יום רביעי, 1 בפברואר 2017

פרסום: 31 פרויקטים חדשים ברשתות הברודקאסט האמריקאיות (31 בינואר 2017)



רשת ABC אישרה פיילוט לדרמה רפואית בשם The Good Doctor. הסדרה תעקוב אחר מנתח צעיר עם תסמונת סוואנט, אשר מגויס למחלת ילדים בבית חולים יוקרתי. השאלה היא האם בן אדם שלא יכול לתקשר עם אנשים יכול לעבוד במחלקה שכזאת ?

רשת ABC אישרה פיילוט לדרמה חדשה בשם Doomsday, כאשר היא העניקה לה התחייבות לפיילוט. הסדרה תתרחש בימים שלאחר "אסון התאומים" בארה"ב, כאשר הממשלה מאגדת קבוצה של מדענים בכדי ליצור תסריטים של אסונות וכיצד לפתור אותם. מכיוון שמדובר ברעיונות מפחידים הרעיון נזנח והפרויקט מת, אך כאשר קטסטרופה מתרחשת והיא הייתה ברשימה הישנה הצוות מוחזר בכדי למנוע את האסונות שהם המציאו ועתה אנשים מוציאים לפועל.

רשת ABC אישרה פיילוט לדרמה חדשה בשם The Gospel Of Kevin. הדרמה-קומית תעסוק בקווין, אדם ללא מזל, אשר מקבל משימה מאלוקים להציל את העולם. 

רשת ABC אישרה פיילוט לקומדיה חדשה בשם Start Up ובה אמור לככב זאק בראף ("סקראבס"), הסדרה תעסוק בכל הדברים שקורים - הטוב, הרע והמכוער - כאשר חייו של גבר (בראף) באמצע שנות השלשיםם לחייו, אשתו ושני ילדיו, משתנים לאחר שהוא עוזב את עבודתו בכדי להיכנס לעולם של התחלת עסקים חדשים.

רשת ABC אישרה פיילוט לדרמה-קומית חדשה בשם The Trustee. הדרמה תעקוב אחר בלשית, אשר מקבלת עזרה מהמוטיב של התחנה, אמנית הונאות לשעבר אשר מסיימת את מאסרה בשירות המשטרה. למרות שיש להן מחשבה שונה לגבי פענוח פרשיות הן הופכות לחברות. 

רשת ABC מפתחת קומדיה חדשה בכיכובו של הקומיקאי גבריאל איגלסיאס אודות רווק מושבע, אשר חובר לחבר שלו, אשר נפרד זה עתה מהאישה איתה היה מאז התיכון. 



רשת NBC אישרה פיילוט לדרמה רפואית חדשה. הדרמה תעסוק ברופאים ובאחיות בבית חולים חסר תקציב בברוקלין, אשר הופך בעקבות אסון טבע (הוריקן) למרכז טראומה, והעובדים יצטרכו למתוח את עצמם עד לקצה בכדי לשרוד את כמות האנשים שתגיע.

רשת NBC אישרה פיילוט What About Barb ?, גרסה נשית לסרט What About Bob בכיכובו של ביל מארי כפציינט של פסיכיאטר בשם ליאו מרווין (ריצ'ארד דרייפוס), אשר מצטרף אליו לחופשה משפחתית. בגרסה הנשית הפסיכיאטרית מנסה לנתק קשרים עם הפציינטית שלה, אך לא מצליחה בכך. 

רשת NBC אישרה פיילוט לקומדיה מבית היוצר של סת' מאיירס, מייק אובריאן ולוריין מייקלס. הקומדיה תתמקד בפרופסור אקצנטרי מאוניברסיטה יוקרתית, אשר מאבד את עבודת חלומותיו ונאלץ לעבוד בבית ספר כמורה לביולוגיהשם הוא מיישם את שיטות ההוראה הייחודיות שלו ומשתמש בתלמידים שלו בכדי לנקום במי שפגע בו.

רשת NBC אישרה פיילוט לקומדיה חדשה מבית היוצר של מינדי קאלינג, אשר תעסוק בווינס, בעל מכון כושר ללא שאפתנות, אשר חי עם אחיו הצעיר, מייקל, אידיוט מושלם. החיים שלהם משתנים לאחר שפרייה, אחת מהסטוצים של ווינס מהתיכון מנחיתה עליו את בנם בן העשרה.

