממשיכה הלאה) - הקומדיה תעסוק בשלשה אחים לא יוצלחים והוריהם, אשר - בין גירושין, הורות חדשה, דמנציה בתחילת דרכה ועוד...- מאבדים את השפיות שלהם בדרכים שונות. ורק בזכות המשפחה הםם יוכלו לקבל אותה בחזרה.

שחקנים: ג'ון קרייר, נטלי מוראלס, סאם האנטינגטון.


Raised By Wolves - אשר תתמקד בשילה גייבל, אם קשוחה בעיירה קטנה, אשר  מתקשה לתמוך בחמש ילדיה המשונים בשל התקציב הקטן שיש לה.

שחקנים: ג'ורג'יה קינג, קרייג טי נלסון, איזבלה אלוורז, טליה ג'קסון, קופר ג'יי פרידמן.


Splitting Up Together - מבית היוצר של אלן דג'נרס. הקומדיה תעסוק בזוג שחיי הנישואים שלהם ניצתים מחדש בעקבות הגירושין שלהם.

שחקנים: ג'נה פישר, אוליבר הדסון, קיאן פאר.


The Trustee (לא ממשיכה הלאה) - קומדיה אשר תתמקד בבלשית ממחלקת הסמים חסר מנוח, שמגלה שהנאמן של מפקדת המשטרה בה היא עובדת הוא פושע לא לים, אשר עוזרת למפקדה שלה לתפוס פושעים ועתה מכניסה את עצמה לחקירה שלה ושתיהן ינסו לפצח את הפרשה.

שחקנים: מייגן ראת', לאוורן קוקס, דיוויד וורשופאסקי, לאנס גרוס, טים קאנג, אל סקוט קולדוול, ברטו קולון.


The Mayor פרויקט ללא העוסק בריצה לראשות העיר (אושרה לסדרה) - כאשר ראפר אידיאליסט מחליט לרוץ למשרה ציבורית בתור בדיחה הוא נבחר ומפתיע את כולם עד כמה הוא מתאים לתפקיד. הוא מתחיל לשנות את המקום לטובה.

שחקנים: ברנדון מייקל הול, לי מישל, ייבט ניקול בראון.


ספין אוף של הקומדיה The Goldbergs. הסדרה אמורה להתרחש בשנות התשעים  ותתמקד בדמות של בריאן קאלן (המאמן). הסדרה תעסוק בשני מורים, אשר הופכים לדמות אב לשלשה ילדים.

שחקנים: בראיין קאלן, טים מדוז, רייצ'ל קרו, סאמר פרקר, ניה לונג.


פרויקט ללא שם המתמקד באב חד הורי (ברשת יפתחו את הסדרה מחדש) - הקומדיה תתמקד באב חג הורי אינטליגנט, אך בעל בעיות מבחינה רגשית, אשר עובר  לקווינס עם שתי בנותיו ויוצר משפחה חדשה עם התושבים המקומיים בבניין הדירות בו הם מתגוררים.

שחקנים: רוב ריגל, לומבארדו בויאר.


פרויקט ללא שם אשר מתמקד בסטארט אפ (או בשמו הקודם Start Up) (אושרה לסדרה) - אלכס שורמן, עיתונאי חוקר, בעל ואב, אשר נכנס אל עסקי היוזמה, כאשר הוא עוזב את עבודתו היציבה ומתחיל עסק משלו.

שחקנים: זאק בראף, טיה סירקאר, מייקל אימפראיולי, הילארי אן מתיוז, כריס סאקה.


דרמות: 

The Crossing (אושרה לסדרה) - הדרמה תעסוק בפליטים, אשר נקרעים ממלחמה ששיסעה את הארץ. המדינה ? אמריקה. הזמן ? 5000 שנה בעתיד.

שחקנים: סטיב זאהן, סאנדרין הולט, רוב קאמפבל, ג'יי קארנס, סימון קסל, גרנט הרווי, טומי באסטו, ג'ון דלאו, קלי מיסל, מרקוס דאבליו האריס.


Deception (אושרה לסדרה) - מבית היוצר של כריס פדאק ("צ'אק"). הדרמה תעקוב אחר קוסם גדול, אשר הקריירה שלו נהרסת בעקבות סקנדל והמקום היחיד שהוא יכול לפנות אליו הוא אל ה F.B.I, שם הוא יעבוד כיועץ בכדי לסייע לממשלה לפתור מקרים שנראים כבלתי ניתנים לפיענוח ויעצור מרגלים.

שחקנים: ג'ייק קיוטמור סקוט, יילנש האדרה, אמורי נולאסקו, לנורה קרישלו, ויני ג'ונס.


Doomsday (לא ממשיכה הלאה) - הסדרה תתרחש בימים שלאחר "אסון התאומים" בארה"ב, כאשר הממשלה מאגדת קבוצה של מדענים בכדי ליצור תסריטים של אסונות וכיצד לפתור אותם. מכיוון שמדובר ברעיונות מפחידים הרעיון נזנח והפרויקט מת, אך כאשר קטסטרופה מתרחשת והיא הייתה ברשימה הישנה הצוות מוחזר בכדי למנוע את האסונות שהם המציאו ועתה אנשים מוציאים לפועל.

שחקנים: קלייר הולט, ג'ק דוונפורט, ראשל לפוור, דאן בירד, טיי דיגס, רושל אייטס.


