יום שני, 20 במרץ 2017

עונת הפיילוטים 2017: הפיילוטים של רשת CBS


קומדיות: 

Brothered Up (לא ממשיכה הלאה) - הקומדיה תעקוב אחר שוטר אפרו-אמריקאי בעל בעיות רגשיות, אשר מצוות עם שוטר ממוצא פקיסטני, אשר מדגיש את הרגשות שלו והם צריכים למצוא דרך לעבוד ביחד.

שחקנים: אדיר קאליין, רומאני מאלכו, נישי מונושי, גלין טרומן, מרין דאנג'יי.


Distefano (לא ממשיכה הלאה) - הקומדיה תעקוב אחר איזי וכריס דיסטפאנו, שני בני עשרים פלוס, אשר מגדלים את בתם שזו עתה נולדה ואשר מאחדים את שתי המשפחות שלהם פורטו ריקנית ואיטלקית.

שחקנים: כריס דיסטפנו, אנני פוטס, דיאן גררו.


Hanna Royce's Questionable Choices (לא ממשיכה הלאה) - הקומדיה עוסקת באישה, אשר לקחה מספר החלטות מעניינות בחייה, אשר כוללים שלשה ילדים משלשה גברים שונים, אבל ההחלטות שלה יצרוו עבורה משפחה חמה ואוהבת.

שחקנים: אליס איב, קייל האוורד.


By The Book (או בשמה הקודם Living Biblically) (אושרה לסדרה) - הקומדיה תעקוב אחר גבר בגיל העמידה אשר מקבל החלטה לחיות לפי חוקי התנ"ך.

שחקנים: יאן גומז.


Me Myself & I (אושרה לסדרה) - הקומדיה תבחן את חייו של אדם לאורך של 50 שנה. הסדרה תתמקד בשלש תקופות מרכזיות, כאשר הוא היה בן 14 (1991), בן 39 בהווה ובן 64 בשנת 2041.

שחקנים: בובי מוינהאן, ג'ון לרוקט, בראיין אונגר, קלן קולמן, מנדל מוהן, חליל ווייט.


9J, 9K & 9L (אושרה לסדרה) - הקומדיה מבוססת על חייו של מארק פיוריסטין, כוכב הסדרה Royal Pains. בשעה שפיורסטין חי בניו יורק הוריו שכרו את הדירה ליד זו שבה הוא נולד מתוך מחשבה שלא ברור מהה יקרה עם הפיילוט של הסדרה. הוא חי בניו יורק, כאשר בסופי שבוע הוא טס ללוס אנג'לס בכדי להיות עם אשתו וילדיו. בתקופה הזאת הוא חזר לימים שהוריו היו מכינים לו ארוחת בוקר וערב ומשתפים אחד את השני באירועי היום. האיחוד הושלם כאשר אחיו הצעיר ומשפחתו נכנסו לדירה לידם בשעה שהדירה שלהם שופצה מחדש.

שחקנים: מארק פיורסטין, דיוויד וולטון, ליזה לאפירה, מאט מורי, לינדה לאווין, אליוט גולד.


Real Life -(לא ממשיכה הלאה)  הקומדיה תספר את קורות מערכת היחסים בין שני בני עשרים פלוס, אשר עוברים להיות ממכרים בעבודה משני חלקי השונים של ארה"ב (מזרח ומערב) לעובדים באותו מקום.

שחקנים: רבקה ריטנהאוס, ברנדה סונג, לוק האסלט, קריסטן ג'ונסון.


Young Sheldon (אושרה לסדרה) - ספין אוף של The Big Bang Theory, אשר תעסוק בשלדון בן התשע, אשר חי עם משפחתו במזרח טקסס והולך לבית הספר.

שחקנים: איאן ארמטיטאג', זואי פרי, לאנס ברבר, ריגן ריבורד, מונטנה ג'ורדן, ג'ים פרסונס (יהיה הקריין של הסדרה).


דרמות:

The Get (לא ממשיכה הלאה) - הדרמה היא אודות חבורה של עיתונאי אינטרנט עייפים, אשר חוקים מקרי אי צדק  באמצעות שיטות לא קונבנציונליות בעולם של ימינו.

