יום חמישי, 28 באפריל 2016

שלב סיכום עונת 2016-2015: רשת ה CW בלי הפתעות מיוחדות




מה עבד עבור הרשת ? 

גם ברשת ה CW כמו ברשת CBS שם המשחק הוא יציבות. הסדרות שעבדו לרשת בעונה הקודמת וביניהן
The Flash, Arrow ו Supernatural ממשיכות לעבוד גם העונה. יתרה מכך, לא נרשמה ירידה בנתוני הרייטינג שלהן בעונה הנוכחית וזאת בניגוד למגמה הכללית בקרב רשתות הברודקאסט.

המעבר של Reign ליום שישי התגלה דווקא כהחלטה סבירה לחלוטין. הסדרה לא היוותה להיט גדול מדי, אבל הצליחה לשמור על נתונים סולידיים בערב זה של 0.31 נק' מדד ו 1.038 מיליון צופים בממוצע. נתונים, אשר הצליחו להעניק לה עונה רביעית.

השינוי שהרשת ביצעה בחצי השני של העונה, כאשר העבירה את סדרות הערפדים שלה לערב יום שישי התגלה גם הוא כהחלטה נבונה ומשני הצדדים. גם עבור יום שישי וגם הערב החדש של יום חמישי, אשר זכה להעלאת נתונים בעקבות העלאת סדרת הקומיקס החדשה Legends Of Tomorrow ולזמן מה גם הציוות שלה עם The 100, לפני שזו התקררה לקראת מחצית העונה. 

מה לא עבד עבור הרשת ? 

ערב יום שני התגלה ככישלון. וזה לא שמישהו התפלא כשזה קרה. למען האמת, כאשר הסדרה Crazy Ex Girlfriend קיבלה הזמנה לפרקים נוספים זו הייתה ההפתעה הגדולה. הנתונים הגרועים שלה הצליחו לגרור גם את Jane The Virgin לנתונים גרועים ובכך לייצר ערב שכמעט אף אחד לא צופה בו.

הרשת בזבזה עונה שנייה של הובלה של The Flash עבור Izombie, אשר לא הצליחה להתרומם מעבר לבינוניות שלה במשך העונה כולה, פרט אולי לפרק פתיחת העונה, אשר היה היוצא מהכלל שלא העיד על הכלל. האם הקללה של The Vampire Diaries עברה ל The Flash ? נגלה בעונה הבאה.

חייבים גם לציין, שמדובר בעונה נוספת שהרשת לא הצליחה לייצר הצלחה של סדרה חדשה שהיא לא סדרת קומיקס. בשלב כלשהו הטרנד ייגמר ואז עם מה הרשת תישאר ? 

מה הרשת זקוקה לו לקראת העונה הבאה ? 

לרשת יש מספר מטרות לקראת העונה הבאה: בראש ובראשונה לייצר לייצר הצלחה, גם אם בינונית ומעלה, עם סדרה שהיא לא סדרת קומיקס, להבריא מחדש את ערב יום שני ולמצוא בת לוויה חדשה עבור The Flash בקרב הסדרות החדשות של הרשת. במידה ולפחות אחת מהמטרות תצליח עבור הרשת היא תוכל להכריז שהיא הצליחה. 

תגובה 1:

מעריך אמר/ה...

קודם כל רציתי לומר שאני מאוד אוהב את הבלוג שלך ומאוכזב מסגירתו(אך כמובן מבין את רצונותיך ומעריך אותם)

חיפשתי ולא מצאתי, אז רציתי לדעת מה עמדתך בנוגע להפרדת היקום הקולנועי של DC עם הטלוויזיוני ובעיקר קיומם של שני פלאשים ו(ככל הנראה) שני אוליבר קווין, שנחשבים להצלחה גדולה ביקום הטלוויזיוני.

והאם יש עוד מידע בנוגע לפרויקט החדש של ה"דפנדרס" ושילובו של דרדוויל באוונג'רס

תודה רבה ומאחל לך בהצלחה בכל אשר תעשה