יום שני, 6 בפברואר 2017

מבזק: 18 חדשות טלוויזיה, אשר בלטו בתאריכים 30 בינואר עד ה 6 בפברואר 2017



רשת NBC חידשה את הסדרה The Good Place לעונה שנייה בת 13 פרקים.

פיטר קאפידי הודיע שהעונה הבאה של "ד"ר הו" תהיה האחרונה שלו בתור הדוקטור.

רשת ה CW רכשה את הזכויות לסדרה Hotten & The Lady. נכון לעכשיו, לא ברור מתי היא תשדר את הסדרה.

בסדרה Casual, השחקנית ג'יימי צ'אנג (Once Upon A Time) מצטרפת לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך. צ'אנג תגלם את דמותה של טינה, אמנית פרילנסרית ובעלת ביטחון עצמי גבוה, אשר הוריה קנו לה בית.

בסדרה Salvation, אשר רשת CBS תעלה בקיץ 2017 מצטרפים שני שחקנים. השחקן צ'ארלי רואו (Red Band Society) והשחקנית ג'קלין ביירס (Roadies). הסדרה תעקב אחר ליאם (רואו), בוגר M.I.T וביליונר מעולם המחשבים בשם דריוס טאנז, אשר מגלים שאסטרואיד עומד לנחות על כדור הארץ בעוד שישה חודשים. השניים חוברים יחד בכדי לטפל בבעיה ולהציל את כדור הארץ אך הם צריכים לשמור על כך בסוד. ביירס תגלם את דמותה של ג'יליאן, סופרת מדע בידיונית, אשר מגויסת על ידי דריוס בכדי לסייע להציל את האנושות.

בסדרה The Shannara Chronicals, מצטרפים מספר שחקנים. ונסה מורגן (Finding Carter) תגלם את דמותה של ליריה, אישה צעירה ויפיפיה, אשר קשורה בצורה רומנטית לאריטריה. מאלס ג'ו (The Flash) תגלם דמותה של מארת', אישה צעירה ולא צפויה עם כוחות קסם. ג'נטרי וייט (UnReal) יגלם את דמותו של גארט, צייד ראשים ידוע.

בסדרה Supergirl, טרי האטצ'ר מגיעה לסדרה בתפקיד אורחת מתמשך. אין מידע רב על התפקי דאותו היא אמורה לגלם, אך היא תהפוך בהמשך לדמות הרעה של העונה. שחקן נוסף שמצטרף הינו קווין סורבו ("הרקולס") וגם הוא יפציע בתפקיד אורח מתמשך. גם במקרה שלו לא ברור, נכון לעכשיו, מה תהיה הדמות שלו, אך רשמים מתוך ההפקה טוענים טוענים שמדובר בדמות רשעה.

בסדרה Ballers, השחקנית סרינדה סוואן מצטרפת לעונה השלישית של הסדרה בתפקיד אורחת מתמשך. סוואן גילמה את דמותה של קלואי דיי, מנהלת חכמה וסקסית באתר נופש בלאס וגאס.

בסדרה Star, פאריס ג'קסון (בתו של מייקל ג'קסון) מגיעה כג'קסון וולס, כסטייליסטית וגורו של המדיה החברתית.

בסדרה Empire, שחקנית נוספת שמגיעה היא אווה לונגוריה, אשר תגלם את דמותה של שארלוט פורסט, המנהלת של המחלקה להענקת רישיונות להימורים והיא יכולה להגשים את כל החלומות של לושיוס.

בסדרה Gone, השחקנית לוון ראמבין ("משחקי הרעב") לוהקה לתפקיד הנשי הראשי לצד כריס נות' כקיט לניגאן, ניצולה מפורסמת של חטיפה כאשר הייתה ילדה. נות' מגלם את דמותו של בות', סוכן ה F.B.I אשר הציל אותה. קיט מתאמנת באומניות לחימה והיא מצטרפת לבות' וקבוצתו במציאת חטופים והצלתם.

בסדרה Grey's Anatomy, עכשיו זה רשמי, ג'ריקה הינטון, אשר מגלמת את דמותה של ד"ר סטפני אדוארדס עוזבת את הסדרה כחלק מהקאסט הראשי.

בסדרה This Is Us, השחקנית אמנדה לייטון (The Fosters) לוהקה לדמות של סופי הצעירה.

בסדרה Fear The Walking Dead, השחקנית אמה קולפילד ("באפי קוטלת הערפדים") מגיעה לסדרה בעונתה השלישית בתפקיד אורחת. אין מידע נוסף על התפקיד אותו תגלם ולכמה פרקים היא תגיע.

בסדרה Outlander, לוהקו שני שחקנים לעונה השלישית של הסדרה. גארי יאנג יגלם את דמותו של מר ווילובי, סיני אשר יש לו ידע ברפואה סינית ומשורר מוכשר. וצ'ארלי היט יגלם את הקפטן הבריטי תומאס לאונרד, אשר עלה במהירות בסולם הדרגות בשל מיתות של האנשים שלפניו.

בסדרה Marvel's Cloak & Dagger, לוהקו שני השחקנים הראשיים של הסדרה החדשה שרשת FreeForm מפתחת. אוליביה הולט (כוכבת הילדים שבתמונה) ואוברי ג'וזפה (The Night Of).

בסדרה Zoo, מצטרפות שתי שחקניות לעונה השלישית. מדובר באתנה קארקאניס והילארי ג'רדין, אשר יפציעו בתפקיד אורחות מתמשכות. קארקאניס תגלם את דמותה של אבגיל, סוכנת שלא נרתעת ממצבים מסוכנים ויש לה קשר מפתיע לג'קסון. ג'רדין תגלם את דמותה של טסה, החברה של ג'קסון והיא גם חלק משמעותי בהבאת הפליטים למקום מבטחים. היא חמה ובעלת חוש הומור ומקור של אור בחיי ג'קסון.

רשת CBS הודיעה על קרוסאובר בין הסדרות MacGyver ו Hawaii Five-O. מאק ושותפיו יגיעו להוואי בכדי לסייע לאחר רעידת אדמה. כאשר הם יהיו שם מאק וג'ק יסייעו לקונו וצ'ין הו קלי בכדי להציל קבוצת מדענים הלכודים בבניין שעומד לקרוס. בו זמנית קבוצה של אנשים מנסים ינסו לנצל את האירוע בכדי לגנוב נשק. שהמדענים עבדו עליו. 

2 תגובות:

שד משחת אמר/ה...

נטפילקס חידשה את הסדרה Stranger Things לעונה 2
היא תעלה ב31 באוקטובר 2017

אורן אמר/ה...

לא רשעה. מרושעת.