רשת NBC אישרה פיילוט לקומדיה The Sackett Sisters מבית היוצר של טינה פיי. הקומדיה תעקוב אחר זוג אחיות שחיו בנפרד אחת מהשנייה, אשר מבצעות מעשה גבורה ביחד ועתה חייהם חוזרים להיות משולבים.

רשת NBC אישרה פיילוט לקומדיה Spaced Out מבית היוצר של ביל לורנס. הקומדיה תעקוב אחר גאון ממעמד הפועלים והניסיון שלו להסתדר עם חבריו לקבוצה, כאשר המטרה שלהם היא לבנות רקטה למאדים.

רשת NBC אישרה פיילוט לסיטקום Happy Peppers. הקומדיה תעסוק באח ואחות בוגרים, אשר מוצאים את עצמם גרים ביחד לראשונה מאז שהיו ילדים, לאחר שאחד מהם סובל אובדן גדול. הם הופכים לעוזרים של השנייה בשעה שהם מנווטים את חייהם בכדי למצוא אהבה ולשרוד בחיים. 



רשת FOX העניקה פיילוט לדרמה מהעולם של X-Men אודות זוג הורים, אשר מגלים שלילדיהם יש כוחות מוטנטים. הם חייבים לרדת למחתרת ומצטרפים למחתרת הפעילה של המוטנטים בכדי לשרוד. 

רשת FOX אישרה פיילוט לדרמה The Passage. מדובר במותחן קונספירציה, אשר הופכת לסאגה פוסט אפוקליפטית אודות ערפדים. הסדרה אמורה להתרחש במשך כעשור ותתמקד בנערה צעירה בשם איימי, אשר חייבת להציל את המין האנושי.

רשת FOX אישרה פיילוט לדרמה חדשה בשם Controversy, אשר תעסוק ביועצת למשברים אישיים שמגיעה בכדי לייעץ לאוניברסיטה כאשר מישהי טוענת שקבוצת שחקני פוטבול מהאוניברסיטה אנסו אותה. היא חוברת לעורך הדין של האוניברסיטה בכדי להגיע לאמת.

רשת FOX אישרה פיילוט לדרמה The Resident. הדרמה תעסוק ברופא צעיר ואידיאליסט, אשר מתחיל את יומו הראשון תחת מתמחה קשוח. הוא אולי יצליח להצי חיים אך האידיאלים שלו ייבחנו כל הזמן והוא עומד להתאכזב רבות.

רשת FOX אישרה פיילוט לדרמת הקומיקס Black Lightning. ההפקה של הפיילוט אמורה להתחיל בחודש מרץ 2017. הסדרה עוקבת אחר אפרו אמריקאי בשם ג'פרסון פירס, אשר החליט שנים קודם לכן להפסיק להיות גיבור ולאבד את הזהות הסודית שלו, אך לאור העובדה שהבת שלו להוטה עבור צדק וסטודנט מוכשר מגויס על ידי כנופיה מקומית, הוא חוזר אל המאבקים כפורע חוק ולחם צדק - Black Lightning.

רשת FOX אישרה פיילוט לגרסה הטלוויזיונית של "מאחורי קווי האויב". הסדרה אמורה להיות גרסה חיוורת של הסרט משנת 2001 ותהיה יותר אופרת סבון צבאית אודות חיילים, אשר מוצאים את עצמם לבדם מאחורי קווי האויב.

רשת FOX אישרה פיילוט לקומדיה Linda From HR. כל מה שצריך זו החלטה אחת בכדי לגרום ללינדה ממשאבי אנוש לסטות מחייה המייאשים והרגילים לחיים מרגשים ולשמירת סוד שיכול להרוס לה הכל.

רשת FOX אישרה פיילוט לקומדיה Ghosted. הקומדיה תעסוק באדם סקפטי (קרייג רובינסון) ואדם מאמין (אדם סקוט) אשר נשכרים על ידי חברה מחתית לבדוק את הדברים המוזרים שקורים בלוס אנג'לסס בשעה שאיום מיסתורי גדול הרבה יותר מאיים על גורל המין האנושי.

רשת FOX אישרה פיילוט לקומדיה בשם Type A. הקומדיה תעקוב אחר קבוצה של אנשים שנבחרים בקפידה לבצע עבודות שאף אחד לא יכול לעשות. אולם, יש בעיה אחת: הם חרא של אנשים...

רשת FOX אישרה פיילוט לקומדיה LAX-Vegas. הקומדיה תעסוק בטיסת LAX לוגאס ביום שישי ובטיסה חזרה ביום ראשון. הקומדיה היא אודות קבוצת אנשים שהם האנדרדוג בשעה שהם רוצים למצוא את מקומם בעולם והם רוצים לעזוב את וגאס במטרה אחת: כמנצחים. 



רשת CBS אישרה פיילוט לדרמה The Get אודות חבורה של עיתונאי אינטרנט עייפים, אשר חוקים מקרי אי צדק באמצעות שיטות לא קונבנציונליות בעולם של ימינו. 

רשת CBS אישרה פיילוט לדרמה Killer Instinct, אשר כוכבה יהיהה אלן קאמינג (The Good Wife). הסדרה תעקוב אחר סוכן C.I.A לשעבר (קאמינג), אשר שינה את עיסוקו והפך לפרופסור וסופר, אך נשאב אל חייוו הישנים, כאשר במשטרת ניו יורק זקוקים לו בכדי לעצור רוצח סדרתי.

רשת CBS אישרה פיילוט לדרמה חדשה בשם Perfect Citizen. הדרמה תעקוב אחר יועץ משפטי לשעבר עבור ה N.S.A, אשר לאחר שהיה מלשן בסקנדל בינלאומי לוקח על עצמו קריירה חדשה במשרד עורכי דין בבוסטון. כשהוא שם הוא צריך להבין שחצי מהאזרחים במדינה חושבים שהוא פטריוט והחצי השני חושבים שהוא בוגד.

רשת CBS אישרה פיילוט לדרמה חדשה אודות חבורת עלית של "אריות ים" מצבא ארה"ב בשעה שהם מתעמלים, מכינים פעולות ומבצעים אותם כמשימות בעלות פרופיל גבוה בכל מה שהמדינה תבקש מהם.

רשת CBS אישרה פיילוט לדרמה חדשה, אשר תעסוק בקבוצת עילית של חוקרים ממחלקת מקרי שנאה בשעה שהם פותרים פרשיות בשעה שהם מנסים בבעיות האישיות שלהם.

רשת CBS אישרה פיילוט לדרמה חדשה אשר תעסוק במשפחה מקסיקאית-אמריקאית עם שורשים עמוקים בסאן דייגו וקריירות גדולות במשטרה.


רשת ה CW אישרה פיילוט לריבוט של הסדרה Dynasty, הלהיט משנות השמונים. האחראים לריבוט הם המפיקים של Gossip Girl" הכוונה היא לג'וש שוורץ וסטפני סאווג'. בריבוט הנ"ל, הסדרה תעסוק בשתי משפחות עשירות מאד: משפחותת קרינגטון וקולבי והמריבה שלהם על ההון והילדים שלהם. הסדרה תתמקד בשתי נשים: פאלון קרינגטון, בתו של הביליונר בלייק קרינגטון, והחותנת העתידית שלה: קריסטל. מציינים גם שהקאסט אמור להיות מגוון יותר (ככל הנראה קריסטל לא תהיה לבנה, כפי שהייתה לינדה אוונס בסדרה המקורית).

רשת ה CW אישרה פיילוט לדרמה Searches. עשר שנים לאחר מות ההורים שלהם, נער פרגמטי ונערה בעלת נפש חופשיה חייבים לשתף פעולה ביחד לאחר שהם מגלים שהסיפורים המבעיתים של אמם הם הדרך לגלות את המיתולוגיה והמיסתורין שבעולם. 

תגובה 1:

JamesCrow אמר/ה...

שנים שאני מחכה להמשך או ריבוט לסדרה "שושלת"
מקווה שהסדרה תצליח יותר מ"דאלס" ו"מלרוז פלייס" שלא הצליחו לשרוד יותר מדי זמן.

מה שכן מעלה חשש זה שזאת CW שאני אוהב אבל לרוב עושה דרמות נוער והייתי מעדיף את שושלת לקהל בוגר יותר..נחכה ונראה.