יום שבת, 2 באפריל 2016

תמונת מצב: מה מצב הסדרות רשתות NBC, ABC ו FOX שעדיין לא התקבלה החלטה לגביהן

לאחר שרשת ה CW חידשה את כל הסדרות שלה לעונה נוספת ולאחר שבשבוע שעבר ציינתי בפניכם את מצב הסדרות של רשת CBS שעדיין לא חודשו, הגיע הזמן להביט על הסדרות, שעדיין הרשתות לא קיבלו החלטה סופית לגביהן.


The Carmichael Show - ברשת מתכוונים לחדש את הסדרה, למרות הנתונים הבינוניים כביכול, במיוחד מאחר והם פונים לפלח שוק שברשת מעוניינים לקדם.

Grimm - סדרה נוספת שברשת מתכוונים לחדש, לפחות לעונה אחת נוספת ואחרונה. האבסורד הוא, שבשנה שעברה הסדרה כבר הייתה מבוטלת, אבל השנה החוקים מעט שונים. מלבד זאת, ברשת לא מתכוונים לבטל את כל הסדרות של יום שישי ומדובר בסדרה בעלת הנתונים הטובים ביותר שלה בערב זה.

Crowded - למרות שמבין הקומדיות של יום ראשון היא דווקא הקומדיה הטובה יותר, הרי שעושה רושם שעתידה לא כל כך ורוד.

Heartbeat ו The Mysteries Of Laura - ברשת לא יחדשו את שתי הסדרות ויכול מאד להיות ששתיהן יבוטלו ביחד, במיוחד לאור העובדה שעושה רושם שמבחינת הדרמות שלה, ברשת די מבוססים לקראת העונה הבאה בלוח המשדרים וכנראה שברשת יאמצו שלשה או ארבע דרמות חדשות לא יהיה לה מספיק מקום בלוח המשדרים. במידה ואחת מהן תחודש עושה רושם שנכון לעכשיו, זו תהיה דווקא Heartbeat, בין היתר מאחר והקאסט של Laura כבר החל לחפש עבודה אחרת.

Undateable - ברשת כמעט ולא מדברים עליה. הסיכויים שלה לחזור לעונה נוספת נמוכים מאד, רק אם לא ימצאו ברשת קומדיה מתוך המגוון הגדול של הקומדיות שיש להן בעונת הפיילוטים הנוכחית.

You Me And The Apocalypse, Telenovela - הסדרות יבוטלו על ידי הרשת.



Last Man Standing - כמדי שנה ההחלטה תתקבל רק ברגע האחרון ובכפוף לסיכום כספי. למרות שמדובר בסדרה יקרה משאר הסדרות של יום שישי, ברשת לא יבטלו את הסדרה היציבה ביותר שלהם בערב זה. סיכויים גבוהים לכך שהיא תחזור לעונה נוספת. 

Dr. Ken - לאחר שנראה היה שעתידה מובטח, הגיעו השבועות האחרונים וחלה ירידה קלה בנתוניה. עדיין הסדרה בדרך הבטוחה לחידוש ורק קריסה נוספת בשלשת הפרקים האחרונים של העונה תשנה את המגמה. העובדה שלרשת יש רק סיטקום אחד בעונת הפיילוטים הנוכחית די מגבירה את הסיכויים שלה לחזור. עצה שלי ? תתכוננו, היא חוזרת. 

American Crime - שמרה על נתונים מעט פחות מבינוניים ותוכל להוות סוגרת חורים בין חצאי עונות הסתיו-חורף. מבין סדרות המעבר יש לה את הסיכויים הגבוהים לחזור. נכון לעכשיו, עושה רושם שיש לה בקנה עונה אחת נוספת. 

The Real O'Neals - ברשת יחכו עד הרגע האחרון בכדי לראות את נתוני הרייטינג שלה. בכל מקרה, לרשת יש די והותר קומדיות בעונת הפיילוטים הנוכחית בכדי למלא את מקומה במידה ותבוטל. 

Castle - הכל תלוי בהסדר הכספי עם כוכבי הסדרה. גם אם כן, לא כל הקאסט צפוי לחזור לעונה נוספת וכנראה גם האחרונה שלה. 

Galavant - הסדרה תבוטל רשמית, למרות שבאופן מעשי היא בוטלה. 

Agent Carter - למרות שמבחינת נתוניה, הסדרה הייתה אכזבה גדולה בעונתה השנייה, עושה רושם שקיימים סיכויים קטנים שהיא תחזור. במידה והספין אוף של "ש.י.ל.ד.", Most Wanted, תאושר לסדרה, והסיכויים לכך טובים, הרי שגורלה יינעל באופן סופי. נכון לעכשיו, קשה לראות אותה חוזרת.

The Family - ברשת יבטלו את הסדרה. אין לה כמעט באז, כמעט ולא מדברים עליה, ונתוניה, אשר בתחילה היו יציבים, החלו לאבד גובה.

Nashville - רק אם לא תמצא דרמה בעלת סיכויים טובים להצליח בעונת הפיילוטים הנוכחית. למרבה הפלא, הסיכויים לכך טובים. נכון לעכשיו, הסיכויים לחזרתה מעט פחות 50%. 

The Catch - עדיין מוקדם בכדי לדעת, רק לקראת סוף חודש אפריל נהיה חכמים יותר. נכון לעכשיו, הכיוון של הרשת הוא לבטל את הסדרה. 


New Girl - תחזור בכפוף להסדר כספי. 

Lucifer, Rosewood  ו Family Guy - יחזרו לעונה נוספת. 

Grandfathered - ברשת עדיין לא קיבלו את ההחלטה הסופית לגביה. נכון לעכשיו יש קולות בתוך הרשת, אשר מנסים להחזירה לעונה נוספת, אבל מקוצרת, אבל הרבה תלוי בפיילוטים של הרשת בעונת הפיילוטים הנוכחית ולהחלטה של הרשת כיצד לנהוג בערב יום שלישי בעונה הבאה ובאם לשמור על ערב של ארבע קומדיות. במידה וזה יקרה, הסיכויים שלה סבירים, במידה ושעות הקומדיות יקוצרו לשעה או לחלוטין (פרט לערב יום ראשון), היא תבוטל. 

Second Chance - בוטלה באופן מעשי, גם אם לא הודיעו על כך. 

The Grinder - ברשת התאכזבו ממנה מאד ולא מתכוונים להחזיר אותה. 

Cooper's Baret Guiding Life - הקומדיה אמורה להיות מבוטלת בתום העונה. 

Bordertown ו Sleepy Hollow - ההחלטה תתקבל ברגע האחרון, אולם הסיכויים שלהן לחזור נראים קטנים מאד, לפחות לגבי האחרונה. 

3 תגובות:

שלמה אמר/ה...

תותח

אנונימי אמר/ה...

תודה על הסיקור המקצועי

אנונימי אמר/ה...

חבל Undateable הייתה מצוינת! מה נראה במקום עכשיו? :(