שחקנים: איימי ברנמן, אימטיזי קורינלדי, בראד גארט, אלכס פיטצאלן, ג'נין גוסן, מייקל ראדי.


Instinct (אושרה לסדרה) -  הסדרה תעקוב אחר סוכן C.I.A לשעבר, אשר שינה את עיסוקו והפך לפרופסור וסופר, אך נשאב אל חייוו הישנים, כאשר במשטרת ניו יורק זקוקים לו בכדי לעצור רוצח סדרתי.

שחקנים: אלן קאמינג, בוהאנה נובקוביק, נאבין אנדרוז, דניאל אינגס, קאנדי אלכסנדר.


Mission Control (לא ממשיכה הלאה) - הדרמה היא אודות קבוצה של אסטרונאוטים ומדענים בשעה שהם מתמרנים בין חייהם האישיים לעבודה בזמן שהם מתכוננים למשhמה חשובה ביותר. 

שחקנים: דיוויד ג'ינטולי, פופי מונטגומרי, נסטור סראנו, פייטון ליסט. 


Perfect Citizen (לא ממשיכה הלאה) - הדרמה תעקוב אחר יועץ משפטי לשעבר עבור ה N.S.A, אשר לאחר שהיה מלשן בסקנדל בינלאומי לוקח על עצמו קריירה חדשה במשרד עורכי דין בבוסטון. כשהוא שם הוא צריך להבין שחצי מהאזרחים במדינה חושבים שהוא פטריוט והחצי השני חושבים שהוא בוגד.

שחקנים: נואה ויילי, קריסטין צ'נובית', בראיין סטוק מיטשל, לני פלאט, שאנלי קאסוול, אדריאן וורן, סטפני סזוסטאק.


S.W.A.T (אושרה לסדרה) - מדובר בריבוט לסרט משנת 2003 אודות יחידת משטרתית מובחרת שבה הלוטנט הוא אפרו-אמריקאי, אשר נקרע בין המחויבות שלו לחבריו השוטרים מצד אחד ולחבריו מהרחוב מצד שני.

שחקנים: שאמאר מור, ג'יי הארינגטון, סטפני סיגמן, לינה איסקו, קני ג'ונסון, ליווי פישר, אלכס פישר.


פרויקט ללא שם של ג'ני לומט - תעסוק בקבוצת עילית של חוקרים ממחלקת מקרי שנאה בשעה שהם  פותרים פרשיות בשעה שהם מנסים בבעיות האישיות שלהם.

שחקנים: שרון ליל, עומר מטויילי, גרייס רקס, שון מקיני, בראד וויליאם הנק, זאק האפלמן, קווין דניאלס.


פרויקט ללא שם של פול אטנאסיו\ לאונרד גולדברג (נדחה לאחרי תקופת עונת הפיילוטים) - דרמה אשר תעסוק במשפחה מקסיקאית-אמריקאית עם שורשים עמוקים בסאן דייגו  וקריירות גדולות במשטרה.

שחקנים: דיוויד קאסטאנדה, רוברטו אגירה.


SEAL Team (אושרה לסדרה) - דרמה אודות חבורת עלית של "אריות ים" מצבא ארה"ב בשעה שהם מתעמלים, מכינים  פעולות ומבצעים אותם כמשימות בעלות פרופיל גבוה בכל מה שהמדינה תבקש מהם.

שחקנים: דיוויד בוריאנז, ג'ים קאוויצל, מקס תירות, ניל בראון ג'וניור, א' ג' באקלי, טוני טראקס, ג'סיקה פארה.


Wisdom Of The Crowed (אושרה לסדרה) - הדרמה תתמקד בביליונר מתחום היי-טק, אשר יוצר מוצר חדש בכדי לסייע בפתרון רצח בתו ובכך גם תורם ליצור מהפכה בתחום פתרון פשעים בסאן פרנסיסקו.

שחקנים: ג'רמי פיבן, מוניקה פוטר, ריצ'ארד טי ג'ונס, בלייק לי. 

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

המפץ הגדול חודשה לשנתיים.