יום שני, 13 בפברואר 2017

מבזק: 22 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו ברשתות הבידור האמריקאיות בתאריכים 7 עד ה 13 בפברואר 2017



רשת NBC נמצאת במגעים עם ההפקה של "אמריקן איידול" בכדי להחזיר את התכנית לאוויר. עדיין מדובר בשלבים ראשוניים, אבל יכול מאד להיות שתכנית הריאלטי תחזור מהר מהצפוי. בהפקה הציעו זאת לרשת FOX קודם לכן, אך ברשת חשבו שזה מוקדם מדי להחזיר את הסדרה שרק לפני שנה סיימה את דרכה.

"נטפליקס" חידשה את הסדרה The OA לעונה שנייה.

"נטפליקס" ו Showcase חידשו את הסדרה Travalers לעונה שנייה, אשר תעלה בשנת 2017.

"נטפליקס" חידשה את Love לעונה שלישית, כאשר העונה השנייה תעלה ב 10 במרץ 2017.

רשת Syfy חידשה את Channel Zero לשתי עונות נוספות, שלישית ורביעית.

הסדרה Grace & Frankie תחזור בעונתה השלישית ב 24 במרץ 2017.

העונה השלישית של Angie Tribeca תעלה ב 10 באפריל 2017.

העונה השישית של Veep תעלה ברשת HBO ב 16 באפריל 2017.

הסדרה The White Princess תעלה ברשת Starz ב 16 באפריל 2017.

הסדרה Silicon Valley חוזרת לעונה רביעית החל מה 23 באפריל 2017.

הסדרה Dear White People תעלה ב"נטפליקס" ב 28 באפריל 2017.

הסדרה Orange Is The New Black תחזור בעונתה החמישית ל"נטפליקס" ב 9 ביוני 2017.

הסדרה Orphan Black תעלה בעונתה החמישית והאחרונה ב 10 ביוני 2017.

בסדרה The Crown, השחקנים מייקל סי הול וג'ודי בלפור לוהקו לעונה השלישית כג'ק וג'קי קנדי.

בסדרה House Of Cards, השחקנים פטרישיה קלארקסון וקמפבל סקוט נוספו לקאסט של הסדרה בעונתה החמישית.

בסדרה The Tick, השחקנית יארה מרטינז (Jane The Virgin), אשר הופיעה כשחקנית אורחת בפיילוט של הסדרה של "אמזון" קודמה להיות חלק מהקאסט הראשי.

בסדרה Salvation, אשר תעלה בקיץ 2017 ברשת CBS לוהקה השחקנית ג'ניפר פיניגאן. פיניגאן תגלם את דמותה של גרייס, הנציגה בדרגה נחותה מהפנטגון שדריוס וליאם מביאים בכדי לספר לה את התגלית המרעישה שאסטרואיד עומד לחסל את כדור הארץ.

בסדרה Casual, השחקנית ג'ודי גריר תפציע כשחקנית אורחת מתמשכת בעונה השלישית של הסדרה של רשת Hulu. גריר תגלם את דמותה של ג'ודי, אם חד הורית טרייה, אשר נאלצת לעבוד במספר עבודות בחברה דיגיטלית. היא עובדת יותר מדי וזקוקה להסחה, מה שאלכס, החבר שלה לעבודה ירצה מאד לספק.

בסדרה Law & Order:SVU, השחקנים מיסי פרגרים ("רוקי בלו"" בתמונה) וג'ורדן ברידג'ס ("ריזולי ואיילס") יפציעו כשחקנים אורחים לפרק שיעסוק באונס. פרגרים תגלם בנקאית, אשר מאשימה את הקליינט שלה, אותו יגלם טייט דונובן, באונס. ברידג'ס יגלם את דמות האחראי עליה.

בסדרה The Goldbergs, השחקנית רואן בלנשארד (Girl Meets World) מגיעה לקומדיה של רשת ABC כאלייזה, העורכת של מגזין המדע בידיוני של אקדמיית וויליאם פן.

בסדרה Chicago PD, השחקן אסאי מוראלס יפציע כשחקן אורח מתמשך בתור צ'יף לוגן, אשר יש לו עבר של 30 שנה במשטרה ועתה הוא מנסה להצעיד אותה לכיוון חדש.

בסדרה Brooklyn Nine Nine, השחקן נייתן פילון ("קאסל") יפציע כשחקן אורח בתור מארק דברוקס, שחקן, אשר חושב שהוא יכול להיות בלש בגלל שהוא גילם דמות כזאת בטלוויזיה.

בסדרה American Crime Story, השחקנית אנט בנינג תגיע לעונה השנייה של הסדרה. 

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

כרגיל תודה על הבלוג המקצועי!
אם אפשר כמה שאלות
1. האם הינך מסכים שהעונה הרביעית של הסדרה ״שרלוק״ הדרדרה מכל הבחינות? (קריאטיביות, חוסר היגיון, ועוד...)
2. מה דעתך על העונה הראשונה והשנייה של הסדרה ״the missing"? ווגם איך זה אפשרי שהסדרה בעונה השנייה מתרחשת בגרמניה ורוב הדיבור של שחקנים באנגלית? זה לא פוגע קצת באמינות?
3. אילו סדרות חדשות רצות מכל הז׳אנרים אתה ממליץ להתחיל לראות? יש הרבה סדרות שהפרק הראשון לא נראה לי ואני פשוט לא ממשיך אותן... אז המלצתך בעניין תעזור מאוד!
4. מה כל הבאזז סביב הסדרה ״westworld"? ראיתי אותה והיא מאוד איטית ומנסה למתוח במקומות הלא נכונים. גם העלילה לא מובאת בצורה מעניינת על אף הרעיון המעניין שעומד מאחוריה.
5. ושאלה כללית. כפי שאני רואה את זה מיוחדות של בלוג מתבטאת בכך שרוב הבלוג מתבסס על דעות אישיות של כותב הבלוג. ובבלוג טלווזיה זה אמור להתבטאות בכך שיש יותר מאמרים על סדרות וסרטים שכותב הבלוג ראה והוא ממליץ לראות או לא לראות אותם. אז למה הבלוג שלך רובו מתבסס על ידיעות יבשות (שזה חשוב לכשעצמו) ופחות בביקורות על סרטים או סדרות? הרי אני מאמין שאתה רואה הרבה סרטים/סדרות, ולנו (גם חבריי שלהם הכרתי את הבלוג...) כקוראים וותיקים מענינים יותר דעותיך האישיות עליהם מאשר ידיעות יבשות. וזה רק מכיון שכן התחברנו לביקורות שאתה כן כתבת במהלך השנים ועדיין כותב, אך בכמות מועטה.
וכמובן אני מאוד מעריך אותך ואת הבלוג שלך!