The Good Doctor (אושרה לסדרה) - הסדרה תעקוב אחר מנתח צעיר עם תסמונת סוואנט, אשר מגויס למחלת ילדים בבית חולים יוקרתי. השאלה היא האם בן אדם שלא יכול לתקשר עם אנשים יכול לעבוד במחלקה שכזאת ?

שחקנים: פרדי היימור, אנטוניה תומאס, ניקולאס ג'ונזאלס, צ'וקו מודו, ריצ'רד שיף, בו גארט.


Las Reinas (לא ממשיכה הלאה) - הסדרה תעסוק בבלשית סוניה דה לה ריינה, אשר חייבת להתעמת עם העבר שלה, לאחר שמקרה חדש גורם לה להתאחד עם משפחתה המוזרה, משפחת הפשע הגדולה ביותר במיאמי. כאשר היא חוזרת לעולם אותו היא זנחה, סוניה חייבת לנוע בין המחויבות לעבודה ולחוק ולמשפחתה.

שחקנים: דניאלה אלונסו, מת'יו דיוויס, ג'ון קורבט, אמנדה וורן, אריק ווינטר, שאלים אורטיז.


The Gospel Of Kevin (אושרה לסדרה) - הדרמה-קומית תעסוק בקווין, אדם ללא מזל, אשר מקבל משימה מאלוקים להציל את העולם.

שחקנים: ג'ייסון ריטר, כריסטלה אלונזו, אינדיה דה ביופורד, דאסטין ייברה, קלואי איסט, ג' אוגוסט ריצ'ארדס.


Marvel's Inhuman's (אושרה לסדרה) - קבוצה של בני אנוש בעלי כוחות ביחד ולחוד.

שחקנים: אנסון מאונט, איבן ראון, סרינדה סוואן, קן לונג, אמה איקואקור, איזבלה קורניש, מייק מוה, סוניה באלמורס, אלן ווגלום.


Salamander - הדרמה תעסוק בבנק בו 66 תיבות נשדדו. הלקוחות רוצות להשתיק את הסיפור, אך מפקח משטרה מהאסכולה הישנה רוצה לפענח את הפרשה. כאשר חלק מהדמויות המרכזיות נרצחות, מתאבדות או נעלמים הוא מגלה עד כמה המקרה יוצא דופן. הוא מגלה שהקרבנות הם חלק מארגון הנקרא "סאלאמנדרה", המורכב מהאליטה הפוליטית והתיבות הסתירו סודות והם יכולים להפיל את כל המדינה.

שחקנים: לארנז טייט, אליסון מילר, ג'ון לגוויזאמו, ניל סאנדילאנדדס, איליין טאן.


Somewhere Between (אושרה ישירות לסדרה ואמורה להיות משודרת בקיץ 2017) - הדרמה תעקוב אחר לורה פרייס, היא לא משוגעת, אך היא יודעתת שבתה סרינה עומדת להירצח. היא לא יודעת מי הרוצח או מדוע היא עומדת להירצח, אך היא יודעת בדיוק מתי זה יקרה,, היכן וכיצד. כל הניסיונות שלה להגן על בתה נכשלים וכל האירועים מצביעים על כך שהיא דוהרת אל גורלה המר.

שחקנים: פאולה פאטון.

Unit Zero (לא ממשיכה הלאה) - הסדרה אמורה לעקוב אחר מהנדסת של ה C.I.A ואם חד הורית, ג'קי פינק (טוני קולט), אשר מובילה קבוצה של סוכנים צעירים לראשונה אל השטח. בכל פרק, הקבוצה תימצא במאבק נגד השעון וכל מקרה הוא אחד מהמקרים הגדולים שיש ובהם מעורבים מקרים בעלי משמעות לאומית והם יצליחו משום שאף אחד לא יחשוד בהם שהם מרגלים.

שחקנים: טוני קולט, קימברלי הברט גרגורי, רוב הובל, דנה פאוול, פיטר קאמבור, פאווש צ'ינה, איידן מארי, ג'יימי שרידן.


Red Blooded (או בשמה הקודם פרויקט ללא שם של מארק צ'רי ורבה מקינטייר) לא ממשיכה הלאה) - מדובר באופרת סבון גותית, אשר מתרחשת לאחר חשד לאירוע טרור ברביעי ביולי בעיירה קטנה באוקסבלוד. ה F.B.I שולחת סוכן לעיירה והוא חוברר לשריף המקומי ומגלה שיש סודות גדולים יותר בעיירה והם מתחילים לצוף.

שחקנים: רבה מקינטייר, סאמר אוסמני, ג'ק קולמן, ראיין מקפארטלין, בן איסלר, נטלי הול, סאדיה איקלונה, דאבליו ארל בראון, רוסלין רוף. 



For The People (או בשמו הקודם פרויקט ללא שם של פול וויליאמס ושונדה ריימס) (אושרה לסדרה) - הסדרה עוקבת אחר קבוצה של עורכי דין אשר עובדים עבור ההגנה והתביעה בבית משפט פדרלי בדרום ניו יורק.

שחקנים: בריטני אולדפורד, בן רפפורט, אנה דווור סמית, סוזאנה פלוד, ווסאם קיש, הופ דיוויס, וונדי קורטיס הול, רגה ג'ון פייג'. 

אין תגובות: